Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn. 2007-05-20.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn. 2007-05-20."— Zapis prezentacji:

1 V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn

2 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Podsumowanie ostatniego okresu współpracy, ocena Partnerów, sprawy organizacyjne, bieżące projekty i plany na przyszłość głównie w aspekcie rozbudowy Krajowej Sieci Serwisowej o Partnerów działających na rynku medycznym. KS-PARTNER – nowości w systemie dla Partnerów, elementy CRM w KS-PARTNER. Arkadiusz Bała - Kierownik Zakładu Zarządzania Krajową Siecią Serwisu Grzegorz Mródź - Dyrektor Pionu Produkcji i Handlu

3 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Dyrektorzy i kierownicy 2007 PI KAMSOFT Imię i nazwiskoPowierzana funkcja Zygmunt KamińskiDyrektor Naczelny Artur PyrekDyrektor ds. Projektów Strategicznych Grzegorz MródźDyrektor ds. Produkcji Tomasz LatkoKierownik Działu Projektowania Produkcji Jarosław PalkaKierownik Działu Bezpieczeństwa Teresa MarzecKierownik Działu Finansowego Kierownik Działu Kadr i Płac Michał ZorzyckiDyrektor Wydziału Systemów Służby Zdrowia Marcin DługoszKierownik Sekcji Systemów Aptek (DOS) Michał KnapikKierownik Zakładu Informatyzacji Przychodni Michał Zorzyckip.o. Kierownik Sekcji KS-MEDIS Marcin SperkaKierownik Zakładu Informatyzacji NFZ Maricn JaworskiKierownik Sekcji Systemu KS-PPS Adam AmbrożyKierownik Zakładu Informatyzacji Laboratoriów

4 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Dyrektorzy i kierownicy 2007 PI KAMSOFT Imię i nazwiskoPowierzana funkcja Adam AmbrożyKierownik Zakładu Informatyzacji Laboratoriów Rafał KoziołDyrektor Wydziału Systemów Zarządzania p.o. Rafał KoziołKierownik Sekcji KS-FARMANET Tomasz PawlikKierownik Sekcji KS-CRM Rafał Koziołp.o. Kierownik Sekcji KS-PRODIS Marcin PuchałaKierownik Zakładu Systemów Dystrybucyjnych Jacek JańczakKierownik Sekcji Systemów Finansowo-Księgowych Kierownik Sekcji Systemów Środków Majątkowych Paweł KliśKierownik Sekcji Systemów Zarządzania Zasobami Ludzkimi Grzegorz ProchalskiKierownik Projektu Systemu KS-PBC Tomasz LatkoDyrektor Wydziału OSOZ Wojciech SzczypińskiKierownik Sekcji KS-BLOZ Łukasz StopaKierownik Sekcji Analiz Statystycznych Adam KulaKierownik Zakładu Obiektów Inteligentnych Kierownik Zakładu Realizacji Serwisu

5 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Analiza działalności Partnerów Stan do grudnia 2005 Stan do grudnia umowy partnerskie 172 umowy partnerskie 13% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 13% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 100 Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35, Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35,000 Średnia obrotów to 98,400 zł Średnia obrotów to 98,400 zł Dynamika obrotów to 30% (okres poprzedni do bieżącego) Dynamika obrotów to 30% (okres poprzedni do bieżącego) 85 Partnerów zwiększyło obroty 85 Partnerów zwiększyło obroty Stan do września 2006 Stan do września umów partnerskich 170 umów partnerskich 11% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 11% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 96 Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35, Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35,000 Średnia obrotów to zł Średnia obrotów to zł Dynamika obrotów to 22% (okres poprzedni do bieżącego) Dynamika obrotów to 22% (okres poprzedni do bieżącego) 70 Partnerów zwiększyło obroty 70 Partnerów zwiększyło obroty Stan do kwietnia 2007 Stan do kwietnia umowy partnerskie 173 umowy partnerskie 11% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 11% Partnerów generuje 50% obrotu KSS 93 Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35, Partnerów wygenerowało obrót powyżej 35,000 Średnia obrotów to zł Średnia obrotów to zł Dynamika obrotów to 20% (okres poprzedni do bieżącego) Dynamika obrotów to 20% (okres poprzedni do bieżącego) 97 Partnerów zwiększyło obroty 97 Partnerów zwiększyło obroty

6 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA KSS dzisiaj Stan obecny – po ostatniej ocenie Jak wygląda struktura procentowo?

