Prezentacja na temat: "Podczas stażu: Doskonaliliśmy nasze zdolności językowe i zawodowe Zawieraliśmy nowe znajomości Zwiedzaliśmy Portugalię Poznawaliśmy tamtejsze zwyczaje."— Zapis prezentacji:

2 Podczas stażu: Doskonaliliśmy nasze zdolności językowe i zawodowe Zawieraliśmy nowe znajomości Zwiedzaliśmy Portugalię Poznawaliśmy tamtejsze zwyczaje Zdobywaliśmy wiedzę w Fundação Escola Profissional de Setúbal

3 W ramach przygotowania do praktyki zawodowej odbyli ś my zaj ę cia przygotowawcze z: J ę zyka angielskiego zawodowego (25 godzin) J ę zyka portugalskiego (50 godzin) Oraz zaj ę cia pedagogiczne Dzi ę ki nim mogli ś my bez zmartwie ń wyruszy ć do Portugalii.

4 Widok z lotniska w Krakowie Na lotnisk zawiozły nas wcze ś niej przygotowane busy. Trasa któr ą musieli ś my przeby ć w drodze do Portugalii: Sosnowiec –> Kraków –> Frankfurt –>Lizbona -> Setubal Wyruszyli ś my rankiem w Niedziele 11 Maja. Pó ź nym popołudniem dotarli ś my na miejsce. Widok z samolotu na most Vasco da Gama od strony Lizbony. Niestety na lotnisku w Lizbonie spotkała nas przykra niespodzianka. Na szcz ęś cie dotarły do naszego hotelu w Poniedziałek rano. Nasze baga ż e zostały we Frankfurcie.

5 Praktyki w Fundação Escola Profissional de Setúbal zaczeli ś my w Poniedziałek 12 Maja. Pracowali ś my ci ęż ko a ż do Pi ą tku 23. W szkole mieli ś my zapewniony tak ż e pyszny lunch szczególnie smakowała nam ryba na parze w pierwszy dzie ń. Głównym punktem ka ż dego dnia była oczywi ś cie praca i nauka w szkole. Dowiedzieli ś my si ę wielu przydatnych i praktycznych rzeczy. Pracowali ś my w programach takich jak np. AutoCAD Poznali ś my te ż troch ę j ę zyk Portugalski oraz po ć wiczyli ś my nasz Angielski.

6 Widok na delfiny podczas 3 godzinnego rejsu na wodach w okolicach Setubalu Park Edwarda VII w Lizbonie W weekendy te ż si ę nie nudzili ś my. Nasi opiekunowie zorganizowali nam wiele wycieczek. Oceanarium w Lizbonie

7 Widok z zamku św. Filipa na Setubal

8 Dnia 24.05 2013 roku nadszedł przykry dzie ń po ż egnania z Portugali ą. Wyjechali ś my z pod hotelu po godzinie 13:00. Droga powrotna wygl ą dała nast ę puj ą co: Setubal -> Lizbona -> Frankfurt-> Katowice -> Sosnowiec Koło północy wyl ą dowali ś my w Polsce. Z lotniska odebrał nas bus.

9 Dzięki dobrze zorganizowanym praktykom, udało się zdobyć dużo doświadczenia zawodowego oraz dowiedzieć się wiele na temat Portugali, jej kultury i zwyczajów. Poznaliśmy także nowych Ludzi, skosztowaliśmy kuchni portugalskiej, nabyliśmy nowe umiejętności. Do Polski mimo ciężkich praktyk wróciliśmy z nową wiedzą i miłymi wspomnieniami

10 To już wszystko. Dziękujemy za uwagę! Tomasz Załupski Mikołaj Kowalik

Pobierz ppt "Podczas stażu: Doskonaliliśmy nasze zdolności językowe i zawodowe Zawieraliśmy nowe znajomości Zwiedzaliśmy Portugalię Poznawaliśmy tamtejsze zwyczaje."