Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela."— Zapis prezentacji:

1 WebQuest Barbara Skoczewska

2 Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela

3 Wprowadzenie Młodzież fascynuje się sportem nie od dziś. Wszystkich uczniów dotkniętych piłkarską gorączką zapraszam do poszerzenia zasobu słownictwa związanego z piłką nożną.

4 Zadanie Wykonajcie dowolną techniką logo Mistrzostw Europy 2012 i projekt pucharu. Przygotujcie słowniki obrazkowe, które przedstawiają boisko, piłkarza, sędziego, stadion.

5 Proces Podzielcie się na 4 grupy. Każda grupa wybiera swojego lidera. Szef zespołu rozdziela zadania dla poszczególnych członków. Każda grupa wykonuje logo Mistrzostw Europy 2012 i komiks oraz krótką prezentację o Mistrzostwach Europy z uwzględnieniem krajów, miast i stadionów. Wykonajcie słownik obrazkowy korzystając ze słowników polsko- niemieckich w Internecie: I grupa: słownictwo związane z boiskiem (np.: bramka, linia, …) II grupa: słownictwo związane z piłkarzem (np.: kapitan, bramkarz, …) III grupa: słownictwo związane z sędzią (np.: gwizdek, żółta kartka,…) IV grupa: słownictwo związane ze stadionem (np.: trybuny, kibice, …) Czas realizacji zadania – 2 miesiące.

6 Źródła http://pl.wiktionary.org/wiki/ http://pl.wikipedia.org/wiki/

7 Ewaluacja Wykonane zadania zostaną ocenione zespołowo. WymaganiaOcena celującaOcena bardzo dobra Ocena dobra Ocena dostateczna Ocena dopuszczają ca Wykonanie i wkład pracy Uczniowie wykonali prace wyjątkowo starannie. Pojawiło się bardzo bogate słownictwo, temat został wyczerpany. Uczniowie wykonali prace bardzo starannie. Pojawiło się bogate słownictwo i nieliczne błędy językowe. Uczniowie wykonali prace estetycznie i starannie. Pojawiły się nieliczne błędy językowe. Uczniowie wykonali prace starannie. Pojawiły się błędy językowe, które jednak nie utrudniają komunikacji. Uczniowie wykonali prace, ale bez większego wkładu i niestarannie. Praca zawiera liczne błędy językowe.

8 Konkluzja Dzięki projektowi uczniowie mieli szansę rozwinąć umiejętności manualne. Uczenie słówek w połączeniu z wizualizacją poprzez słowniki obrazkowe usprawnia proces zapamiętywania.

9 Podręcznik nauczyciela Lekcja przeznaczona jest dla klasy pierwszej gimnazjum. Poziom jezyka niemieckiego podstawowy.


Pobierz ppt "WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela."

Podobne prezentacje


Reklamy Google