Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:"— Zapis prezentacji:

1 Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

2 Warszawa 2009 Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie VERDANA (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcecie państwo używać punktowania, to prosimy to robić w następujący sposób: –stosować krótkie równoważniki zdań, –nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punktatory, –czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

3 Warszawa 2009 Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów) ‏.

4 Warszawa 2009 Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów) ‏.

5 Warszawa 2009 Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów) ‏.

6 Warszawa 2009 Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integrację podczas kampanii (maks. 60 słów) ‏.

7 Warszawa 2009 Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów) ‏.

8 Warszawa 2009 Materiały kreacyjne związane z pracą Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

9 Warszawa 2009 Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA, aby jury oraz SMB miały możliwość weryfikacji danych (plik Word do ściągnięcia na stronie internetowej konkursu) ‏. * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 10,

10 Warszawa 2009 Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy wypełniony komputerowo dla każdej zgłaszanej pracy (Word) – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia, c. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia, d. 2 płyty CD/DVD zawierające: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint) ‏, fotografie dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.) ‏ formularz zgłoszeniowy (dla każdej zgłaszanej pracy osobny plik Word) ‏, e. Oryginały zgłaszanych prac.


Pobierz ppt "Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google