Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KONFERENCJA PRASOWA 18 WRZEŚNIA 2012. Rynek piwa w Polsce 2002 - 2011 Source: GUS, data for 2002 show domestic production, not domestic market 000 hl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KONFERENCJA PRASOWA 18 WRZEŚNIA 2012. Rynek piwa w Polsce 2002 - 2011 Source: GUS, data for 2002 show domestic production, not domestic market 000 hl."— Zapis prezentacji:

1 KONFERENCJA PRASOWA 18 WRZEŚNIA 2012

2 Rynek piwa w Polsce Source: GUS, data for 2002 show domestic production, not domestic market 000 hl year

3 Rynek piwa w Polsce PLN Nielsen – off-trade market prices; * - data does not include Petrol Stations * *

4 Rynek piwa w Polsce – 2012 vs 2011 Żródło: GUS, ZPPP +1,9% +4,1% +6,3% +11,6%+19,0% +1,8% Sprzedaż krajowa piwa w Polsce – 000 hl +14,6%

5 Kanały sprzedaży piwa - trendy Rozwija się sprzedaż taniego piwa poprzez sklepy dyskontowe. Średnia cena litra piwa na rynku maleje – w ciągu ostatnich 3 lat z 5,27 zł w 2009 do 5,17 zł w Tendencja malejąca wynika z większej konsumpcji piw z segmentu ekonomicznych

6 TOP 10 – produkcja piwa na świecie w 2011 MiejsceKrajProdukcja piwa w m hl (zmiana 2010/2011 w %) 1CHINY489,3 (+9,3%) 2USA225,3 (-1,6%) 3BRAZYLIA133,0 (+3,3%) 4ROSJA98,1 (-4,7%) 5NIEMCY95,5 (-0,1%) 6MEKSYK81,5 (+2,0%) 7JAPONIA56,0 (-3,6%) 8W. BRYTANIA45,7 (+1,6%) 9POLSKA38,1 (+3,9%) 10HISZPANIA33,6 (-0,7%) Żródło: The International Beverage Market


Pobierz ppt "KONFERENCJA PRASOWA 18 WRZEŚNIA 2012. Rynek piwa w Polsce 2002 - 2011 Source: GUS, data for 2002 show domestic production, not domestic market 000 hl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google