Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Krystian Hoczkiewicz. Oraz inkubatory przedsiębiorczości.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Krystian Hoczkiewicz. Oraz inkubatory przedsiębiorczości."— Zapis prezentacji:

1 Krystian Hoczkiewicz

2 Oraz inkubatory przedsiębiorczości

3  Jednostka gospodarcza, potocznie nazywana firmą, wyodrębniona prawnie, organizacyjnie i ekonomicznie, która prowadzi działalność gospodarczą. Ma ona, najczęściej, na celu osiągnięcie zysku poprzez zaspokajanie potrzeb konsumentów.

4  Osoba prowadząca działalność gospodarczą we własnym imieniu.

5

6 1. Krajowa Izba Gospodarcza (KIG) 2. Polska Konfederacja Prawodawców Prywatnych (PKPP) 3. Business Centre Club (BCC) Ponadto: 1. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD) 2. Związek Rzemiosła Polskiego (ZRP)

7  Jest największą organizacją biznesu w Polsce.  Powstała w 1990r.  Łączy ponad 140 mniejszych organizacji biznesu.  Skupia ponad firm.

8  Organizacja szkoleń i konferencji mających na celu wdrożenie etycznych standardów, które wpływają na wrażliwość konsumenta.  Nagradzanie „najwrażliwszych społecznie” firm w programie „Przedsiębiorstwo Fair-Play”.  Skuteczne umocnienie pozycji przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej.  Poprawa wizerunku Polski na świecie.

9  Skupia ponad 3000 firm.  Skutecznie zabiega o lepsze prawo dla polskich przedsiębiorców.  Monitoruje bariery dla przedsiębiorczości i przygotowuje własną ekspertyzę makroekonomiczną.  Jest członkiem UNICE.

10  Inicjowanie nowelizacji aktów prawnych w dziedzinie podatków, pracy oraz prawa handlowego w Sejmie i w Rządzie.  Negocjowanie ze związkami zawodowymi.  Negowanie niekonstytucyjnych przepisów w Trybunale konstytucyjnym.  Wpływanie na prawo za pośrednictwem Komisji Europejskiej, tak aby było ono korzystne dla biznesu, za sprawą UNICE.  Organizowanie spotkań z kluczowymi przedstawicielami sceny politycznej.  Współpraca z mediami i prasą.

11  Założony w 1991r.  Łączy międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, polskich monopolistów oraz polskie koncerny.  Skupia ponad 200 zagranicznych firm.

12  Rozciągnięcie zasięgu terytorialnego na całą Polskę (249 miast).  Koncentrowanie się na działaniach lobbingowych, mających na celu rozwój polskiej infrastruktury gospodarczej.  Angażowanie środowisk przedsiębiorców z danego regionu w celu rozwiązywania lokalnych problemów.

13  Instytucje, których celem jest wspieranie przedsiębiorczości.

14  Podział na sektory grupy docelowej:  Początkujący przedsiębiorcy (rozpoczynający lub zamierzający rozpocząć działalność).  Młodzież i studenci (akademickie inkubatory przedsiębiorczości).  Samorządy lub organizacje pozarządowe (inkubatory społecznej przedsiębiorczości).

15  Są tworzone w pobliżu szkół wyższych.  Oferują wsparcie w działaniach rynkowych.  Umożliwienie beneficjentom prowadzenie działalności gospodarczej z poziomu AIP.

16  Prowadzenie księgowości.  Nieformalne rejestrowanie firmy, za sprawą udostępnienia przez AIP NIP-u, REGON-u oraz wpisu do KRS-u.  Ominięcie opłaty składek ZUS.  Zapewnienie szkolenia, doradztwa oraz porad prawnych.

17  Zapewnienie biura oraz wyposażenia.  Nadanie szansy poprowadzenia działalności gospodarczej w perfekcyjnych warunkach.  Uczestnictwo w biznesowej społeczności!

18  Jakość i rodzaj biura jest uzależniona od inkubatora i może się różnić w niektórych regionach.  Działalność jest w pełni darmowa i niezależna od innych instytucji i osobowości prawnych jedynie przez 24 miesiące.

19

20  Oferują wsparcie doradcze, szkoleniowe i infrastrukturalne:  Osobom fizycznym.  Osobom fizycznym, dopiero zainteresowanym założeniem działalności.  Instytucjom rynku pracy.

21  Zespół nieruchomości, infrastruktury technicznej i inkubatorów technologicznych skupionych w celu przepływu wiedzy i technologii pomiędzy jednostkami naukowymi oraz przedsiębiorcami.  Jest to mniejszy odpowiednik globalistycznych technopolii.

22

23


Pobierz ppt "Krystian Hoczkiewicz. Oraz inkubatory przedsiębiorczości."

Podobne prezentacje


Reklamy Google