7 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA KSS dzisiaj Jak wyglądał ruch między grupami?

8 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Przesunięcia między grupami Awans o dwie grupy punktowe 3 Partnerów Awans o jedną grupę punktową 12 Partnerów Pozostało w swoich grupach120 Partnerów Spadło o jedną grupę 30 Partnerów Spadło o dwie grupy 6 Partnerów Spadło o trzy grupy 2 Partnerów Największy awans odnotowały:

9 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Największe awanse KONSORCJUM INFORMATYCZNE MEDFARM- SOFTNET S.C., JERZY MICHAŁKIEWICZ, MICHAŁ NARĘBSKI – SITNO z GR. 1 do GR. 3 "QUANT" KAROL GMUR – POZNAŃ z GR. 3 do GR. 5 USŁUGI INFORMATYCZNO-ELEKTRONICZNE "INFO-DS" MGR INŻ. DARIUSZ SIUDAK - KIELCE z GR. 2 do GR. 4

10 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Największe obroty z KAMSOFT KOMPUTER KW P.WACHOWIAK, R.KAUBE, D.ORZECHOWSKI, L.WACHOWIAK - LESZNO LOGIN PLUS SP. Z O.O. - ŁÓDŹ "AGIKO+" S.C. - WARSZAWA

11 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Największe obroty na sprzęcie KOMPUTER KW P.WACHOWIAK, R.KAUBE, D.ORZECHOWSKI, L.WACHOWIAK - LESZNO LOGIN PLUS SP. Z O.O. - ŁÓDŹ "AGIKO+" S.C. - WARSZAWA

12 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Największa dynamika w pozyskiwaniu nowych klientów PROBIT S.C. HANDEL I USŁUGI KOMPUTEROWE- KOSZALIN 76 nowych klientów MEDICSOFT SP. Z O.O. - WROCŁAW 39 nowych klientów KONSORCJUM INFORMATYCZNE MEDFARM- SOFTNET S.C., JERZY MICHAŁKIEWICZ, MICHAŁ NARĘBSKI – SITNO 33 nowych klientów

13 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Najlepsi Partnerzy – największa liczba punktów KOMPUTER KW P.WACHOWIAK, R.KAUBE, D.ORZECHOWSKI, L.WACHOWIAK - LESZNO 83 punkty P.P.H.U. "WIWAT" BARTŁOMIEJ JANIKOWSKI - BYDGOSZCZ 98 punktów BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH KRZYSZTOF SULICH - BOLESŁAWIEC 84 punkty

14 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Realizacja założeń ankiety – sprzedaż produktów Przypomnienie planów Partnerów z ankiety: styczeń70 luty89 marzec116 kwiecień143 maj210 czerwiec216 lipiec187 sierpień155 wrzesień179 październik175 listopad146 grudzień113 RAZEM:1799 KS-PPS styczeń27 luty79 marzec79 kwiecień40 maj64 czerwiec69 lipiec45 sierpień65 wrzesień48 październik50 listopad48 grudzień47 RAZEM:661 KS-GLR styczeń1 luty3 marzec12 kwiecień12 maj13 czerwiec13 lipiec15 sierpień14 wrzesień15 październik13 listopad16 grudzień14 RAZEM:141 KS-SOLAB styczeń14 luty18 marzec20 kwiecień20 maj26 czerwiec35 lipiec27 sierpień24 wrzesień0 październik29 listopad31 grudzień32 RAZEM:276 KS-SOMED

15 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Realizacja założeń ankiety – sprzedaż produktów Ilość zarejestrowanych na wszystkich Partnerów licencji KS-PPS do dnia klientów – 324 stanowiska Planowano 628

16 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Zapraszam do dyskusji…

17 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA KS-PARTNER – nowości w systemie dla Partnerów, elementy CRM w KS- PARTNER. Grzegorz Mródź - Dyrektor Pionu Produkcji i Handlu Przed prezentacją – krótkie przypomnienie po co to komu?

