Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań."— Zapis prezentacji:

1

2 Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań

3 Metoda badawcza Badanie zostało przeprowadzone za pomocą testu w laboratorium sensorycznym wśród regularnych użytkowników produktów. Opinia została zasięgnięta prosto u źródła zaznajomionych ze sprzętem konsumentów.

4 Kim jest przeciętny użytkownik tabletu? osoba w średnim wieku dobrze wykształcona o dochodach powyżej średniej krajowej z miasta powyżej 100 tys. mieszkańców

5 Zdolność przetwarzania 92% Wytrzymałość baterii 91% Wszechstronność / funkcje 90% Pamięć / procesor 90% Jakość ekranu dotykowego / czułość 87% Najważniejsze kryteria przy zakupie tabletów w opinii konsumentów

6 Gdzie najczęściej kupujemy tablety? sklepy stacjonarne przy przedłużeniu umowy z operatorem telekomunikacyjnym

7 Mobilność tabletów Ciekawym wnioskiem płynącym z badań jest fakt, że 71% użytkowników tabletów nie nosi ze sobą urządzenia, zostawia je najczęściej w domu lub pracy.

8 Zwycięska firma produkująca tablety Zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o producentów tabletów pozostaje firma Samsung. Koreańskiego producenta w badaniu Wybór Konsumenta wskazało 85 % badanych

9 Ul. K.Żegockiego Poznań Tel


Pobierz ppt "Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań."

Podobne prezentacje


Reklamy Google