Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r."— Zapis prezentacji:

1 PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia XI.2005 r.

2 PUBLIC RELATIONS, to po polsku mogłoby być : wizerunkowiec, firmownik wizerunkowiec, firmownik publicznik, sławik, rozgłośnik, reprezenter, publicznik, sławik, rozgłośnik, reprezenter, zachwalec, zachwaler, firmochwał, zachwalec, zachwaler, firmochwał, splendornik, pozytywniak, koloryzator, splendornik, pozytywniak, koloryzator, relatywista, reputator, idealizator, relatywista, reputator, idealizator, lakiernik, estymopoplecznik, lakiernik, estymopoplecznik, renomoplecznik, dobromów, profirmownik renomoplecznik, dobromów, profirmownik wg. Gazeta Wyborcza, MPIAS

3 3 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Znajomość terminu public relations" Podstawa: N=1000 Skojarzenia związane z pojęciem public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

4 4 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Demografia Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268 Znajomość pojęcia PR wg wieku……wg wykształcenia… …wg pozycji zawodowej

5 5 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Istota działalności public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

6 6 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

7 7 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Kto najczęściej korzysta z usług osób lub firm zajmujących się public relations? Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

8 8 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Skojarzenia z terminem public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

9 9 Listopad 2005 GfK PoloniaZnajomość zagadnień public relations Dziękujemy za uwagę.


Pobierz ppt "PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google