Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TimeFrame KANCELARIA System zarządzania pracą Warszawamaj 2007.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TimeFrame KANCELARIA System zarządzania pracą Warszawamaj 2007."— Zapis prezentacji:

1 TimeFrame KANCELARIA System zarządzania pracą Warszawamaj 2007

2 8 lat współpracy z kancelariami prawnymi Analizy i projekty oparte o standardy UML Wykorzystywanie nowoczesnych technik programistyczntych Prowadzenia projektów według sprawdzonych standardów Wdrożenie i maintenance – współpraca z dużymi klientami Referencje Umiejętności

3 TFS – systemy TimeFrame KANCELARIAKANCELARIA TimeFrame DMSDMS TimeFrame Departament prawnyDepartament prawny

4 Główne moduły systemu Biling WorkFlow – praca grupowa DMS – zarządzanie dokumentami Baza danych klientów, projektów, pracowników, itp.

5 TFK i Kancelaria Prawnicy Prosty interfejs do zarządzania pracą i dokumentami oparty o przeglądarkę WWW Administracja Moduł umożliwiający kontrolę nad procesami księgowymi i zarządzającymi Szybkie generowanie raportów, podsumowań, wykresów Narzędzia kontroli pracy Narzędzia do kontroli obiegu dokumentów i zleceń Partnerzy Wgląd w aktualny stan kancelarii IT Narzędzia umożliwiające współpracę z programem Szefowie projektów Kontrola przebiegu pracy Zatwierdzanie prac i zadań

6 Portal wewnętrzny Dostęp do danych poprzez przeglądarkę WWW (dowolne miejsce) Publikowanie dokumentów Moduły: –Klienci –Dane teleadresowe –Projekty –Dokumenty –Terminy –Zadania –Urlopy –Sprawdzania konfliktów –Koszty klientów –Koszty pracowników –Zaliczki klientów –Zaliczki pracowników –Formatki bilingowe –CV –Biblioteka –Korespondencja i kontakty –Analizy Raporty Wykresy

7 Klient Dane teleadresowe Powiązania pomiędzy podmiotami Projekty, modele rozliczeń Dane księgowe Analizy

8 Terminarz Terminy Rezerwacja sal Zadania Sprawdzanie stanu realizacji Automatyczne przypomnienia

9 Kontrola Odbiór faktur Obieg informacji bilingowych Sporządzanie raportów, wpisywanie kosztów Zatwierdzanie godzin i kosztów Wysyłanie zestawień i faktur Rejestrowanie przepracowanych godzin

10 Stawki –za godzinę –progresywne –regresywne –za grupę prac –za konkretną pracę –za usługi –indywidualne –grupowe Koszty Zaliczki Ryczałty –na kwotę –na procent –na kwotę dodatkową –na koszty –na godziny –wiele innych Faktury –z wielu projektów, etapów –kontynuowane –korygujące Waluty –dowolne waluty na poziomie każdego obiektu faktur, prac, stawek, kosztów, ryczałtów –dowolna waluta domyślna do rozliczeń globalnych Możliwości rozliczeniowe

11 Tworzenie raportów Założenia budżetowe Dane wprowadzane przez pracowników Obliczenia Istotne parametry mające wpływ na funkcjonowanie kancelarii

12 Raporty dla firm o liczbie prawników do 15 –zestawienia bilingowe wewnętrzne i zewnętrzne –faktury –rozliczanie premii pracowników –inne Raporty korporacyjne –budżety –zyskowności klientów, –opłacalności projektów i pracowników, –rozliczenia partnerskie –inne około 200 raportów Księgowość menadżerska

13 Przykłady raportów Raport dla klienta (TimeSheet) Skuteczności Zyskowności Porównywanie z budżetem (Gross Margin) Premii Magazyny godzin i kosztów (Inventory) Płatności Planowanej sprzedaży Kontroli sposobu wprowadzania danych Wiele innych

14 Przykłady raportów Raporty skuteczności pracowników mają na celu pokazanie skuteczności pracy i sprzedaży danego pracownika. Występują w różnych konfiguracjach uwypuklając różne parametry Raporty godzin niesprzedawalnych pokazują strukturę godzin wewnętrznych oraz ich relacje do godzin sprzedawalnych Raport magazyn godzin (inventory) pokazuje stan godzin przepracowanych dla danego klienta/projektu

15 Ocena sprzedaży/zyskowności klienta Raporty tego typu pokazują sprzedaż kancelarii lub grup partnerskich na klienta. Dostępnych jest wiele wykresów sprzedaży dla całej kancelarii dla poszczególnych klientów dla klientów z podziałem na miesiące dla pracowników dla partnerów inne Pokazany wykres przedstawia zyskowność godzinową dla klientów. Raporty zyskowności uwzględniają: koszty osobowe koszty klienta

