Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do."— Zapis prezentacji:

1 Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej ……………………………………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? …………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

2 5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X? tak (jakie?) …………………………………………… nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie

3 Instrukcja kodowa 1. Dokonywanie zakupów w Galerii X 1 – tak 2 – nie 0-brak odp. 2. Popularne sklepy Galerii 1 - ROSSMAN 2- Piotr i Paweł 3 - Bershka 4 - H&M 5 - Reserved 6 - inne 0 – b.o. 9 – nie dotyczy 3. Przyczyny nie robienia zakupów w Galerii X 1- nie lubię jej 2 - ze względu na problem z miejscami parkingowymi 3 - jest za daleko 4 – mam inną ulubioną 5 – inne 0 – brak odpowiedzi 9 – nie dotyczy 4a. Ocena promocji cenowych 1 – bardzo wysoka 2 – wysoka 3 - ani wysoka ani niska 4 – niska 5 – bardzo niska 0 – brak odpowiedzi 9 – nie dotyczy 4b. Ocena miejsc parkingowych Kody jak w 4a 4c. Ocena czystości Kody jak w 4a 5a. Wprowadzenie zmian w Galerii X 1 – tak 2 – nie 0-brak odp. 9 – nie dotyczy 5b. Proponowane zmiany 1 – dłuższe godziny otwarcia 2 – więcej punktów usługowych np.ksero, pralnia 3 - inne 0 - brak odp. 9 - nie dotyczy

4 Kodowanie jest to przyporządkowywanie kolejnym odpowiedziom określonych symboli (liczb) zgodnie z instrukcją. Ma ono na celu przedstawienie odpowiedzi respondentów w formie szeregu liczb, które umożliwi dalsze przetwarzanie danych za pomocą oprogramowania komputerowego.

5 Kolejne pytania we wszystkich kwestionariuszach powinny być zakodowane za pomocą takiej samej liczby kodów

6 W sytuacji gdy respondent nie dostosował się do instrukcji: Jeśli to możliwe skontaktować się z respondentem Jeśli nie, spróbować na podstawie odpowiedzi na inne pytania wyciągnąć wnioski i wprowadzić zmiany Ostatecznie - gdy dwie poprzednie możliwości nie mogą zostać zrealizowane – potraktować dane pytanie jako pytanie bez odpowiedzi

7 Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej Rossman, pasmanteria, Apteka………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? …………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

8 5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X?  tak (jakie?) więcej sklepów z butami……………………………  nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie x x x 5a-1 5b-3 0 4a-4 4b-3 4c-1

9 Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej Piotr i Paweł………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? …………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

10 5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X?  tak (jakie?) ……………………………  nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie x x 5a-2 5b-9 9 4a-3 4b-4 4c-2 x

11 Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do Państwa oczekiwań. Badanie jest anonimowe. Bardzo dziękuję za udział w badaniu Właściciel Galerii Andrzej Nowak 1. Czy w roku 2014 robiła Pani zakupy w Galerii X?  Tak  Nie Proszę przejść do pytania 3 2. W jakich sklepach Galerii robiła Pani zakupy? Proszę wpisać maksymalnie 3, w których robiła Pani zakupy najczęściej tesco………………………………………. ……………………………………………………………………. Proszę przejść do pytania 4 3. Z jakiego powodu (powodów) nie robiła Pani zakupów w Galerii X?  nie lubię jej  ze względu na problem z miejscami parkingowymi  jest za daleko  inny powód? za droga jest dla mnie…………………………………………………….. Proszę przejść do metryczki na końcu kwestionariusza

12 5. Czy wprowadziłaby Pani jakieś zmiany w Galerii X?  tak (jakie?) ……………………………  nie 4. Jak ocenia Pani Galerię X pod względem wymienionych cech? Proszę zaznaczyć krzyżykiem kratkę w tabeli odpowiadającą Pani ocenie 5a-9 5b-9 9 4a-9 4b-9 4c-9

13 Po zakodowaniu kwestionariuszy należy wszystkie kody wprowadzić do macierzy danych. Macierz danych (np. w formie tabeli w Excelu) składać się powinna z kolumn, w których znajdować się będą kolejne zmienne oraz z wierszy, których liczba porządkowa odpowiadać powinna numerom kwestionariuszy (respondentów).

14 Jeżeli pytanie miało charakter pytania wielokrotnego wyboru to przeznaczyć na nie trzeba tyle kolumn ile maksymalnie odpowiedzi zostało udzielonych na to pytanie.

15 Macierz danych

16 Rozkład jednej zmiennej

17 Rozkład dwóch zmiennych


Pobierz ppt "Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do."

Podobne prezentacje


Reklamy Google