Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Interactive Marketing Partner marketing

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Interactive Marketing Partner marketing"— Zapis prezentacji:

1 Interactive Marketing Partner e-mail marketing

2 Co to jest e-mail marketing?
marketing jest popularną formą marketingu bezpośredniego, umożliwiającą komunikację z potencjalnymi oraz stałymi klientami, kontrahentami oraz wewnętrzną komunikację w Firmie może być wykorzystywany zarówno w kampaniach promocyjnych oraz wizerunkowych jak i we wsparciu programów lojalnościowych celem marketingu jest szybkie dotarcie do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców i przekazanie im czytelnego i atrakcyjnego komunikatu, co w efekcie ma prowadzić do wzrostu sprzedaży produktów i/lub usług Firmy

3 Zalety e-mail marketingu
Efektywność kosztowa, zarówno w przygotowaniu materiałów, jak ich dystrybucji Szeroki zasięg: większość Internautów korzysta z poczty Szybkość i elastyczność: wysłany może zostać odebrany po kilku sekundach Interaktywność: możliwość pomiaru reakcji odbiorcy na mailing, dużo łatwiejsza niż w przypadku tradycyjnego mailingu Elementy marketingu wirusowego: możliwość przesłania a do znajomych

4 Przykładowe działania
Pojedyncze lub cykliczne kampanie ingowe Pojedyncze lub cykliczne kampanie SMS Cykliczna wysyłka newsletterów

5 Dlaczego e-mail marketing z IMP?
Autorskie i nowoczesne narzędzie jakim jest najbardziej zaawansowany system w polskim Internecie System dostępny bez instalacji na komputerze lokalnym Precyzyjne targetowanie po dowolnej ilości dostępnych atrybutów Możliwość personalizacji treści Rozbudowane statystyki pokazujące efektywność kampanii Łączenie w sobie funkcji SMS oraz Ogromne doświadczenie IMP w marketingu W samym 2007 roku obsłużyliśmy już ponad 68 milionów i

6 Sprzedaż Filozofia kampanii w Internecie Pozyskanie bazy klientów
Własna strona www – sprzedaż online Pozycjonowanie strony www Pozyskanie bazy klientów Wyszukiwarki SMS Call Center Infolinia Kampania reklamowa Advergaming Działalność akwizycyjna własna Programy lojalnościowe Marketing wirusowy Call Center Sprzedaż Produkt

7 Targetowanie W systemie Jet.Mail są możliwe dwa typy targetowania odbiorców: po atrybutach pozwala wybrać odbiorców, dla których atrybut przyjmuje wskazaną wartość np. Miasto = Warszawa Wiek = 30 Top Management Branża = FMCG po akcji pozwala wybrać odbiorców, którzy we wcześniej zrealizowanych wysyłkach wykonali wskazaną akcję np.: otworzyli maila kliknęli w konkretny link

8 Personalizacja Personalizacja treści
umożliwia wstawienie wartości atrybutu do treści maila np.: jeśli w bazie danych przechowujemy imiona odbiorców wówczas do każdego z nich możemy się zwrócić imiennie „Witaj Piotr” Personalizacja warunkowa treści na podstawie wartości atrybutu podejmowana jest decyzja jaką treść ma otrzymać odbiorca, czyli np. inną wersja jest wysyłana mężczyznom, a inna kobietom na podstawie atrybutu płeć

9 Statystyki Co jest istotne: Do ilu osób wysłano e-maila?
Ile osób go dostało? Do ilu odbiorców nie dotarł? Ile osób otworzyło wiadomość? Ile osób kliknęło link?

10 Statystyki cd. Każdy link jest oddzielnie zliczany, dzięki czemu klient może obserwować co cieszy się największym zainteresowaniem wśród odbiorców. Co za tym idzie? SKUTECZNIEJSZY DIALOG Z ODBIORCAMI.

11 Statystyki cd. Dzięki dokładnym statystykom można z godziny na godzinę śledzić zmiany w reakcjach użytkowników– w każdej chwili można zalogować się do systemu i sprawdzić aktualny przebieg kampanii i reakcji odbiorców na wysyłkę. Pozwala to analizować każdą wysyłkę, tak by następna była jeszcze bardziej zoptymalizowana pod kątem skuteczności.

12 Statystyki cd. System Jet.Mail pozwala na audyt skuteczności (kliki, otwarcia) wysyłek trackingowych, czyli takich, które są realizowane poza systemem np. przez portale

13 Statystyki czasowe

14 Statystyki czasowe cd.

15 Co prowadzi w efekcie końcowym do wzrostu sprzedaży
Korzyści Duża efektywność Możliwość budowania obszernego przekazu informacyjnego Szybka i atrakcyjna forma komunikacji z klientami i partnerami Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy wśród Internautów Precyzyjne targetowanie reklamy Budowanie lojalności konsumenckiej Działania promocyjne o charakterze call2action Stosunkowo niskie koszty Co prowadzi w efekcie końcowym do wzrostu sprzedaży

16 Zaufali nam miedzy innymi:

17 Interactive Marketing Partner
Dziękujemy! Interactive Marketing Partner


Pobierz ppt "Interactive Marketing Partner marketing"

Podobne prezentacje


Reklamy Google