18 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA O tym mówiłem na początku roku:

19 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Wprowadzenie Stan obecny –Partnerzy skoncentrowali się głownie na sprzedaży jednego produktu. –Nie rozwijając oferty produktowej (KSS) stoimy w miejscu czyli zostajemy w tyle. –Nie ma spójnego monitorowania działań handlowych Partnerów. –Większość Partnerów nie ma pomysłu jak zagospodarować rynek medyczny. Jak to zmienić?

20 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Główne cele - ogólnie Zbudowanie takich wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT aby doprowadzić do zwiększenia skuteczności działań handlowych i w konsekwencji podniesienia poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT, Opracowanie i wdrożenie jednolitych reguł i zasad wzajemnej współpracy pomiędzy Partnerami na różnych szczeblach Partnerstwa oraz pomiędzy Partnerami i KAMSOFT głównie w zakresie działań handlowych takich jak rezerwacja klientów, prognozowanie sprzedaży itd., Zdefiniowanie i wprowadzenie zasad planowania i raportowania działań handlowych Partnerów oraz przedstawienie obowiązującej dokumentacji zarówno handlowo-marketingowej jak i projektowej.

21 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Główne cele - szczegółowo Zdefiniowanie zasad planowania i raportowania działań handlowych Poprawa wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT Zwiększenie skuteczności działań handlowych Podniesienie poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT

22 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Główne cele - szczegółowo Kompleksowość oferty produktów i usług oferowanych przez Partnerów Zwiększenie sprawności obsługi Klientów Podniesienie poziomu zadowolenia Klientów I na razie wystarczy…

23 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Nie można sobie pozwolić na zmarnowanie czasu i tym samym na niewykorzystanie szansy jaka nadarza się w bieżącym roku – szansy silnego zaistnienia na rynku medycznym! Dlatego też…

24 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Muszą zostać wprowadzone i przestrzegane zasady, które pomogą zrealizować zakładane cele.

25 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

26 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów - zasady Cel rezerwacji klientów (po co?) –Ograniczenie wewnętrznej konkurencji. –Większa samomobilizacja. –Zwiększenie możliwości planowania sprzedaży. Na czym ma to polegać?

27 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów – zasady c.d. Rezerwacja Klienta będzie polegała na zgłoszeniu do KAMSOFT chęci obsługiwania danego Klienta podając: –dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), –jakim produktem KAMSOFT Partner chce Klienta zainteresować, –jak Partner ocenia prawdopodobieństwo sprzedaży tego produktu (wstępna prognoza).

28 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów – zasady c.d. Anulowanie rezerwacji – kiedy? –Jeżeli po upływie 2 tygodni od rezerwacji, odnowienia rezerwacji lub ostatniego zarejestrowanego kontaktu handlowego nie zostały przeprowadzone z Klientem przez Partnera jakiekolwiek działania handlowe. –Jeżeli w okresie 6 miesięcy od rezerwacji lub odnowieniu rezerwacji Partner nie dokonał do Klienta sprzedaży produktów KAMSOFT. Partnerowi będzie przysługiwało wówczas prawo do odwołania się od decyzji KAMSOFT.

29 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów – zasady c.d. Dodatkowe reguły: –Odrębna rezerwacja dla każdego produktu. –Możliwość odmówienia rezerwacji w przypadku kiedy: zgłaszany Klient jest już obsługiwany przez innego Partnera, tzn. posiada produkty KAMSOFT sprzedane przez tego Partnera, zgłaszany Klient jest wcześniej zarezerwowany do innego Partnera, Partner nie ma odpowiedniego potencjału do prowadzenia rozmów z klientem. Dotyczy to głównie posiadania przez Partnera Serwisantów z aktualnymi uprawnieniami do serwisowania wybranego produktu lub takich, którzy odbyli wymagane szkolenia, Partner przekroczył limit możliwych rezerwacji.

30 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów – zasady c.d. Dodatkowe reguły: –Za automatyczne uznaje się rezerwacje tych Klientów, którzy przed wprowadzeniem obowiązku rezerwacji zostali zafakturowani za produkty KAMSOFT przez poszczególnych Partnerów. –Limit nowych rezerwacji uzależniony od ilości pracowników Partnera upoważnionych do sprzedaży produktów KAMSOFT (do 20 miesięcznie na jednego pracownika).

