Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW."— Zapis prezentacji:

1 ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW Z TERENU GMINY

2 Ankiety zostały przeprowadzone anonimowo. Badaniem ankietowym zostały objęte dzieci i młodzież w wieku od 7 – 12 lat, 15 – 16 lat, brak młodzieży w wieku 13 – 14 lat. Struktura wiekowa z podziałem na płeć: 7 lat – 1 mężczyzna, nie podano płci 8 lat – 3 mężczyzn, brak kobiet 9 lat – 7 mężczyzn, 4 kobiety 10 lat – 3 mężczyzn, 2 kobiety 11 lat – 3 mężczyzn, 2 kobiety 12 lat – 1 mężczyzna, brak kobiet 15 lat – 1 mężczyzna, 1 kobieta 16 lat – brak mężczyzn, 1 kobieta Wśród 30 ankietowanych: komputer posiada 20 osób, 10 osób komputera nie ma.

3 ILOŚĆ CZASU SPĘDZONEGO PRZED KOMPUTEREM

4 ILOŚĆ CZASU SPĘDZONEGO PRZED KOMPUTEREM - ROZKŁAD PROCENTOWY (26 OSÓB ANKIETOWANYCH)

5 NAJCZĘŚCIEJ KOMPUTER UŻYWANY JEST DO: (30 osób ankietowanych)

6 ŹRÓDŁA POZYSKIWANIA NOWYCH GIER, PŁYT I PROGRAMÓW: (30 OSÓB ANKIETOWANYCH)

7 GRANIE W GRY KOMPUTEROWE, W KTÓRYCH STOSUJE SIĘ PRZEMOC: (30 OSÓB ANKIETOWANYCH) 33% PYTANYCH GRA W GRY KOMPUTEROWE, W KTÓRYCH STOSUJE SIĘ PRZEMOC

8 WIEDZA RODZICÓW NA TEMAT RODZAJÓW GIER DZIECI: (30 OSÓB ANKIETOWANYCH) 2/3 RODZICÓW ZNA GRY SWOICH DZIECI, 1/3 NIE WIE, BĄDŹ NIE JEST TYM ZAINTERESOWANA

9 WIEDZA RODZICÓW NA TEMAT ILOŚCI CZASU SPĘDZANEGO PRZED KMPUTEREM PRZEZ ICH DZIECI: ( 30 OSÓB ANKIETOWANYCH ) 2/3 RODZICÓW KONTROLUJE CZAS DZIECKA SPĘDZONY PRZED KOMPUTEREM

10 KONTROLA TREŚCI GIER PRZEZ RODZICÓW: ( 30 OSÓB ANKIETOWANYCH ) 43% RODZICÓW NIE KONTROLUJE TREŚCI GIER KOMPUTEROWYCH SWOICH DZIECI

11 ŚWIADOMOŚĆ WYBORU GIER DOSTOSOWANYCH DO WIEKU: ( 30 OSÓB ANKIETOWANYCH ) 33% ANKIETOWANYCH WYBIERA GRY KOMPUTEROWE PRZYPADKOWO

12 NAJBARDZIEJ INTERESUJĄCE KATEGORIE GIER WYBRANE PRZEZ RESPONDENTÓW: ( 30 OSÓB ANKIETOWANYCH)

13 CELE UŻYWANIA INTERNETU: ( 30 OSÓB ANKIETOWANYCH )

14 WNIOSKI: Zebrany materiał wskazuje na : Łatwy dostęp dzieci i młodzieży do komputerów, nawet jeżeli nie mają go w domu, Czas spędzony przed komputerem związany jest z dostępnością do niego, wiekiem osoby badanej i kontrola osób dorosłych, Dobór gier w tym gier związanych z przemocą jest świadomy przez ankietowanych, nie zawsze kontrolowany przez rodziców, Najczęściej wybierane są gry przygodowe, zręcznościowe, sportowe i logiczne, Internet najczęściej służy do szukania informacji, komunikowania się i obsługi poczty ( odpowiedzi na ten temat były najbardziej lakoniczne i niepełne). KONIEC


Pobierz ppt "ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW."

Podobne prezentacje


Reklamy Google