Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej"— Zapis prezentacji:

1 Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej
KATALOG 2014/2015 Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej T: | | ul. Erazma Ciołka 12 lok. 305, Warszawa | T: | K: |

2 Spis treści: Koniec Słowa powitania O nas Polecamy Nowości
Priorytety MEN Perspektywa formalno- prawna Rozwój osobisty nauczyciela Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna Wspomaganie ucznia Komputer i nowe technologie Kontakt Funkcjonowanie placówki oświatowej Koniec Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

3 Słowa powitania Drodzy Państwo,
Z przyjemnością witamy w kolejnym roku szkolnym 2014/15. Przed nami jak zwykle czas wielu zmian, nowych, czasami trudnych i ważnych decyzji, ale też czas nadziei i planowania przyszłości. Centrum Doskonalenia STIMULUS towarzyszy działalności Placówek Oświatowych od roku Mamy sygnały, iż długofalowa współpraca z Państwem przyczynia się i owocuje rozwojem placówek oraz rozwojem indywidualnym pracowników. Dziś oddajemy w Państwa ręce katalog z propozycjami wysokiej jakości szkoleń, które gwarantują satysfakcję i spełnienie oczekiwań. Zapraszamy do kontaktu i współpracy, Zespół Centrum Doskonalenia STIMULUS Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

4 O nas Powrót Anna Busz-Lis – Specjalista ds. sprzedaży i obsługi biura
Kontaktuję się z Państwem telefonicznie i odwiedzam Państwa w placówkach, nadzoruję szkolenia od a do z. Zajmuję się fakturowaniem, materiałami na szkolenia, a także raportami po szkoleniach. Milena Andrzejczak – Specjalista ds. sprzedaży i koordynacji szkoleń Bezpośrednio kontaktuję się z Państwem przedstawiając naszą bieżącą ofertę. Nadzoruję odpowiedni przebieg procesu zamówienia, wystawiam certyfikaty ukończenia szkolenia, przeprowadzam aktualizację strony internetowej i facebooka. Trenerzy Każdy z naszych trenerów jest specjalistą w swoim zakresie. Przygotowują oni szkolenia dostosowane do Państwa potrzeb. Są do Państwa dyspozycji w trakcie szkolenia, a także do 2 tygodni po przeprowadzeniu szkolenia. Małgorzata Pieńkowska – Dyrektor Zarządzający Dokładam wszelkich starań, aby nasz zespół pracując kreatywnie i twórczo jak najlepiej zaspokajał potrzeby Klientów oraz dbał o budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Osobiście kontaktuję się z Państwem dobierając odpowiednią formę i trenera prowadzącego szkolenie. Prowadzę systematyczny monitoring jakości. Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

5 Polecane Ocenianie kształtujące Budowanie współpracy w zespole
Seksualność dzieci i młodzieży Sześciolatek w szkole – Priorytet MEN Działania wspomagające ucznia (ADHD, Asperger, Autyzm, zaburzenia emocjonalne i odżywiania) Współpraca z mediami Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

6 Nowości Koncepcja pracy szkoły Metody coachingowe w pracy nauczyciela
Arteterapia English is fun – nowoczesny warsztat gier i zabaw Metoda Knill Pedagogika Montessori Profesjonalna Sekretarka (SIO, archiwizacja, obieg dokumentów) Neurodydaktyka Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania prof. Jagody Cieszyńskiej Praca z filmem – warsztat dobrych praktyk nauczycielskich Gry dydaktyczne Przeciwdziałanie dyskryminacji Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

7 Priorytety Ministerstwa Edukacji Narodowej
Wspieranie rozwoju dziecka młodszego na 1-szym i kolejnych etapach edukacyjnych w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego Podniesienie jakości kształcenia ponadgimnazjalnego w zakresie umiejętności określonych w podstawie programowej, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności w zakresie matematyki Profilaktyka agresji i przemocy w szkołach Edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych Powrót

8 Perspektywa formalno- prawna
Monitorowanie procesu wdrażania podstawy programowej Prawa człowieka w realizacji zadań placówki oświatowej Odpowiedzialność prawna nauczyciela w sytuacjach trudnych wychowawczo Ewaluacja pracy placówki oświatowej – wewnętrzna i zewnętrzna Pomoc psychologiczno- pedagogiczna zgodnie z rozporządzeniem MEN Kontrola Zarządcza Ochrona danych osobowych Edukacyjna Wartość Dodana Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

9 Rozwój osobisty nauczyciela
Emisja głosu Budowanie autorytetu nauczyciela Asertywność w zawodzie nauczyciela Wypalenie zawodowe. Higiena pracy nauczyciela – jak pracować, aby nie zwariować Złość, gniew, bezsilność Zarządzanie czasem pracy Budowanie współpracy w zespole nauczycielskim Trening interpersonalny z elementami integracji Zarządzanie stresem Psychologia koloru Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

10 Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Wczesna interwencja Trudności edukacyjne i społeczne uczniów w świetle teorii Integracji Sensorycznej Integracja polisensoryczna Ruch, zabawa i piosenka w edukacji – warsztat z uwzględnieniem metody dr Paula Dennisona Propozycje technik plastycznych Drama w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej Elementy pedagogiki zabawy i pedagogiki fascynacji Doświadczenia i eksperymenty w edukacji Wykorzystanie inteligencji wielorakiej w zabawach fundamentalnych Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

11 Wspomaganie ucznia Depresja u dzieci i młodzieży
Życie największą wartością – sygnały myśli samobójczych Alkoholowy Zespół FAS Zachowania prowokacyjne i agresywne – Priorytet MEN Praktyczna wiedza logopedyczna przydatna w pracy nauczyciela Motywowanie uczniów do nauki Skuteczne uczenie się uczniów Treningi twórczości Diagnoza uzdolnień Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się Działania wspierające ucznia zdolnego Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

12 Wspomaganie ucznia Poprawna komunikacja w szkole
Współpraca z trudnym rodzicem Budowanie relacji uczeń – nauczyciel Dyscyplinowanie uczniów Działania wychowawcze w szkole Pisanie projektów edukacyjnych Jak rozumieć treści zawarte w opiniach i orzeczeniach Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

13 Funkcjonowanie placówki oświatowej
Promocja placówki oświatowej Protokół dyplomatyczny w Placówce Oświatowej Pozyskiwanie funduszy europejskich dla oświaty Etyka w zawodzie nauczyciela Kurs kierowników wycieczek Edukacja ekologiczna Żywienie, a prawidłowy rozwój dziecka (higiena i bezpieczeństwo zdrowotne żywności) Pierwsza pomoc przedmedyczna Innowacje pedagogiczne Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

14 Komputer i nowe technologie
Obsługa pakietu Office dla nauczycieli Prezentacje multimedialne w praktyce Internet i jego praktyczne zastosowanie Praca z dziennikiem elektronicznym Praca z tablicą interaktywną Metodyka pracy na zajęciach informatycznych Zagrożenia płynące z sieci Dobra strona „złych mediów” Promocja placówki oświatowej przy użyciu nowoczesnych technologii Powrót Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | |

15 Kontakt Centrum Doskonalenia STIMULUS Ul. Erazma Ciołka 12
Warszawa Tel.: | | Kom.: | Mail: Strona internetowa: Koniec Powrót


Pobierz ppt "Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google