Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCzesław Żero Został zmieniony 9 lat temu
1
Reklama społeczna Mini-przybornik
2
22015-01-11
3
3
4
4 Czym różnią się te filmy? Czy oba budzą tak samo intensywne emocje? Czy angażują w równym stopniu? Czy jeden i drugi bierzesz do siebie w taki sam sposób? Czy będziesz je pamiętać tak samo długo? Czy w związku z nimi zamierzasz coś zrobić? I dlaczego?
5
Głównym zadaniem reklamy społecznej nie jest komunikowanie zalet lecz zmiana zachowań odbiorców najczęściej wbrew ich doraźnym korzyściom, nawykom i preferencjom.
6
62015-01-11 Kto jest najważniejszy? Najważniejszy jest odbiorca komunikatu. Nigdy autor. Odbiorca musi w przekazie dostrzec „siebie” i „swoje problemy”.
7
72015-01-11 Jakie oni mają wspólne zainteresowania?
8
82015-01-11 I jak ze sobą rozmawiają? Dlatego jedną z najważniejszych decyzji przy opracowywaniu komunikacji społecznej jest precyzyjny wybór grupy celowej. To co dla jednej grupy celowej jest obraźliwe i durnowate, jest wspaniałe dla innej. To co nudzi jednych, bawi innych…
9
92015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?
10
102015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?
11
112015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?
12
122015-01-11 Przemawia czy bulwersuje?
13
132015-01-11 A może jest niezrozumiała?
14
Mów wyłącznie do wybranej grupy celowej jej własnym językiem
15
152015-01-11 Wybór grupy celowej
16
162015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat
17
172015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat
18
182015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat
19
192015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat
20
202015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat Najefektywniejsze reklamy komunikują JEDNĄ myśl. Im więcej przekazów tym mniejsze zrozumienie i zapamiętanie ze strony grupy celowej. Jeśli KONIECZNIE trzeba przekazać kilka komunikatów to należy to zrobić w oddzielnych reklamach.
21
Wybierz 1 (słownie: jeden) komunikat.
22
222015-01-11 Jeden, najważniejszy komunikat Pomocna dłoń: jednym za najważniejszych zadań agencji reklamowej jest doradzenie klientowi, z jakich komunikatów zrezygnować i jak wyrazić w reklamie ich gradację ważności. Patrzącej z zewnątrz agencji reklamowej, nie uwikłanej w wewnętrzne uwarunkowania, znającej specyfikę odbiorców z innych projektów – łatwiej jest „rozstać się” z nadmiarowymi komunikatami.
23
232015-01-11 Czy ta reklama daje Ci do myślenia?
24
242015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
25
252015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
26
262015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
27
272015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
28
282015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
29
292015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
30
302015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
31
312015-01-11 Czy ta reklama Cię intryguje?
32
322015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
33
332015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
34
342015-01-11 Czy ta reklama Cię zastanawia?
35
352015-01-11 Czy ta reklama Cię intryguje?
36
362015-01-11 A może szokuje?
37
372015-01-11 A może szokuje?
38
382015-01-11 A może szokuje?
39
392015-01-11 A może szokuje?
40
402015-01-11 A może szokuje?
41
412015-01-11 A może szokuje?
42
422015-01-11 A może szokuje?
43
432015-01-11 A może szokuje?
44
442015-01-11 A może szokuje?
45
452015-01-11 A może szokuje?
46
462015-01-11 A może szokuje?
47
472015-01-11 A może szokuje?
48
482015-01-11 A może szokuje?
49
492015-01-11 Albo śmieszy?
50
502015-01-11 Albo śmieszy?
51
512015-01-11 Albo śmieszy?
52
522015-01-11 Albo śmieszy?
53
532015-01-11 Albo śmieszy?
54
542015-01-11 Porusza?
55
552015-01-11 Porusza?
56
562015-01-11 Porusza?
57
572015-01-11 Porusza?
58
Intryguj, zadziwiaj, rozśmieszaj, raduj albo smuć… ale nigdy nie nudź!
59
592015-01-11 Największe ryzyko Największym zagrożeniem w kategorii reklam społecznych są nudne, przegadane reklamy zrealizowane według strategii: „bezpieczniejsza droga” lub „poprawność polityczna”. Właśnie dlatego rolą agencji reklamowej jest dostarczenie i rekomendowanie zleceniodawcy konceptów efektywnych (kreatywnych) kampanii reklamowych. Rolą klienta jest akceptacja (ocena) tych pomysłów. Tych ról nie wolno mieszać.
