Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix Elementy marketingu-mix.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix Elementy marketingu-mix."— Zapis prezentacji:

1

2 Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix Elementy marketingu-mix

3 Czym jest marketing-mix? Marketing-mix jest to koncepcja zakładająca istnienie zbioru instrumentów, dzięki którym możemy oddziaływać na rynek. Rynek docelowy Cena Produkt Promocja Dystrybucja Optymalizacja Sukces

4 … to nie tylko fizyczny przedmiot, ale po prostu pewien zestaw korzyści, zdolny do zaspokojenia potrzeb nabywcy. Produkt Cena Poziom ceny powinien uwzględniać wartość produktu postrzeganą przez klienta (customer perceived value).customer perceived value A.K.Koźmiński,D.Jemielniak, Zarządzanie od podstaw, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008

5 Są to takie działania marketingowe jak: – reklama, – public relations, – przekaz ustny, – komunikacja z klientem przez punkty sprzedaży. A. K.Koźmiński, D.Jemielniak, Zarządzanie od podstaw, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008 Wiąże się z dostępnością produktu dla klientów. Poprawa dystrybucji oznacza, że przeciętny klient może łatwiej znaleźć dany produkt. Promocja Dystrybucja

6 Marketing-mix w praktyce Prowadzimy restaurację, jednak ostatnio nie wiedzie się nam najlepiej. Co powinniśmy zrobić aby poprawić naszą sytuację? Rynek Docelowy Cena Produkt Promocja Dystrybucja Optymalizacja Sukces

7 Rynek docelowy Cena Produkt Promocja Dystrybucja Optymalizacja Sukces Happy Hours Zmiana ceny Zatrudnienie promotora roznoszącego ulotki Reklamy w różnych środkach przekazu Zmiana karty dań Udoskonalenie wystroju restauracji Obsługa cateringowa Dowóz jedzenie do klienta Odpowiednie skomponowanie tych wszystkich zmian i pomysłów, powinno przynieść poprawę kondycji naszej restauracji.


Pobierz ppt "Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix Elementy marketingu-mix."

Podobne prezentacje


Reklamy Google