Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i."— Zapis prezentacji:

1 Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów

2 O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i leasingu pojazdów, tworzenie i upowszechnianie standardów etycznych oraz zapewnienie klientom najwyższej jakości usług Do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów należy obecnie 13 firm:

3 Perspektywy rozwoju flot samochodowych w Polsce Leszek Pomorski Warszawa, 18 marca

4 Rozwój rynku flot samochodowych w Polsce  Rynek CFM w Polsce jest rynkiem stosunkowo młodym, rozwija się od ponad 10 lat.  Wzrost liczby samochodów z do samochodów w pełnym leasingu operacyjnym w ciągu ostatnich 10 lat.  Dynamiczny rozwój rynku o 15-20% rocznie (pełny leasing operacyjny)

5  Pozytywny wpływ wydarzeń w 2007 r. na rozwój rynku CFM: - przyznanie organizacji Mistrzostw Europy 2012 i związane z tym inwestycje - spadek bezrobocia - wzrost płac - wzrost gospodarczy  Pośredni wpływ pomocy unijnej na rozwój rynku CFM.  Wzrost zainteresowania usługą full service leasingu ze strony firm działających na rynku CFM.  Zmiana świadomości klienta, który coraz częściej postrzega firmowego kierowcę, sposób jego jazdy czy wygląd samochodu, jako istotny element w kreowaniu wizerunku firmy.  Zmiana roli firmy CFM – nie tylko dostawca usług i serwisu, ale również doradca, który pomaga stworzyć właściwą politykę flotową, optymalne zarządzanie flotą samochodową. Rozwój rynku flot samochodowych w Polsce

6 Główni gracze branży CFM w Polsce

7 CFM jako nowoczesne narzędzie wspomagające pracę Fleet Managera  Profesjonalne doradztwo  Zmiana roli Fleet Managera – Fleet Manager jako strateg, a nie administrator  Wykorzystanie środków finansowych na własne inwestycje  Stałe koszty miesięczne – proste i łatwe planowanie budżetu  Jedna faktura w miesiącu zamiast pojedynczych faktur za serwisowanie, ubezpieczenie, assistance etc.  Obsługa kart paliwowych  Regularne raporty zarządcze  Zmniejszenie kosztów zatrudnienia  Korzystniejsze warunki ubezpieczenia pojazdów  Redukcja kosztów napraw i paliwa

8 Perspektywy rozwoju rynku CFM  Prognozowany rozwój rynku CFM w Polsce w ciągu najbliższego roku na poziomie 30%.  7.311,80 mln PLN wartość netto samochodów osobowych przekazanych w leasing w 2007 roku.  Stopniowe odchodzenie od usług samego finansowania na korzyść pełnego leasingu operacyjnego – tendencja dotycząca korporacji i dużych firm.  Nowe usługi produktowe w ofercie dla małych i średnich przedsiębiorstw – duży potencjał dla rozwoju polskiego rynku CFM.

9 Zadania PZWLP  Współtworzenie platformy dialogu z rządem (głównie z Ministerstwem Gospodarki)  Przystąpienie do ZPL  Ekologia  Bezpieczeństwo na drogach  Jakość świadczonych usług  Uregulowanie przepisów podatkowych oraz importowych

10 Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów Dziękuję Państwu za uwagę


Pobierz ppt "Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i."

Podobne prezentacje


Reklamy Google