Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Reklama społeczna Mini-przybornik. 22015-01-11 3.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Reklama społeczna Mini-przybornik. 22015-01-11 3."— Zapis prezentacji:

1 Reklama społeczna Mini-przybornik

2 22015-01-11

3 3

4 4 Czym różnią się te filmy? Czy oba budzą tak samo intensywne emocje? Czy angażują w równym stopniu? Czy jeden i drugi bierzesz do siebie w taki sam sposób? Czy będziesz je pamiętać tak samo długo? Czy w związku z nimi zamierzasz coś zrobić? I dlaczego?

5 Głównym zadaniem reklamy społecznej nie jest komunikowanie zalet lecz zmiana zachowań odbiorców najczęściej wbrew ich doraźnym korzyściom, nawykom i preferencjom.

6 62015-01-11 Kto jest najważniejszy? Najważniejszy jest odbiorca komunikatu. Nigdy autor. Odbiorca musi w przekazie dostrzec „siebie” i „swoje problemy”.

7 72015-01-11 Jakie oni mają wspólne zainteresowania?

8 82015-01-11 I jak ze sobą rozmawiają? Dlatego jedną z najważniejszych decyzji przy opracowywaniu komunikacji społecznej jest precyzyjny wybór grupy celowej. To co dla jednej grupy celowej jest obraźliwe i durnowate, jest wspaniałe dla innej. To co nudzi jednych, bawi innych…

9 92015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?

10 102015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?

11 112015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?

12 122015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?

13 132015-01-11 A może jest niezrozumiała?

14 Mów wyłącznie do wybranej grupy celowej jej własnym językiem

15 152015-01-11 Wybór grupy celowej

16 162015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat

17 172015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat

18 182015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat

19 192015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat

20 202015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat Najefektywniejsze reklamy komunikują JEDNĄ myśl. Im więcej przekazów tym mniejsze zrozumienie i zapamiętanie ze strony grupy celowej. Jeśli KONIECZNIE trzeba przekazać kilka komunikatów to należy to zrobić w oddzielnych reklamach.

21 Wybierz 1 (słownie: jeden) komunikat.

22 222015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat Pomocna dłoń: jednym za najważniejszych zadań agencji reklamowej jest doradzenie klientowi, z jakich komunikatów zrezygnować i jak wyrazić w reklamie ich gradację ważności. Patrzącej z zewnątrz agencji reklamowej, nie uwikłanej w wewnętrzne uwarunkowania, znającej specyfikę odbiorców z innych projektów – łatwiej jest „rozstać się” z nadmiarowymi komunikatami.

23 232015-01-11 Czy ta reklama daje Ci do myślenia?

24 242015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

25 252015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

26 262015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

27 272015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

28 282015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

29 292015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

30 302015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

31 312015-01-11 Czy ta reklama Cię intryguje?

32 322015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

33 332015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

34 342015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?

35 352015-01-11 Czy ta reklama Cię intryguje?

36 362015-01-11 A może szokuje?

37 372015-01-11 A może szokuje?

38 382015-01-11 A może szokuje?

39 392015-01-11 A może szokuje?

40 402015-01-11 A może szokuje?

41 412015-01-11 A może szokuje?

42 422015-01-11 A może szokuje?

43 432015-01-11 A może szokuje?

44 442015-01-11 A może szokuje?

45 452015-01-11 A może szokuje?

46 462015-01-11 A może szokuje?

47 472015-01-11 A może szokuje?

48 482015-01-11 A może szokuje?

49 492015-01-11 Albo śmieszy?

50 502015-01-11 Albo śmieszy?

51 512015-01-11 Albo śmieszy?

52 522015-01-11 Albo śmieszy?

53 532015-01-11 Albo śmieszy?

54 542015-01-11 Porusza?

55 552015-01-11 Porusza?

56 562015-01-11 Porusza?

57 572015-01-11 Porusza?

58 Intryguj, zadziwiaj, rozśmieszaj, raduj albo smuć… ale nigdy nie nudź!

59 592015-01-11 Największe ryzyko Największym zagrożeniem w kategorii reklam społecznych są nudne, przegadane reklamy zrealizowane według strategii: „bezpieczniejsza droga” lub „poprawność polityczna”. Właśnie dlatego rolą agencji reklamowej jest dostarczenie i rekomendowanie zleceniodawcy konceptów efektywnych (kreatywnych) kampanii reklamowych. Rolą klienta jest akceptacja (ocena) tych pomysłów. Tych ról nie wolno mieszać.

