Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Od pijaru do Public Relations Grzegorz Miller Adam Kozłowski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Od pijaru do Public Relations Grzegorz Miller Adam Kozłowski."— Zapis prezentacji:

1 Od pijaru do Public Relations Grzegorz Miller Adam Kozłowski

2 Czym jest PR i kto był pierwszym specjalistą ds. PR?

3 Potocznie o PR Rząd jak zwykle nabiera piarowsko opinię publiczną Elżbieta Jakubiak, PiS Nas PR-owcy PO w konia nie zrobią Jacek Kurski, PiS To nie ma nic wspólnego z tanimi sztuczkami PR Mirosław Drzewiecki, PO (…) to jest koncepcja, można powiedzieć, czysto PR-owska, czysto medialna tworzenia takiej nadrzeczywistości, która z faktami nie ma nic wspólnego Jarosław Kaczyński, PiS nabiera z faktami nie ma nic wspólnego z tanimi sztuczkami w konia nie zrobią

4 Dwie perspektywy pijar PR ? PR Propaganda PR Kłamstwo

5 Co specjalista, to definicja PR jako funkcja zarządzania PR jako funkcja promocji/marketingu PR – ponad definicji! Działania zmierzające do realizacji celów strategicznych i biznesowych firmy Działania zmierzające do budowania pożądanego wizerunku marki/organizacji/inicjatywy /osoby DIALOG, PROFESJONALIZM, KONSEKWENCJA

6 Czym tak naprawdę jest PR? Strateg iczne podejś cie Dialog Profesjona lizm Zaufanie Konsekwe ncja Efekty ISTOTA PR Często PR jest jak dwunasty zawodnik w futbolu – przez cały czas wspiera firmę, a w ważnych momentach może odegrać kluczową rolę dla całej drużyny (np. zdecydować o losach kontraktu, zapobiec sytuacji kryzysowej albo zdecydować o sukcesie wprowadzanego na rynek produktu

7 Praktyka PR STRATEGIA } } } } TAKTYKA MECHANIKA EFEKTY

8 Sami jesteśmy sobie winni? niska wartość merytoryczna otrzymywanych informacji (47%) 90% dziennikarzy zwraca uwagę na rzeczy utrudniające im współpracę z PRowcami. otrzymywanie informacji prasowych niezgodnych z profilem medium (24%).

9 Żyjemy w ciekawych czasach… Public Relations Komunikacja zintegrowana (R)ewolucja mediów (R)ewolucja rynku

10 Istota komunikacji zintegrowanej Komunikacja Strategia Wielokanałowość Dialog Koordynacja Przekaz

11 Podsumowując PR Propaganda PR Kłamstwo … a pierwszy PR robił Ivy Lee, nie Szatan w raju przyszłość PR = Wy

12 Zacznij z nami w Poniedziałek! facebook.com/AgencjaMondayPR Dziękujemy!


Pobierz ppt "Od pijaru do Public Relations Grzegorz Miller Adam Kozłowski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google