Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse."— Zapis prezentacji:

1 PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse.
Wrocław, 24 października 2014 r. Michał Łuczak. Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

2 Mirosław Wróbel Sp. z. o.o.:
Firma posiada autoryzację Mercedes –Benz od 1992r., Mazda od 2010r. Zatrudniamy 380 pracowników z czego 262 w pionie serwisu. 8 lokalizacjach dla marki Mercedes –Benz oraz 2 dla marki Mazda. Największy dealer Mercedes –Benz w Polsce. 13. miejsce wśród dealerów na liście TOP 2000 Rzeczypospolitej za rok Oczekiwane 6. miejsce za rok 2013. Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

3 Możliwość zatrudnienia po ukończeniu szkoły.
Współpraca: We września 2007 roku rozpoczęliśmy współpracę z Zespołem Szkół nr 2, przy ul. Borowskiej 105, we Wrocławiu. Uczniowie klas patronackich, mają możliwość odbywać praktyki uczniowskie, w kilku oddziałach spółki. Nauka w klasie patronackiej, pozwala uzyskać certyfikację na technika obsługowego. Możliwość zatrudnienia po ukończeniu szkoły. Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

4 Poszukiwanie talentów i przyszłych liderów.
Potrzeby pracodawcy: Skompletowanie dobrze wyszkolonej, odpowiedzialnej i zmotywowanej kadry pracowniczej zarządzanej przez kadrę kierowniczą. Poszukiwanie talentów i przyszłych liderów. Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

5 Stale podnoszona jakość usług Rozwój osobisty i organizacji
Nasze wartości: Stale podnoszona jakość usług Rozwój osobisty i organizacji Odpowiedzialność Oczekiwania: Pracowitość Samodzielność Lojalność Umiejętność współdziałania w zespole Dobra organizacja pracy Uczciwość Komunikatywność Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

6 Szanse dla pracownika: Przejrzyste systemy motywacyjne.
Doskonalenie zawodowe i podnoszenie kwalifikacji. Możliwość awansu. Stabilizacja życiowa. Uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych konkursach. Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

7 Wprowadzenie do materiału nauczania zagadnień z zakresu:
Nasze propozycje: Podniesienie świadomości kadry dydaktycznej o pracy w przemyśle, przez odbycie praktyk zawodowych. Przekształcenie naprawczych warsztatów przyszkolnych na rzecz pracowni z modelami poszczególnych układów. Wprowadzenie do materiału nauczania zagadnień z zakresu: umiejętności miękkich, strategii diagnozy, analizy błędu, procedur pracy, systemów zarządzania jakością, analizy dokumentacji technicznej, narzędzi specjalnych, Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa

8 2003 -2007 Dyrektor Oddziału Opole
Michał Łuczak -Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Informatyki i Zarządzania. Inwestycja Opole Dyrektor Oddziału Opole Dyrektor Finansowy, Wiceprezes Prezes Zarządu Stowarzyszenia: Stowarzyszenie Dealerów i Serwisów Mercedes –Benz, Związek Dealerów Samochodów, reprezentacja marki Mercedes –Benz, Dolnośląska Izba Gospodarcza –Sekcja Motoryzacyjna, Osiągnięcia: Dealer Roku Mercedes –Benz, Dealer Dobrych Uczynków, Najlepsza Duża Grupa Dealerska, Człowiek Roku 2013. Wrocław- Opole- Jelenia Góra- Pietrzykowice LKW- Pietrzykowice CBL- Lubin- Zielona Góra- Częstochowa


Pobierz ppt "PRACODAWCY O KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM Potrzeby, oczekiwania, szanse."

Podobne prezentacje


Reklamy Google