60 602015-01-11 Największe wyzwanie Poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań jest największym wyzwaniem przed jakim stoi zleceniodawca reklamy ponieważ w przypadku sukcesu prowadzi do robienie rzeczy „pierwszy raz”. Zadanie to dotyczy nie tylko treści reklamy ale również jej formy. To oznacza, że „sprawdzona, klasyczna ulotka” jest często najmniej efektywnym rozwiązaniem.

61 612015-01-11 Więcej niż ulotka

62 622015-01-11 Więcej niż ulotka

63 632015-01-11 Więcej niż ulotka

64 642015-01-11 Więcej niż ulotka

65 652015-01-11 Więcej niż ulotka

66 662015-01-11 Więcej niż ulotka

67 672015-01-11 Więcej niż ulotka

68 682015-01-11 Więcej niż ulotka

69 692015-01-11 Więcej niż ulotka

70 702015-01-11 Więcej niż ulotka

71 712015-01-11 Więcej niż ulotka

72 722015-01-11 Więcej niż ulotka

73 732015-01-11 Więcej niż ulotka

74 742015-01-11 Więcej niż ulotka

75 752015-01-11 Więcej niż ulotka

76 762015-01-11 Więcej niż ulotka

77 772015-01-11 Więcej niż ulotka

78 782015-01-11 Więcej niż ulotka

79 792015-01-11 Więcej niż ulotka

80 802015-01-11 Więcej niż ulotka

81 812015-01-11 Więcej niż ulotka

82 822015-01-11 Więcej niż ulotka

83 832015-01-11 Więcej niż ulotka

84 842015-01-11 Więcej niż ulotka

85 852015-01-11 Więcej niż ulotka

86 862015-01-11 Więcej niż ulotka

87 872015-01-11 Więcej niż ulotka

88 882015-01-11 Więcej niż ulotka

89 892015-01-11 Więcej niż ulotka

90 902015-01-11 Więcej niż ulotka

91 912015-01-11 Więcej niż ulotka

92 922015-01-11 Więcej niż ulotka

93 932015-01-11 Więcej niż ulotka

94 942015-01-11 Więcej niż ulotka

95 952015-01-11 Więcej niż ulotka

96 962015-01-11 Więcej niż ulotka

97 972015-01-11 Więcej niż ulotka

98 982015-01-11 Więcej niż ulotka

99 992015-01-11 Więcej niż ulotka

100 1002015-01-11 Więcej niż ulotka

101 1012015-01-11 Więcej niż ulotka

102 1022015-01-11 Więcej niż ulotka

103 1032015-01-11 Więcej niż ulotka

104 1042015-01-11 Więcej niż ulotka

105 1052015-01-11 Więcej niż ulotka

106 1062015-01-11 Więcej niż ulotka

107 1072015-01-11 Więcej niż ulotka

108 1082015-01-11 Więcej niż ulotka

109 1092015-01-11 Więcej niż ulotka

110 1102015-01-11 Więcej niż ulotka

111 1112015-01-11 Więcej niż ulotka

112 1122015-01-11 Więcej niż reklama

113 1132015-01-11 Więcej niż reklama

114 Kreatywne wykorzystanie mediów pozwala za pomocą jednej instalacji zwielokrotnić świadomość kampanii.

115 1152015-01-11 Reklama społeczna Tradycyjna reklama (teoretycznie) powinna przyczyniać się do podniesienia się jakości życia społeczeństwa. W praktyce zwiększa sprzedaż proszków do prania, baterii, depilatorów… Reklama społeczna zmienia społeczeństwa i narody. Daje pracę i wiedze Chroni zdrowie i życie. Ratuje planetę.

116 1162015-01-11 Reklama społeczna Jest najtrudniejszym z typów reklamy. W zamian za to daje najwspanialszą satysfakcję. Powodzenia!

117 THANK YOU Ul. Olesińska 21 02-548 Warsaw, Poland T: +48 22 88 00 810 F: +48 22 88 00 811 agencja@adwertajzing.pl www.adwertajzing.pl


Pobierz ppt "Reklama społeczna Mini-przybornik. 22015-01-11 3."

Podobne prezentacje


Reklamy Google