Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi. Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi. Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego."— Zapis prezentacji:

1 Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi

2 Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego Oprogramowanie email marketingu Pomysł Pełny serwis (projekt, zarządzanie, raport) CPL platforma proszebardzo.pl Grupa targetowa Co 2 miesiące badanie respondentów Gromadzenie informacji Budowanie grup targetowych Dialogix Sp. z o.o.

3 Jak dużo zależy od bazy e-mailowej Baza Dialogix Wzbogacanie bazy Możliwości targetowania Nasze kampanie Wniosek E-mail marketing

4 Strategia Pomysł Stworzenie projektu Wysyłka Odpowiedzi Pomiar i analiza Wypracowanie strategii Gromadzenie bazy danych i targetowanie Przeprowadzenie testu Jak dużo zależy od bazy e-mailowej

5 o Jak zbudowana jest baza adresów e-mailowych o Czy jest odświeżana poprzez newsletter? o Dlaczego ludzie rejestrują się do bazy? Newsletter /darmowa skrzynka pocztowa? o Jak często używasz bazy adresów Opt-in? o Czy profil jest aktualizowany? o Czy respondenci mogą aktualizować swój profil? Baza adresów e-mailowych to 40% sukcesu

6 Newslettery naszych partnerów sprawiają, że w naszej bazie znajdują się w większości adresy pierwsze w użyciu Żródła

7

8 o 1 baza 6.000.000 wyjątkowych adresów e-mailowych typu Opt-in, z różnorodnych żródeł o Kluczem do sukcesu jest adres e-mailowy o Pozwolenie od użytkowników (Opt-in) o Największe możliwości targetowania w Polsce o Największa w Polsce baza B-to-B o Zbalansowana częstotliwość e-mailingu, zasada 1 e-mail w tygodniu o Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie o 3 raporty: wysyłka, dostarczenie, otwarcia, kliknięcia po 1, 3 i 7 dniu Dialogix

9 1.Co 2 miesiące rejestracja uczestników ankiety 2.Aktualizacja na podstawie intencji zakupowych klienta Aktualizacja danych

10

11 25.05.10

12

13

14 Płeć Data urodzenia Miejsce zamieszkania Wykształcenie Przychód Dzieci Zainteresowania Biznesowy lub prywatny adres e-mailowy Branża Tytuł zawodowy Wielkość firmy Posiadanie samochodu Znajdź grupę docelową Tytuł zawodowy Wielkość firmy Operator sieci komórkowej Posiadanie ubezpieczenia Zainteresowanie zdrowiem Przewidywany termin, marka i model zakupu

15 Struktura naszej bazy

16 25.05.10

17

18

19

20

21

22

23 Jeszcze silniejsze budzenie potrzeby zakupu Od teraz możliwość zmiany treści maila już po tym jak znajduje się w skrzynce adresata (np. odliczanie dni do końca promocji)

24 25.05.10

25 Dlaczego Dialogix? o 1główna baza 6 milionów unikalnych adresów e-mailowych o Najlepsze w Polsce żródło pozwalające podjąć dialog z konsumentem o Równowaga w częstotliwości e-mailingu, zasada 1 e-mail w tygodniu o Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie o Doświadczenie i sukcesy w kampaniach dla firm z różnej branży,

26


Pobierz ppt "Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi. Email marketing Lead generation BadanieNewsletters Adresy e-mailowe B-to-B Adresy e-mailowe B-to-C Intencje kupującego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google