Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi. 7-30 listopada 2012r. Blanka Kokosińska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi. 7-30 listopada 2012r. Blanka Kokosińska."— Zapis prezentacji:

1 Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi. 7-30 listopada 2012r. Blanka Kokosińska

2 Miejsca przeprowadzenia badania Centrum handlowe „Port Łódź” Ulica Piotrkowska Targowisko miejskie– okolice hali „Górniak” Obręb rynku Manufaktury

3 Metoda badawcza Metoda ilościowa Kwotowy dobór próby Osobiste indywidualne wywiady kwestionariuszowe

4 Charakterystyka respondentów Próba 500 osób Przedział wiekowy od 16 do powyżej 60 lat Mieszkańcy przede wszystkim aglomeracji łódzkiej (w tym w ok. 80% mieszkańcy Łodzi)

5 Badanie porównawcze Badanie przeprowadzone przez mgr. Damiana Strzałkowskiego w pracy magisterskiej pt. „Tożsamość miasta jako warunek skuteczności marketingu terytorialnego na przykładzie strategii promocji i komunikacji marketingowej Łodzi”, napisanej w Katedrze Gospodarki Regionalnej i Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, pod kierunkiem dr Mariusza E. Sokołowicza Próba: 100 respondentów; dobór celowy; metoda kuli śniegowej (dominacja osób w wieku 15-34 lata, z wykształceniem wyższym) Narzędzie badawcze: wywiad kwestionariuszowy Okres badania: 23 lipca – 19 września 2012

6 Procentowy udział poszczególnych grup wiekowych

7 Procentowy udział płci

8 Struktura respondentów wg pochodzenia

9 Rozpoznawalność logo

10 Liczba wskazań na logo

11 Aprobata logo przez respondentów

12 Nazwisko utożsamiane z nowym logo

13 Rozpoznawalność hasła

14 Łódź w oczach respondentów SPATIUM p. Damian Strzałkowski

15 Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi. 7-30 listopada 2012r. Blanka Kokosińska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google