Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

T: 22 405 30 26 | 502 378 255 1 KATALOG 2014/2015 Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "T: 22 405 30 26 | 502 378 255 1 KATALOG 2014/2015 Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej."— Zapis prezentacji:

1 T: | KATALOG 2014/2015 Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej

2 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 2 Nowości Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna Komputer i nowe technologie Wspomaganie ucznia Perspektywa formalno- prawna Rozwój osobisty nauczyciela Kontakt Funkcjonowanie placówki oświatowej PolecamyO nas Słowa powitania Spis treści: Koniec Priorytety MEN

3 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 3 Słowa powitania Drodzy Państwo, Z przyjemnością witamy w kolejnym roku szkolnym 2014/15. Przed nami jak zwykle czas wielu zmian, nowych, czasami trudnych i ważnych decyzji, ale też czas nadziei i planowania przyszłości. Centrum Doskonalenia STIMULUS towarzyszy działalności Placówek Oświatowych od roku Mamy sygnały, iż długofalowa współpraca z Państwem przyczynia się i owocuje rozwojem placówek oraz rozwojem indywidualnym pracowników. Dziś oddajemy w Państwa ręce katalog z propozycjami wysokiej jakości szkoleń, które gwarantują satysfakcję i spełnienie oczekiwań. Zapraszamy do kontaktu i współpracy, Zespół Centrum Doskonalenia STIMULUS Powrót

4 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 4 O nas Anna Busz-Lis – Specjalista ds. sprzedaży i obsługi biura Kontaktuję się z Państwem telefonicznie i odwiedzam Państwa w placówkach, nadzoruję szkolenia od a do z. Zajmuję się fakturowaniem, materiałami na szkolenia, a także raportami po szkoleniach. Milena Andrzejczak – Specjalista ds. sprzedaży i koordynacji szkoleń Bezpośrednio kontaktuję się z Państwem przedstawiając naszą bieżącą ofertę. Nadzoruję odpowiedni przebieg procesu zamówienia, wystawiam certyfikaty ukończenia szkolenia, przeprowadzam aktualizację strony internetowej i facebooka. Trenerzy Każdy z naszych trenerów jest specjalistą w swoim zakresie. Przygotowują oni szkolenia dostosowane do Państwa potrzeb. Są do Państwa dyspozycji w trakcie szkolenia, a także do 2 tygodni po przeprowadzeniu szkolenia. Małgorzata Pieńkowska – Dyrektor Zarządzający Dokładam wszelkich starań, aby nasz zespół pracując kreatywnie i twórczo jak najlepiej zaspokajał potrzeby Klientów oraz dbał o budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Osobiście kontaktuję się z Państwem dobierając odpowiednią formę i trenera prowadzącego szkolenie. Prowadzę systematyczny monitoring jakości. Powrót

5 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 5 Polecane Ocenianie kształtujące Budowanie współpracy w zespole Seksualność dzieci i młodzieży Sześciolatek w szkole – Priorytet MEN Działania wspomagające ucznia (ADHD, Asperger, Autyzm, zaburzenia emocjonalne i odżywiania) Współpraca z mediami Powrót

6 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 6 Nowości Koncepcja pracy szkoły Metody coachingowe w pracy nauczyciela Arteterapia English is fun – nowoczesny warsztat gier i zabaw Metoda Knill Pedagogika Montessori Profesjonalna Sekretarka (SIO, archiwizacja, obieg dokumentów) Neurodydaktyka Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania prof. Jagody Cieszyńskiej Praca z filmem – warsztat dobrych praktyk nauczycielskich Gry dydaktyczne Przeciwdziałanie dyskryminacji Powrót

7 Priorytety Ministerstwa Edukacji Narodowej Wspieranie rozwoju dziecka młodszego na 1-szym i kolejnych etapach edukacyjnych w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego Podniesienie jakości kształcenia ponadgimnazjalnego w zakresie umiejętności określonych w podstawie programowej, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności w zakresie matematyki Profilaktyka agresji i przemocy w szkołach Edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych Powrót