31 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów – zasady c.d. Jak to robić? –Rezerwacja Klientów poprzez KS- PARTNERA. –Partner będzie widział w KS-PARTNERZE tylko tych adresatów, którzy zostali dla niego zarezerwowani. –Jeżeli podany adres będzie już zarezerwowany przez innego Partnera – system wyświetli informację o braku możliwości zarezerwowania danego klienta.

32 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Rezerwacja klientów – zasady c.d. Jak to robić? –Potwierdzenie rezerwacji będzie dokonywane przez Centralę KAMSOFT lub przez Spółkę Zależną (Oddział KAMSOFT) pod którą podlega dany Partner. –Potwierdzenie (akceptacja) rezerwacji będzie sygnalizowane np. zmianą statusu (koloru) wyświetlanego rekordu adresu w KS-PARTNERZE.

33 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

34 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Prognozowanie sprzedaży Zasady prognozowania sprzedaży –Obowiązek prognozowania przez wszystkich Partnerów, Spółki Zależne i Oddziały. –Systematyczne aktualizowanie prognoz. –Rzetelne i jak najbardziej precyzyjne wartości prognoz. Na czym ma to polegać?

35 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Prognozowanie sprzedaży c.d. Prognoza zawsze dotyczy konkretnych Klientów i powinna zawierać następujące informacje: –dane teleadresowe klienta (nazwę klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), –jaki produkt planujemy sprzedać Klientowi, –ilość licencji jakimi jest zainteresowany Klient, –wartość oczekiwanego kontraktu, –prawdopodobieństwo dokonania sprzedaży – jak oceniamy szanse sprzedaży w danym momencie (podane w %), –planowany termin podpisania umowy lub zamówienia (termin realizacji).

36 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Prognozowanie sprzedaży c.d. Prognoza (Szansa Biznesowa) – jak to robić? –prognozować będzie można tylko zarezerwowanych klientów, –prognozowanie będzie prowadzone przez Partnerów w KS- PARTNERZE a przez Spółki Zależne i Oddziały bezpośrednio w CRM, –informacje dotyczące prognoz będą trafiały na kartę klienta, –na karcie klienta będzie również informacja o ważności klienta, którą będzie określał KAMSOFT, –prognoza (Szansa Biznesowa) będzie odzwierciedlać cały proces sprzedaży i będzie podzielona na etapy.

37 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

38 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) Pierwszy kontakt (10%) Prezentacja produktu (20%) Złożenie oferty (40%) Negocjacje (60%) Projekt umowy (80%) Zamówienie - podpisanie umowy (100%) Rezygnacja (0%)

39 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Pierwszy kontakt (10%) –Jest to etap na który może zmienić Partner status klienta w sytuacji, kiedy dla zarezerwowanego wcześniej klienta przeprowadził rozmowę w wyniku której stwierdził, że klient chce dalej z nim rozmawiać. Na tym etapie można szacować że jest ok. 10% szans na dokonanie sprzedaży.

40 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Prezentacja produktu (20%) –Na ten etap może Partner zmienić status klienta wówczas, kiedy odbyła się prezentacja produktu dla klienta i klient wyraża zainteresowanie dalszymi rozmowami. Można szacować że prawdopodobieństwo sprzedaży wynosi wówczas ok. 20%.

41 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Złożenie oferty (40%) –Jeśli Partner złoży klientowi ofertę cenową i klient po zapoznaniu się z nią nadal podczymuje swoje zainteresowanie produktem, wówczas Partner może zmienić status klienta na etap złożenie oferty. Można oceniać prawdopodobieństwo doprowadzenia do sprzedaży na 40%.

42 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Negocjacje (60%) –Jeśli po złożonej ofercie następują negocjacje z klientem wówczas Partner zmienia odpowiednio status klienta a tym samym prawdopodobieństwo sprzedaży rośnie do ok. 60%.

43 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Projekt umowy (80%) –Jeżeli w wyniku negocjacji klient oczekuje przedstawienia projektu umowy, wówczas można oceniać prawdopodobieństwo podpisania kontraktu na ok. 80% Partner może odpowiednio zmienić etap i status klienta.

