Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny."— Zapis prezentacji:

1 1

2 Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej wielkości próby wynosi +/-3,1%, przy wiarygodności oszacowania równej 95%.

3 Podstawowe wyniki badania 3

4 Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 4

5 Do łask klientów wracają sklepy z obsługą sprzedawców 5

6 Zakupy coraz bardziej codzienne? 6

7 Coraz mniejsza podatność na standardowe akcje promocyjne 7

8 Wzrasta znaczenie niestandardowych, aktywnych form promocji 8

9 Osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych i codziennego użytku w gospodarstwie domowym 9

10 Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na dokonywanie zakupów Średnio: , , ,0 10

11 Dni w których zwyczajowo dokonywane są największe zakupy 11

12 Alokacja wydatków przeznaczanych na normalne zakupy w ciągu tygodnia 12

13 Znaczenie czynników warunkujących wybór miejsca dokonywania zakupów Średnie ocen Dla 85% decydujące lub ważneDla 83% decydujące lub ważne SKALA OCEN: [1] zupełnie nie ważne [2] mało ważne [3] ważne [4] decydujące 13

14 Preferencje i upodobania zakupowe

15 Upodobania i przyzwyczajenia zakupowe Polaków (odpowiedzi: zdecydowanie się zgadzam i raczej się zgadzam) 15

16 Akcje promocyjne, sklepy wielkopowierzchniowe

17 Wybrane efekty stosowania akcji promocyjnych 17

18 Ulubione formy akcji promocyjnych Średnie ocen SKALA OCEN: [1] bardzo nie lubię [5] bardzo lubię 18

19 Ulubione formy akcji promocyjnych (odpowiedzi: bardzo lubię i raczej lubię) 19

20 Poparcie dla rozwoju sieci supermarketów Źródło: Omnibus , Pentor. 20

21 Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 21

22 22


Pobierz ppt "1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny."

Podobne prezentacje


Reklamy Google