Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałTekla Kraśnicki Został zmieniony 10 lat temu
1
18 wskazówek, które wprowadzą twój biznes na następny poziom
Autor: Stephen Slaybaugh Przekład: Eliza Leoniuk
2
1. Zbuduj sieć kontaków a) Posiadanie/zarządzanie biznesem, może być bardzo samotne b) Wewnętrzny zespół - potrójny sznur c) Zewnętrzna sieć, jako zewnętrzne źródło doradcze
3
2. Zbuduj swój biznes na wartościach i zasadach
a) Kłamstwa doprowadzą każdego do kłopotów, a szczerość broni się sama b) Charakter jest tym, co robisz, kiedy nikt nie patrzy c) Postępuj właściwie, nawet jeśli to cię kosztuje
4
3. Określ misję firmy a) Jaki jest cel tego biznesu?
b) Spraw, żeby pracownicy byli skupieni na misji firmy c) Uświadom klientów, czego mogą się spodziewać
5
4. Miej odwagę mieć wielkie marzenia
a) Sięgnij do marzeń w twoim sercu b) Zapisz swoje marzenia i cele c) Podziel się tym ze swoimi pracownikami, aby byli zainspirowani i pomogli w ich realizacji
6
5. Spraw, żeby praca była radością
a) Ćwicz pozytywną postawę; to jest zaraźliwe b) Śmiej się: szczęśliwi ludzie = szczęśliwi klienci = lepsze wyniki współpracy c) Zauważaj osiągnięcia pracowników
7
6. Wykorzystaj siłę twoich pracowników
a) Słuchaj: wielkie inwencje dokonywane były przez pracowników b) Używaj talentów ludzi w miejscach, gdzie mogą one najlepiej przysłużyć się firmie c) Dawaj ludziom autorytet; nie stosuj „mikrozarządzania” 7
8
7. Twoje miejsce pracy jest twoim polem misyjnym
Rozwijaj relacje ze swoimi pracownikami, klientami i dostawcami b) Nie przyjmuj za pewnik, że ludzie wiedzą, jak być dobrymi pracownikami c) Demonstruj swój charakter poprzez sposób zarządzania biznesem d) Płać swoim dostawcom na czas
9
8. Bądź w zgodzie ze swoim współmałżonkiem
a) Buduj poczucie bezpieczeństwa w swoim małżeństwie b) Czasami kobiety mają lepsze wejrzenie w ludzki charakter c) Możesz potrzebować zachęcenia, kiedy sprawy się nie układają dobrze
10
9.Uznanie i „dziękuję” nic cię nie kosztuje
a) Ręcznie pisane słowo uznania b) Powiedz „dziękuję” swoim klientom za ich współpracę c) Doceniaj swoich dostawców
11
10. Wychwytuj to, co ludzie robią dobrze
a) Wyrażaj swoje uznanie w obecności innych b) Prawie wszyscy chcą zadowolić szefa c) Publicznie zauważaj osiągnięcia lub pracę ponad normę
12
11. Dotrzymuj obietnic a) Zrób to, co powiedziałeś
b) Zapisz, żeby nie było nieporozumień c) Jeśli widzisz, że nie zdążysz na czas, zakomunikuj to
13
12. Daj swoim klientom więcej, niż się spodziewają
CAŁKOWITE ZORIENTOWANIE NA KLIENTA a) Zrób coś ekstra; bądź inny niż twoi konkurenci b) Uważnie słuchaj swoich klientów; ich uwagi są cenne c) Ćwicz zapamiętywanie ich imion i czegoś zabawnego na ich temat Cały ten proces prowadzi do Klienta. Klient powinien być początkiem oraz zakończeniem twojej drogi.
14
13. Bądź szczodry a) Dobrze płać swoim pracownikom; odgrywają oni znaczącą rolę w twoim sukcesie lub porażce b) Inwestowanie w lokalną społeczność przynosi ci rozpoznawalność i wpływ c) Nagradzaj tych, którzy cię błogosławili; bądź błogosławieństwem
15
14. To, co widzialne a) Utrzymuj swoje miejsce pracy w czystości i w dobrym oświetleniu b) Spraw, żeby wizyta/zakupy, była czymś przyjemnym c) Zorganizowane miejsce pracy odzwierciedla jakość twojej pracy
16
15.Wypłacalność a) Analiza płynności finansowej, w celu pomiaru realności marzenia b) Narzędzie pozwalające na dokonanie prób okresowych c) Dobroczynne dawanie uważaj za „dziękuję”/ uczczenie Boga za twój sukces
17
16. Bądź mentorem dla następnego pokolenia
a) Sięgnij w dół i pociągnij następnego w górę; siej w kolejne pokolenie b) Pomagaj ludziom osiągać swoje marzenia; bądź tym, który zachęca c) Ucz wartości i zasad biznesu poprzez własny przykład
18
17. Dostarczaj bodźców pracownikom
a) Płać nieco więcej, aby móc oczekiwać poziomu wykonywania pracy na „5”, następnie zarządzaj na takim samym wysokim poziomie b) „Zarządzanie na wysokim poziomie, oznacza uczenie „4-owiczów”, ostrzegania „3-owiczów” i zwalniania „2-owiczów” a „5-owicze” pozostają z tobą i są szczęśliwi c) Niewielki wzrost „5-wiczów” będzie zrównoważony małą rotacją pracowników i lepszą obsługą klienta d) Zadowoleni „5-kowicze” będą rozpowszechniać wieść o twoim zarządzaniu i przyciągać innych „5-kowiczów”
19
18. Poufna ewaluacja pracownicza
a. Bezpieczny dla pracowników sposób wyrażenia swoich odczuć na temat firmy/ przełożonego
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.