44 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Zamówienie - podpisanie umowy (100%) –Jeżeli klient zaakceptuje umowę i podpiszę ją (złoży zamówienie na produkt) wówczas sprzedaż można uznać za dokonaną i Partner ma obowiązek zmienić status klienta na zamówienie – podpisanie umowy – prawdopodobieństwo 100%.

45 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Rezygnacja (0%) –Na ten etap proces sprzedaży może przejść w dowolnym momencie rozmów z klientem – w przypadku, kiedy klient zrezygnuje z zakupu oferowanego produktu. Partner wówczas zmienia jego status na rezygnacja i tym samym zeruje prognozę. Ważne jest aby w takim przypadku rejestrować przyczynę rezygnacji klienta szczególnie wówczas, kiedy klient wybiera produkt konkurencji wraz z podaniem informacji z kim przegraliśmy.

46 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Nie jest konieczne zachowanie kolejności przejść pomiędzy poszczególnymi etapami. Może bowiem zdarzyć się sytuacja, kiedy pominięty zostanie np. etap prezentacji czy też negocjacji.

47 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA

48 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Planowanie działań handlowych Wprowadzenie obowiązku planowania Każdy Oddział, Spółka Zależna i Partner KAMSOFT jest zobowiązany do prowadzenia rzetelnych i regularnych planów swoich działań handlowych w zakresie produktów KAMSOFT. Plany powinny być wykonywane w cyklach miesięcznych i przekazywane do KAMSOFT najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty planem. Nie mylić z planem finansowo-rzeczowym!

49 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Planowanie działań handlowych c.d. Co powinny zawierać plany działań handlowych? –dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), –datę kontaktu z Klientem z podziałem na kontakty z Klientami nowymi i starymi oraz z zaznaczeniem formy kontaktu: telefon, spotkanie, itp., –jakich produktów KAMSOFT kontakty mają dotyczyć.

50 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Planowanie działań handlowych c.d. Wymagane minimum –3 spotkania z nowymi Klientami w skali tygodnia, –3 oferty złożone nowemu Klientowi, –1 spotkanie ze starym klientem w skali tygodnia, –10 telefonów do klientów w skali tygodnia. Za nowego Klienta uznaje się takiego Klienta, dla którego Partner, Spółka Zależna czy też Oddział nie wystawił jeszcze faktury sprzedaży na jakikolwiek produkt KAMSOFT.

51 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Planowanie działań handlowych c.d. Jak to robić? –Oddziały i Spółki Zależne – rejestracja (planowanie) kontaktów w CRM. –Partnerzy – rejestracja (planowanie) kontaktów w KS-PARTNER. Po zarejestrowaniu planowanych kontaktów będą one miały status planowane. Po odbytym kontakcie Partner powinien zmienić status kontaktu na zrealizowany w przypadku, kiedy kontakt doszedł do skutku, lub przeedytować datę kontaktu jeśli ulega ona zmianie. W przypadku kiedy klient odwołuje kontakt (nie chce z nami rozmawiać) zmieniamy status na odwołany.

52 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Podsumowanie Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PLANOWANIA? –Ile i jakich kontaktów planuje Partner, Spółka Zależna czy też Oddział i z jakimi klientami? –Jakich produktów dotyczą te kontakty? –Sumaryczne zestawienie kontaktów dla każdego Partnera za dany okres czasu z podziałem na planowane, zrealizowane, odwołane oraz z podziałem na produkty jakich dotyczą.

53 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Podsumowanie c.d. Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PROGNOZOWANIA? –Sprzedaż jakich produktów prognozuje dany Partner, z jakim prawdopodobieństwem, na jaką kwotę i kiedy planowana jest sprzedaż oraz do jakich klientów (jaka jest ich waga – wartość)? –Sumaryczne zestawienie prognoz sprzedaży dla wszystkich Partnerów z informacjami j.w.

54 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - SPAŁA Szanse biznesowe – KS-PARTNER W PIERSZYM ETAPIE DOSTĘPNE DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY CHCĄ WZIĄĆ UDZIAŁ W TESTOWANIU


Pobierz ppt "V Spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla Partnerów Handlowych KSS KAMSOFT. Arkadiusz Bała Spała dn. 2007-05-20."

Podobne prezentacje


Reklamy Google