Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research The knowledge.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research The knowledge."— Zapis prezentacji:

1 1 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research The knowledge you need to make successful business decisions

2 2 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Znajomość instytucji rządowych i organizacji chroniących interesy konsumentów Znajomość instytucji rządowych i organizacji chroniących interesy konsumentów Podstawa: N=1000 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Federacja Konsumentów Inspekcja Handlowa Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Rzecznik Powiatowy Rzecznik Ubezpieczonych Konsumencki Instytut Jakości Arbiter Bankowy Inne Żadne z wymienionych

3 3 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Znajomość organizacji rozpatrujących indywidualne skargi konsumenckie Znajomość organizacji rozpatrujących indywidualne skargi konsumenckie Podstawa: N=1000 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Federacja Konsumentów Inspekcja Handlowa Stowarzyszenie Konsumentów Polskich Rzecznik Powiatowy Rzecznik Ubezpieczonych Konsumencki Instytut Jakości Arbiter Bankowy Inne Żadne z wymienionych

4 4 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Znajomość zmienionych przepisów dotyczących warunków sprzedaży towarów i usług. Znajomość zmienionych przepisów dotyczących warunków sprzedaży towarów i usług. Podstawa: N=1000

5 5 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Wpływ zmian w przepisach na ochronę praw konsumenckich Wpływ zmian w przepisach na ochronę praw konsumenckich Podstawa: dot. osób, które wiedzą, że od 1 stycznia 2003 roku zmieniły się przepisy dotyczące sprzedaży towarów i usług, N=365

6 6 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Znajomość zagadnień dotyczących przepisów związanych z warunkami sprzedaży towarów i usług Znajomość zagadnień dotyczących przepisów związanych z warunkami sprzedaży towarów i usług Podstawa: N=1000 gwarancji uprawnień kupującego reklamy obowiązków i odpowiedzialności sprzedawców terminów i trybu dochodzenia roszczeń uprawnień sprzedawcy (roszczenia zwrotne) nie znam żadnego z powyższych

7 7 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Znajomość publikacji lub audycji poruszających tematykę praw konsumenta Znajomość publikacji lub audycji poruszających tematykę praw konsumenta Podstawa: N=1000 Miejsce zetknięcia się z publikacjami lub audycjami poruszających tematykę praw konsumenta Miejsce zetknięcia się z publikacjami lub audycjami poruszających tematykę praw konsumenta Podstawa: dot. osób, które zetknęły się z publikacjami lub audycjami poruszającymi tematykę praw konsumenta, N=344 w telewizji w prasie w radiu w Internecie nie wiem

8 8 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Potrzeba wydawania czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta Potrzeba wydawania czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta Podstawa: N=1000 Kto powinien być wydawcą czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta? Kto powinien być wydawcą czasopisma poświęconego prawom, ochronie i edukacji konsumenta? Podstawa: N=1000

9 9 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Czytanie … Czytanie … Podstawa: N=1000

10 10 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie Thank you for your attention!


Pobierz ppt "1 Luty 2005 GfK Polonia Organizacje konsumenckie G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research The knowledge."

Podobne prezentacje


Reklamy Google