Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

18.05.2010 18 maja 2010 100 dni WICEPREZYDENT WIESŁAWY ZEWALD KONFERENCJA PRASOWA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "18.05.2010 18 maja 2010 100 dni WICEPREZYDENT WIESŁAWY ZEWALD KONFERENCJA PRASOWA."— Zapis prezentacji:

1 maja dni WICEPREZYDENT WIESŁAWY ZEWALD KONFERENCJA PRASOWA

2 Bilans otwarcia OBSZARY NADZOROWANE KULTURAPROMOCJASPORTEDUKACJA

3 Bilans otwarcia Niedoszacowany budżet: 24,4 mln złotych, w tym na: -Wynagrodzenia nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, -Realizację projektu „Radosna Szkoła” -Stypendia socjalne uczniów -Dotacje na szkoły niepubliczne -Remonty w szkołach i placówkach -Wyposażenie sal lekcyjnych i pomoce dydaktyczne EDUKACJA

4 Bilans otwarcia Brak kryteriów podziału środków na: -Awarie -Remonty -Inwestycje -Dodatki motywacyjne dla dyrektorów (nie było współpracy z innymi organami odpowiedzialnymi za jakość edukacji) EDUKACJA

5 Bilans otwarcia Przetargi: -Prowadzenie postępowań bez udziału dyrektorów odpowiedzialnych za placówki EDUKACJA !

6 Bilans otwarcia Brak zabezpieczonych środków w budżecie ( zł.) na dokończenie inwestycji: „Rozbudowa boiska przy ul.ul. Dębowskiego, Potokowej i Giewont”. Miasto na ww. inwestycję wydało już w latach kwotę zł. SPORT

7 Bilans otwarcia Brak strategii rozwoju sportu Brak planów i działań na budowę hali do gier zespołowych (treningi oraz mecze ligowe zagrożone) Brak opracowanych kryteriów i uzgodnień prawnych na promocję miasta przez sport SPORT

8 Bilans otwarcia Uznaniowy dobór kadry kierowniczej Np: Pan Dariusz Gałązka był w tym samym czasie: -Dyrektorem MOSIR (cały czas pobierał pensję) -Dyrektorem Atlas Arena (pensja) -Prezesem byłej Spółki ŁKS SPORT

9 Bilans otwarcia - Brak strategii promocji miasta -Uznaniowy wybór organizatorów imprez - Nieprzejrzyste zasady finansowania wydarzeń, brak dokładnej analizy ich budżetów PROMOCJA

10 Bilans otwarcia -Do końca marca 2010 nie było przygotowanych i wynegocjowanych umów z organizatorami festiwali (np: Fasion Week, FotoFestiwal) - Nie zabezpieczono interesów miasta w cyklicznych imprezach finansowanych corocznie PROMOCJA

11 Bilans otwarcia -Brak koordynacji wyjazdów zagranicznych w skali urzędu ( tylko na wyjazdy byłego Prezydenta i jego ekipy w 2009 roku podatnicy wydali ponad złotych) -Brak analiz celowości i badań efektów wyjazdów „promocyjnych” i tzw. „misji gospodarczych”, mimo zaleceń audytu. PROMOCJA

12 Bilans otwarcia Brak środków na realizację koncertów orkiestry symfonicznej z Szanghaju oraz Berlina na 2 tygodnie przed planowanym występem. KULTURA

13 Podjęte działania w 100 dni EDUKACJA Nabór do przedszkoli Działania zapobiegawcze – nowe oddziały i edukacja rodziców (w roku 2009 brak ponad 2000 miejsc w przedszkolach, obecnie 451) Powołanie Rady Eksperckiej praca nad strategią Konkursy na stanowiska dyrektorów

14 Podjęte działania w 100 dni EDUKACJA Radosna Szkoła Wystąpiliśmy o przesunięcie pieniędzy z rezerwy budżetowej na budowę 37 placów zabaw dla dzieci.

15 Podjęte działania w 100 dni Przygotowanie przetargu na promocję miasta przez sport Aplikacja do Ministerstwa Sportu o budowę pełnowymiarowego boiska Zakończenie starań o Euro Basket 2011 – Finał Kobiet Aplikacja o organizację Mistrzostw Świata Siatkarzy 2014 SPORT

16 Podjęte działania w 100 dni Współorganizacja Fashion Week, podpisanie umów Media Travel, FotoFestiwal Zorganizowanie Święta Łodzi Podpisanie porozumień na cykliczne imprezy: Fashion Week, FotoFestiwal PROMOCJA

17 Podjęte działania w 100 dni Dwa wyjątkowe koncerty kosztowały o połowę mniej niż wynegocjował poprzedni wiceprezydent. KULTURA

18 Polityka spójności działania PROMOCJA EDUKACJA KULTURA SPORT


Pobierz ppt "18.05.2010 18 maja 2010 100 dni WICEPREZYDENT WIESŁAWY ZEWALD KONFERENCJA PRASOWA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google