Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska."— Zapis prezentacji:

1 Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska

2 Temat lekcji: Temat lekcji: „Planujemy wycieczkę klasową do Wielkiej Brytanii” „Planujemy wycieczkę klasową do Wielkiej Brytanii” Dział: Dział: Obliczenia w praktyce Obliczenia w praktyce

3 Cel ogólny lekcji Stosowanie wiedzy matematycznej i fizycznej w zadaniach praktycznych Stosowanie wiedzy matematycznej i fizycznej w zadaniach praktycznych

4 Cele szczegółowe Umiejętność wykonywania obliczeń długości trasy, czasu przejazdu, szybkości poruszania się środków transportu Umiejętność wykonywania obliczeń długości trasy, czasu przejazdu, szybkości poruszania się środków transportu Umiejętność poszukiwania miejsca zakwaterowania, Umiejętność poszukiwania miejsca zakwaterowania, Umiejętność obliczenia kosztów podróży Umiejętność obliczenia kosztów podróży

5 Formy pracy uczniów Praca zbiorowa jednolita Praca w grupach

6 Metody pracy Podająca Podająca Problemowa Problemowa Poszukująca Poszukująca WebQuest WebQuest

7 Środki dydaktyczne Strony internetowe: Strony internetowe: Karton, długopisy, Karton, długopisy,

8 Tok lekcji: Część wstępna: Część wstępna: 1) przywitanie uczniów, sprawdzenie obecności 2) nauczyciel przedstawia uczniom plan wycieczki klasowej do Wielkiej Brytanii 3) Uczniowie zostają podzieleni na grupy, w których opracowują projekt wycieczki

9 Część właściwa: Część właściwa: Nauczyciel rozdaje każdej z grup instrukcję korzystania z metody WebQuest Nauczyciel rozdaje każdej z grup instrukcję korzystania z metody WebQuest ( Każda grupa opracowuje szczegółowy projekt wycieczki ) ( Każda grupa opracowuje szczegółowy projekt wycieczki )Proces: Korzystając z internetu opracuj atrakcyjną i tanią ofertę wycieczki : Korzystając z internetu opracuj atrakcyjną i tanią ofertę wycieczki : -zaproponuj tanie i szybkie połączenie, -zaproponuj tanie i szybkie połączenie, -znajdż atrakcyjne miejsce do zakwaterowania, -znajdż atrakcyjne miejsce do zakwaterowania, -oblicz koszty wycieczki dla jednego uczestnika -oblicz koszty wycieczki dla jednego uczestnika

10 Ewaluacja Oceniane będą : Oceniane będą : -prace wykonane rzetelnie, -prace wykonane rzetelnie, -poprawnie wykonane obliczenia długości drogi, czasu podróży oraz szybkości poruszania się, -poprawnie wykonane obliczenia długości drogi, czasu podróży oraz szybkości poruszania się, -ciekawe rozwiązania, -ciekawe rozwiązania, -sposób przedstawienia oferty, -sposób przedstawienia oferty,

11 Konkluzja Praca poszczególnych grup zostaje przedstawiona jako oferta na gazetce szkolnej Praca poszczególnych grup zostaje przedstawiona jako oferta na gazetce szkolnej

12 Część podsumowująca Uczniowie kompletują wykonane oferty wycieczki do albumu. Uczniowie kompletują wykonane oferty wycieczki do albumu. Ogłoszony zostaje konkurs na okładkę wykonanego przez klasę albumu. Ogłoszony zostaje konkurs na okładkę wykonanego przez klasę albumu. Uzyskane oceny prezentowanych ofert umieszczone zostaną w dzienniku lekcyjnym Uzyskane oceny prezentowanych ofert umieszczone zostaną w dzienniku lekcyjnym dzienniku


Pobierz ppt "Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google