60
602015-01-11 Największe wyzwanie Poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań jest największym wyzwaniem przed jakim stoi zleceniodawca reklamy ponieważ w przypadku sukcesu prowadzi do robienie rzeczy „pierwszy raz”. Zadanie to dotyczy nie tylko treści reklamy ale również jej formy. To oznacza, że „sprawdzona, klasyczna ulotka” jest często najmniej efektywnym rozwiązaniem.
61
612015-01-11 Więcej niż ulotka
62
622015-01-11 Więcej niż ulotka
63
632015-01-11 Więcej niż ulotka
64
642015-01-11 Więcej niż ulotka
65
652015-01-11 Więcej niż ulotka
66
662015-01-11 Więcej niż ulotka
67
672015-01-11 Więcej niż ulotka
68
682015-01-11 Więcej niż ulotka
69
692015-01-11 Więcej niż ulotka
70
702015-01-11 Więcej niż ulotka
71
712015-01-11 Więcej niż ulotka
72
722015-01-11 Więcej niż ulotka
73
732015-01-11 Więcej niż ulotka
74
742015-01-11 Więcej niż ulotka
75
752015-01-11 Więcej niż ulotka
76
762015-01-11 Więcej niż ulotka
77
772015-01-11 Więcej niż ulotka
78
782015-01-11 Więcej niż ulotka
79
792015-01-11 Więcej niż ulotka
80
802015-01-11 Więcej niż ulotka
81
812015-01-11 Więcej niż ulotka
82
822015-01-11 Więcej niż ulotka
83
832015-01-11 Więcej niż ulotka
84
842015-01-11 Więcej niż ulotka
85
852015-01-11 Więcej niż ulotka
86
862015-01-11 Więcej niż ulotka
87
872015-01-11 Więcej niż ulotka
88
882015-01-11 Więcej niż ulotka
89
892015-01-11 Więcej niż ulotka
90
902015-01-11 Więcej niż ulotka
91
912015-01-11 Więcej niż ulotka
92
922015-01-11 Więcej niż ulotka
93
932015-01-11 Więcej niż ulotka
94
942015-01-11 Więcej niż ulotka
95
952015-01-11 Więcej niż ulotka
96
962015-01-11 Więcej niż ulotka
97
972015-01-11 Więcej niż ulotka
98
982015-01-11 Więcej niż ulotka
99
992015-01-11 Więcej niż ulotka
100
1002015-01-11 Więcej niż ulotka
101
1012015-01-11 Więcej niż ulotka
102
1022015-01-11 Więcej niż ulotka
103
1032015-01-11 Więcej niż ulotka
104
1042015-01-11 Więcej niż ulotka
105
1052015-01-11 Więcej niż ulotka
106
1062015-01-11 Więcej niż ulotka
107
1072015-01-11 Więcej niż ulotka
108
1082015-01-11 Więcej niż ulotka
109
1092015-01-11 Więcej niż ulotka
110
1102015-01-11 Więcej niż ulotka
111
1112015-01-11 Więcej niż ulotka
112
1122015-01-11 Więcej niż reklama
113
1132015-01-11 Więcej niż reklama
114
Kreatywne wykorzystanie mediów pozwala za pomocą jednej instalacji zwielokrotnić świadomość kampanii.
115
1152015-01-11 Reklama społeczna Tradycyjna reklama (teoretycznie) powinna przyczyniać się do podniesienia się jakości życia społeczeństwa. W praktyce zwiększa sprzedaż proszków do prania, baterii, depilatorów… Reklama społeczna zmienia społeczeństwa i narody. Daje pracę i wiedze Chroni zdrowie i życie. Ratuje planetę.
116
1162015-01-11 Reklama społeczna Jest najtrudniejszym z typów reklamy. W zamian za to daje najwspanialszą satysfakcję. Powodzenia!
117
THANK YOU Ul. Olesińska 21 02-548 Warsaw, Poland T: +48 22 88 00 810 F: +48 22 88 00 811 agencja@adwertajzing.pl www.adwertajzing.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.