Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Supermarkety i dyskonty Wybór Konsumenta – wyniki badań.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Supermarkety i dyskonty Wybór Konsumenta – wyniki badań."— Zapis prezentacji:

1

2 Supermarkety i dyskonty Wybór Konsumenta – wyniki badań

3 Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej Dlaczego supermarkety i dyskonty? W 2014 r. sklepy wielkopowierzchniowe wygenerują ponad 50% wartości sprzedaży osiągniętej na rynku artykułów spożywczych W 2013 r. blisko 80% polskich obywateli dokonało zakupów w dyskontach

4 Co najbardziej cenimy w supermarketach i dyskontach?

5 Najważniejsze kryteria jakimi kierują się konsumenci supermarketów i dyskontów przy zakupie produktów jakość produktów świeżych - 88% dobre oznaczenie produktów - 85% sprawna obsługa kasowa - 85% zróżnicowana oferta ogólna - 83% jakość produktów marki własnej - 83%

6 Kto najlepszy? Najbardziej cenioną marką przez konsumentów w kategorii dyskonty jest BIEDRONKA. Badania wykazały, że marka ta jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku.

7 Ul. K.Żegockiego Poznań Tel


Pobierz ppt "Supermarkety i dyskonty Wybór Konsumenta – wyniki badań."

Podobne prezentacje


Reklamy Google