Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi. Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi. Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego."— Zapis prezentacji:

1 Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi

2 marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy owe B-to-B Adresy owe B-to-C Intencje kupującego Oprogramowanie marketingu Pomysł Pełny serwis (projekt, zarządzanie, raport) CPL platforma proszebardzo.pl Grupa targetowa Co 2 miesiące badanie respondentów Gromadzenie informacji Budowanie grup targetowych Dialogix Sp. z o.o.

3 Jak dużo zależy od bazy owej Baza Dialogix Wzbogacanie bazy Możliwości targetowania Nasze kampanie Wniosek marketing

4 Strategia Pomysł Stworzenie projektu Wysyłka Odpowiedzi Pomiar i analiza Wypracowanie strategii Gromadzenie bazy danych i targetowanie Przeprowadzenie testu Jak dużo zależy od bazy owej

5 o Jak zbudowana jest baza adresów owych o Czy jest odświeżana poprzez newsletter? o Dlaczego ludzie rejestrują się do bazy? Newsletter /darmowa skrzynka pocztowa? o Jak często używasz bazy adresów Opt-in? o Czy profil jest aktualizowany? o Czy respondenci mogą aktualizować swój profil? Baza adresów owych to 40% sukcesu

6 Newslettery naszych partnerów sprawiają, że w naszej bazie znajdują się w większości adresy pierwsze w użyciu Żródła

7

8 o 1 baza wyjątkowych adresów owych typu Opt-in, z różnorodnych żródeł o Kluczem do sukcesu jest adres owy o Pozwolenie od użytkowników (Opt-in) o Największe możliwości targetowania w Polsce o Największa w Polsce baza B-to-B o Zbalansowana częstotliwość ingu, zasada 1 w tygodniu o Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie o 3 raporty: wysyłka, dostarczenie, otwarcia, kliknięcia po 1, 3 i 7 dniu Dialogix

9 1.Co 2 miesiące rejestracja uczestników ankiety 2.Aktualizacja na podstawie intencji zakupowych klienta Aktualizacja danych

10

11

12

13

14 Płeć Data urodzenia Miejsce zamieszkania Wykształcenie Przychód Dzieci Zainteresowania Biznesowy lub prywatny adres owy Branża Tytuł zawodowy Wielkość firmy Posiadanie samochodu Znajdź grupę docelową Tytuł zawodowy Wielkość firmy Operator sieci komórkowej Posiadanie ubezpieczenia Zainteresowanie zdrowiem Przewidywany termin, marka i model zakupu

15 Struktura naszej bazy

16

17

18

19

20

21

22

23 Jeszcze silniejsze budzenie potrzeby zakupu Od teraz możliwość zmiany treści maila już po tym jak znajduje się w skrzynce adresata (np. odliczanie dni do końca promocji)

24

25 Dlaczego Dialogix? o 1główna baza 6 milionów unikalnych adresów owych o Najlepsze w Polsce żródło pozwalające podjąć dialog z konsumentem o Równowaga w częstotliwości ingu, zasada 1 w tygodniu o Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie o Doświadczenie i sukcesy w kampaniach dla firm z różnej branży,

26


Pobierz ppt "Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi. Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google