8 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 8 Perspektywa formalno- prawna Monitorowanie procesu wdrażania podstawy programowej Prawa człowieka w realizacji zadań placówki oświatowej Odpowiedzialność prawna nauczyciela w sytuacjach trudnych wychowawczo Ewaluacja pracy placówki oświatowej – wewnętrzna i zewnętrzna Pomoc psychologiczno- pedagogiczna zgodnie z rozporządzeniem MEN Kontrola Zarządcza Ochrona danych osobowych Edukacyjna Wartość Dodana Powrót

9 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 9 Rozwój osobisty nauczyciela Emisja głosu Budowanie autorytetu nauczyciela Asertywność w zawodzie nauczyciela Wypalenie zawodowe. Higiena pracy nauczyciela – jak pracować, aby nie zwariować Złość, gniew, bezsilność Zarządzanie czasem pracy Budowanie współpracy w zespole nauczycielskim Trening interpersonalny z elementami integracji Zarządzanie stresem Psychologia koloru Powrót

10 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 10 Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna Wczesna interwencja Trudności edukacyjne i społeczne uczniów w świetle teorii Integracji Sensorycznej Integracja polisensoryczna Ruch, zabawa i piosenka w edukacji – warsztat z uwzględnieniem metody dr Paula Dennisona Propozycje technik plastycznych Drama w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej Elementy pedagogiki zabawy i pedagogiki fascynacji Doświadczenia i eksperymenty w edukacji Wykorzystanie inteligencji wielorakiej w zabawach fundamentalnych Powrót

11 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 11 Wspomaganie ucznia Depresja u dzieci i młodzieży Życie największą wartością – sygnały myśli samobójczych Alkoholowy Zespół FAS Zachowania prowokacyjne i agresywne – Priorytet MEN Praktyczna wiedza logopedyczna przydatna w pracy nauczyciela Motywowanie uczniów do nauki Skuteczne uczenie się uczniów Treningi twórczości Diagnoza uzdolnień Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się Działania wspierające ucznia zdolnego Powrót

12 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 12 Wspomaganie ucznia Poprawna komunikacja w szkole Współpraca z trudnym rodzicem Budowanie relacji uczeń – nauczyciel Dyscyplinowanie uczniów Działania wychowawcze w szkole Pisanie projektów edukacyjnych Jak rozumieć treści zawarte w opiniach i orzeczeniach Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych Powrót

13 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 13 Funkcjonowanie placówki oświatowej Promocja placówki oświatowej Protokół dyplomatyczny w Placówce Oświatowej Pozyskiwanie funduszy europejskich dla oświaty Etyka w zawodzie nauczyciela Kurs kierowników wycieczek Edukacja ekologiczna Żywienie, a prawidłowy rozwój dziecka (higiena i bezpieczeństwo zdrowotne żywności) Pierwsza pomoc przedmedyczna Innowacje pedagogiczne Powrót

14 Centrum Doskonalenia STIMULUS T: | K: | | 14 Komputer i nowe technologie Obsługa pakietu Office dla nauczycieli Prezentacje multimedialne w praktyce Internet i jego praktyczne zastosowanie Praca z dziennikiem elektronicznym Praca z tablicą interaktywną Metodyka pracy na zajęciach informatycznych Zagrożenia płynące z sieci Dobra strona „złych mediów” Promocja placówki oświatowej przy użyciu nowoczesnych technologii Powrót

15 15 Kontakt Centrum Doskonalenia STIMULUS Ul. Erazma Ciołka Warszawa Tel.: | | Kom.: | Mail: Strona internetowa: PowrótKoniec


Pobierz ppt "T: 22 405 30 26 | 502 378 255 1 KATALOG 2014/2015 Skuteczne strategie budowy i rozwoju placówki oświatowej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google