Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa 13.05.2014 Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa 13.05.2014 Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej."— Zapis prezentacji:

1 FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej

2 Nowatorski nauczyciel: Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej Ma ciekawą osobowość i cechy charakteru Ma ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne Wyzwala ciekawość Pozwala na poszukiwanie w nowych kierunkach Rozwija zainteresowania Uwalnia zmysł dociekania Pozostawia swobodę w zadawaniu pytań Pomaga w poszukiwaniu odpowiedzi Jest odważny, otwarty i niezależny Nie jest dogmatyczny i konformistyczny

3 Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej Animowanie to: pobudzanie i ożywianie społeczności lokalnych (lub środowisk) w ich różnorodnych dziedzinach działalności

4 Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej Jakiego nauczyciela-animatora potrzebuje współczesna szkoła? Jakiego studenta powinny kształcić uczelnie na specjalnościach związanych z animacją kultury?

5 Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej Nauczyciel-animator: - pomaga uczniom w zdobywaniu wiedzy - realizuje hasło stymulowania osobowości dziecka - włącza do praktyki nowe idee wychowania - jest przewodnikiem w życiu i świecie sztuki - pobudza kreatywność ucznia - mobilizuje do aktywnego, twórczego życia społecznego i kulturalnego

6 UNIWERSYTET KAZIMIERZA WIELKIEGO INSTYTUT EDUKACJI MUZYCZNEJ Katedra Edukacji i Animacji Kultury Muzycznej

7 Specjalno ś ci Animator kultury muzycznej Zarządzanie i marketing w kulturze muzycznej

8 Animacja kultury muzycznej Animacja kultury muzycznej (90 g i 30 g praktyki) Historia kultury 60 g Media w kulturze 30 g Etnomuzykologia i regionalizm 60 g Prelekcje i krytyka muzyczna 60 g Prawo autorskie i fundusze unijne 45 g Impresariat artystyczny 30 g

9 Zarz ą dzanie i marketing w kulturze muzycznej Zarządzanie instytucjami kultury muzycznej (30g i 30 g praktyki) Marketing w kulturze muzycznej 30 g Promocja i ochrona dziedzictwa narodowego 30 g Polityka kulturalne Państwa 30 g Marka w kulturze 30 g Artystyczne projekty animacyjne 30 g

10 dziękuję za uwagę anna janosz


Pobierz ppt "FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa 13.05.2014 Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google