Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska."— Zapis prezentacji:

1 Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska

2 Misja firmy Optymalizacja biznesu e-sklepów pod względem zwiększania zysku ze sprzedaży online Strategiczna współpraca Intellive

3 Zaproszenie do współpracy Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy partnerskiej z portalem Loopa.eu zbudowanym przez firmę Intellive Zapraszamy do zapoznania się z propozycją przedstawioną na kolejnych stronach. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze współpracą.

4 Formalnie na rynku od 2011 roku Założona przez konsultantów z ponad 9 letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Microsoft Od początku skupiona na dostarczaniu rozwiązań dla kupujących i sprzedających na rynku e-commerce B2B: Oferujemy usługi doradcze, analizy, raporty, audyty, których zadaniem jest zwiększanie przychodów sklepów B2C: Loopa.eu wyszukiwarka ofert od najlepiej ocenianych sklepów – flagowy produkt Podstawowe informacje o firmie

5 Cele firmy Podstawowe cele firmy w obszarze B2B: Zwiększanie przychodów naszych klientów Wsparcie w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie rzetelnych usług, informacji oraz rekomendacji Zwiększanie konkurencyjności e-sklepów Podstawowe cele firmy w obszarze B2C: Pomoc w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych Zwiększanie bezpieczeństwa zakupów online W związku z tym nawiązujemy strategiczną współpracę z wybranymi partnerami na rynku e-commerce, aby zbudować kompleksową ofertę dla naszych klientów.

6 Przegląd usług dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla produktów Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja reklamowa Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR i Brand Marketing Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Audyt kampanii AdWords Audyt SEO Loopa.eu i AdSempre oferują kompleksowe usługi na rynku e- commerce, których celem jest zwiększanie zysku ze sprzedaży online.

7 Niniejsza oferta koncentruje się na indywidualnej współpracy ze sklepem. W ramach niej oferujemy wachlarz usług, które są dostosowywane do poziomu rozwoju sklepu oraz budżetu. Przegląd usług dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla produktów Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja reklamowa Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR i Brand Marketing Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Audyt kampanii AdWords Audyt SEO

8 Indywidualna współpraca ze sklepem Działania optymaliza- cyjne Działania promocyjne Wzrost sprzedaży sklepu Optymalizacja biznesu e-sklepów pod względem zwiększania zysku ze sprzedaży online

9 Model współpracy 1. Uzgodnienie zakresu prac optymalizacyjnych 2. Dostosowywanie działań reklamowych 3. Ocena skuteczności prac 4. Zaplanowanie kolejnych działań

10 Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e- klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

11 Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e- klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

12 Optymalizacja asortymentu : proces O jakie produkty warto uzupełnić asortyment? Jak zmienić oferty, dla których konkurencja osiąga lepsze wyniki sprzedażowe? O co warto zredukować aktualną ofertę i dlaczego? Optymalizacja asortymentu Przebudowa działań dla nowego asortymentu Wybór najskuteczniejszych form promocji dla sprofilowanych klientów Monitoring przychodów generowanych przez marketing Optymalizacja reklamowa

13 Optymalizacja asortymentu : opis Uzupełnienie lub wyeksponowanie w sklepie online i/lub na platformach sprzedażowych asortymentu, który daje bardzo dobre wyniki sprzedażowe na rynku Wycofanie asortymentu generującego koszty Korzyści Ofertę sklepu online lub ofertę sklepu na platformach sprzedażowych Porównujemy ją do konkurencyjnych sklepów na platformach sprzedażowych Co analizujemy? Konkretne produkty, przychód jaki dają konkurencji, liczbę sprzedanych sztuk, średnia cena transakcyjna, liczba wyświetleń Przykładowe elementy poddawane analizie

14 Przykładowe działania i koszty dla optymalizacji asortymentu KategoriaDziałanieKoszt Optymalizacja asortymentu Analiza i opracowanie rekomendacji jak zoptymalizować asortyment dla wybranej, jednej kategorii produktów 4000 zł Optymalizacja reklamowa Opracowanie rekomendacji i strategii skutecznych działań marketingowych dla zoptymalizowanego asortymentu zł Realizacja działań marketingowychBudżet ustalany indywidualnie Warsztaty Warsztaty dedykowane do przekazania wiedzy i rekomendacji bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

15 Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e- klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

16 Segmentacja e-klientów : proces Jak wygląda profil klienta przynoszącego największe przychody dla sklepu? (czego szuka, co kupuje, jak zamawia, ile płaci itp.) Klasyfikacja istniejących i nowych klientów Segmentacja klientów Przebudowa działań w zależności od profilu klienta Wybór najskuteczniejszych form promocji Monitoring przychodów generowanych przez marketing Optymalizacja reklamowa

17 Segmentacja e-klientów : opis Sprofilowanie klientów i określenie charakterystyki grupy przynoszącej największe przychody. Bazowa wiedza niezbędna do analizy koszyka zakupowego oraz dostrojenia działań marketingowych Korzyści Dane transakcyjne sklepu Co analizujemy? Kiedy ostatnio klient dokonał zakupu w sklepie? Jak często klient robi zakupy w sklepie? Ile klient wydał pieniędzy? Przykładowe elementy poddawane analizie

18 Przykładowe działania i koszty dla segmentacji klientów KategoriaDziałanieKoszt Segmentacja klientów Analiza i dostarczenie informacji o profilach klientów2000 zł Opcja: Skonfigurowanie i dostarczenie narzędzia do samodzielnego identyfikowania istniejących i nowych klientów 1000 zł Opcja: Comiesięczna opłata za dostęp do narzędzi analitycznych 250 zł/ miesiąc Optymalizacja reklamowa Opracowanie rekomendacji i strategii skutecznych działań marketingowych dla sprofilowanych grup klientów zł Realizacja działań marketingowych Budżet ustalany indywidualnie Warsztaty Warsztaty dedykowane do przekazania wiedzy, rekomendacji i nauki obsługi narzędzi analitycznych Bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