16 Kontrola wpisywania danych Kontrola opóźnień we wpisywaniu danych dla kancelarii dla poszczególnych pracowników Uwzględnianie opóźnień w systemie premiowania Analiza sprzedaży na podstawie opóźnień Kontrola przepływu prac (np. zmian projektów) Kontrola wpisów dla projektów wewnętrznych

17 DMS – zarządzanie dokumentami kancelarii

18 Składowanie dokumentów elektronicznych Ewidencja dokumentów „papierowych” Baza korespondencji, wiedzy … Udostępnianie dokumentów Rozszerzone informacje o dokumentach Zabezpieczenie wersji oryginalnych Bezpieczeństwo danych Co zapewnia DMS TFS

19 Powiązanie z obiektami z systemu bilingowego TFK: klient, projekt Jednostki przechowywania dokumentów: folder Powiązanie z bazą danych teleadresowych Działanie samodzielne Odnośniki Uporządkowanie dokumentów

20 Wyszukiwanie Wyszukiwanie po zawartości Informacje o dokumencie nie zawarte w nim samym –Nazwa –Fizyczny rodzaj dokumentu –Specyfikacja –Specjalizacja –Przynależność do klienta, do projektu –Definiowalne właściwości

21 Wersje i relacje Załącznik Dokument Pierwotny Wersja 1 Rewizja 1 Wersja 1 Rewizja 2 Wersja 1 Rewizja 3 Wersja 2 Rewizja 4 Wersja 2 Rewizja 5 Wersja 2 Rewizja 6 … Powiązania między dokumentami Wersje w obrębie dokumentu Wersje równoważne: tłumaczenia

22 Ukrywanie informacji o dokumencie i jego zawartości Określanie uprawnień do modyfikacji dokumentów Ograniczenie indeksowania zawartości Szyfrowanie zawartości –Zewnętrzne narzędzie –Niezależny podsystem szyfrujący Historia zmian i statystyki pobrań Kontrola dostępu

23 Integracja z Pulpitem TFS DMS widoczny jako element pulpitu Windows Kopiowanie, przenoszenie otwieranie dokumentów w systemie jak zwykłych plików Dedykowane okna do wyszukiwania i wyświetlania właściwości dokumentów Integracja z programami z pakietu Microsoft Office

24 Dostęp poprzez przeglądarkę internetową Wyszukiwanie dokumentów Pobieranie dokumentów Dodawanie dokumentów Określanie dodatkowych atrybutów Możliwość pracy zdalnej poprzez internet

25 System dedykowany

26 Cechy rozwiązania Rozwiązanie przygotowane specjalnie dla Klienta (dokładna analiza potrzeb) oparte o posiadane moduły Możliwa integracja z DMS Możliwa integracja z systemami wewnętrznymi Klienta Zabezpieczenia zgodne z wymogami IT Dzięki doświadczeniu i posiadanym modułom najkrótszy czas wykonania

27 Przykład aplikacji Ewidencja spraw (postępowań) –Podział na kancelarie/oddziały –Podstawowe dane, zdarzenia Pozwani/powodowie WPS Koszty/wydatki Korespondencja Terminy Inne –Wyszukiwanie, przeglądanie –Kontrola dostępu Podmioty –Osoby –Firmy –Instytucje –Adresy Terminarze –Różne typy terminów Korespondencja Dokumenty (pliki) –Bezpośrednie podpięcie do DMS

28 Prezentacja danych

29 Edycja danych

30 Spójny system – integracja wielu funkcjonalności Gromadzenie wiedzy Kontrola istotnych parametrów finansowych Dostęp do informacji z dowolnej lokalizacji Rozbudowa systemu według potrzeb Konkluzje

31 Domański Zakrzewski Palinka Richardson Rios Olechowski International Lawyers Gessel i Wspólnicy Kaczor Klimczyk Pucher Wypiór Kuczek Maruta i Wspólnicy Góralczyk Rychlicki Boroń Sieniawski Zawartka i Wspólnicy Hałuszczyński Chałas i Wspólnicy Chajec Don-Siemion & Żyto M. Furtek i Wspólnicy Wójcik i Złotnik Siemiątkowski & Davis Plucińska Stopczyk Mikulski Referencje


Pobierz ppt "TimeFrame KANCELARIA System zarządzania pracą Warszawamaj 2007."

Podobne prezentacje


Reklamy Google