19 Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e- klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

20 Analiza koszyka zakupowego : proces Jakie kategorie produktów najczęściej sprzedają się razem? Jakie produkty najczęściej sprzedają się razem? Uwzględnienie sezonowości w analizie Analiza koszykowa Wybór najskuteczniejszych form promocji dla zwiększenia efektu cross-sellingu Monitoring przychodów generowanych przez marketing Optymalizacja reklamowa

21 Analiza koszyka zakupowego Tworzenie i aktualizowanie pakietów (kilka produktów w ramach jednej oferty) Bliskie rozmieszczanie asortymentu witrynie sklepu (offline i online) Uwzględnienie przy zarządzaniu zapasami i zamawianiu kolejnych partii towaru Korzyści Dane transakcyjne sklepu Zidentyfikowanie asortymentu kupowanego razem Co analizujemy? Porównanie koszyków zakupowych różnych segmentów klientów Zestawienie tydzień do tygodnia Zestawienie miesiąca do końca miesiąca Porównanie koszyków z różnych sezonów Przykładowe zestawienia

22 Przykładowe działania i koszty dla analizy koszykowej KategoriaDziałanieKoszt Analiza koszykowa Analiza i opracowanie rekomendacji na temat łączenia ofert w pakiety dla wybranej kategorii 1000 zł Opcja: Skonfigurowanie i dostarczenie narzędzia do samodzielnej, cyklicznej analizy koszykowej 1000 zł Opcja: Comiesięczna opłata za dostęp do narzędzi analitycznych 250 zł/ miesiąc Optymalizacja reklamowa Opracowanie rekomendacji i strategii skutecznych działań marketingowych dla zwiększenia efektu cross-sellingu 1500 zł Realizacja działań marketingowych Budżet ustalany indywidualnie Warsztaty Warsztaty dedykowane do przekazania wiedzy, rekomendacji i nauki obsługi narzędzi analitycznych bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

23 Działania optymalizacyjne Optymalizacja asortymentu Segmentacja e- klientów Analiza koszyka zakupowego Inteligentny optymalizator sprzedażowy

24 Inteligentny optymalizator sprzedażowy – prognozowanie sprzedaży Prognoza sprzedaży wybranego asortymentu na platformach sprzedażowych w zależności od ceny, daty, form promocji, dostawy płatności itp. Hurtowa ocena asortymentu, które produkty mają największą szanse sprzedać się w najbliższym czasie i warto je wystawiać na platformach sprzedażowych Korzyści Transakcje sprzedaży konkurencyjnych sklepów na platformach sprzedażowych na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy Co analizujemy? Liczba wyświetleń, Liczba wystawionych przedmiotów w ramach oferty, Cena sprzedaży, Ocena sklepu, Formy dostawy, Formy promocji, Formy płatności Przykładowe elementy poddawane analizie

25 Inteligentny optymalizator sprzedażowy – przykład w Excelu

26 Przykładowe działania i koszty dla optymalizatorów sprzedaży KategoriaDziałanieKoszt Inteligentny Optymalizator Sprzedażowy Skonfigurowanie inteligentnych optymalizatorów sprzedażowych dla 4 podkategorii / grup produktów (np.: Laptopy, Tablety, Smartfony, Telewizory) 2000 zł Narzędzia Ponowna kalibracja optymalizatorów sprzedażowych uwzgledniająca najnowsze trendy dla 4 podkategorii / grup produktów (zalecana raz na kwartał) 200 zł Warsztaty Warsztaty dedykowane do nauki korzystania z optymalizatorów sprzedażowych bezkosztowo Końcowa oferta może zawierać jedno lub kilka powyższych działań. Przedstawione ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Ceny zostaną dostosowane do ustalonego zakresu prac.

27 Oszczędności Wszystkie narzędzia na jakich prowadzone są prace optymalizacyjne wymagają zainstalowanego Microsoft SQL Server 2012 w wersji Business Intelligence lub wyższej Koszt samych licencji to minimum 8,592$ za serwer + 209$ za każdego użytkownika (8 801 $ czyli ok PLN) Loopa.eu umożliwia bezpieczny dostęp do serwera poprzez internet w cenie miesięcznej współpracy

28 Podsumowanie działań optymalizacyjnych Monitorowanie Optymalizacja reklamowa AdSempre Kampania AdWords Pozycjonowanie (SEO) RemarketingWeb analityka Specjalistyczne usługi Loopa.eu Optymalizacja asortymentu Segmentacja klientów Analiza koszykowa Optymalizatory sprzedażowe Dane Platformy sprzedażoweTransakcje i oferty e-sklepu

29 Podsumowanie korzyści Uzupełnienie lub wyeksponowanie w sklepie online i/lub na platformach sprzedażowych asortymentu, który daje bardzo dobre wyniki sprzedażowe na rynku Optymalizacja asortymentu Sprofilowanie klientów i określenie charakterystyki grupy przynoszącej największe przychody -> możliwość dostosowania działań marketingowych Segmentacja klientów Tworzenie i aktualizowanie pakietów (kilka produktów w ramach jednej oferty) Analiza koszyka zakupowego Hurtowa ocena asortymentu, które produkty mają największą szanse sprzedać się w najbliższym czasie i warto je wystawiać na platformach sprzedażowych Prognoza sprzedaży

30 Eksperci Loopa.eu współpracowali między innymi z:

31 Zapraszamy do współpracy i kontaktu Strona główna Dane Teleadresowe tel fax: Ul. Rodła 4 lok 6, Warszawa


Pobierz ppt "Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google