Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa."— Zapis prezentacji:

1 Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa

2 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Urząd Marszałkowski Samorząd Województwa Mazowieckiego WKD, ZTM - miasto RENOMA (kontrola biletów) SOK Agenci Kas Drukarnia (bilety) Inni przewoźnicy - spólki kolejowe, w tym telko, IT, energetyka, PLK, przewozy regionalne PESA, NEWAG, Bombardier (tabor kolejowy) Punkty gastronomiczne Firmy audytujące Producenci reklam Urzędy pracy Wydawnictwa (akcje społecznościowe) Instytucje kulturalne Serwis IT Media VALUE PROPOSITION usługa przewozowa doświadczenie związane z podróżą wynajem pociągów sprzedaż biletów innych przewoźników Dobrej jakości obsługa, bezpieczeństwo podróży Pozytywne doświadczenia związane z podróżą usługi naprawcze Przeglądy techniczne szkolenia Powierzchnia reklamowa - media kolejowe usługi rewidenckie CUSTOMERS Młodzież szkolna, studenci wycieczki, turyści, rowarzyści Pracownicy dojeżdżający do pracy Kibice (masowi- wynajem, indywidualni) Niepełnosprawni, rodzice z dziećmi Pasażerowie samolotów partnerskie agencje inni przewoźnicy, firmy/korporacje, urzędy, instytucje Klienci sezonowi (pociąg słoneczny) klienci - parkingi inni przewoźnicy mający tabor (naprawy) sektor elektromaszynowy specjaliści branży kolejowej Chętni na reklamę na kolei, w pociągach KEY ACTIVITIES proces sprzedaży proces planowania rozkładu jazdy proces napraw proces przewozowy Proces zatrudniania, szkolenia, rozwoju pracowników Pozyskiwania dofinansowania (dotacje unijne) Proces organizacji imprez/eventów & PR&marketing Proces stworzenia reklamy RELATIONSHIPS badania satysfakcji, ankiety skargi, wnioski, reklamacje, uwagi infolinia, www, pisma bezp. kontakt o utrudnieniach akcje społeczne bezp. kontakt z obsługa, intercom Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Sekcje sportowe (sponsoring) Wsparcie ZOO (Jak) Obecnacość na imprezach regionalnych Targi Konkursy na nazwę KEY RESOURCES pojazdy zaplecze techniczne infrastruktura budynki ludzie z doświadczeniem sieć sprzedaży baza klientów systemy Wiedza (targi) Przewaga konkurencyjna (monopol - częciowy na niektórych liniach) Marka - logo Potencjał (niewykorzystany do dalszego rozwoju) kapitał, dotacje Monitory, gabloty, gazetka sale szkoleniowe, podręczniki, instrukcje DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS kasy własne i agencyjne biletomaty telefon na miejscu - drużyna w pociągu wydział sprzedaży Bezp. korespondencja handlowa (ofert, broszury) handlowcy-usługi techniczne udział w przetargach Gazetka Targi Kontakty własne (reklama) COST STRUCTURE Koszty infrastruktury kolejowej Koszty pracowników Koszty dostępu do infr. kolejowej koszty reklamy Koszty energii trakcyjnej koszty IT, admisistracji Inwestycje w tabor Prowizje dla kas, koszty biletomatów koszty organizacji szkoleń Nieruchomości koszty windykacji należności za bilety koszty zleceń zewnętrznych (napraw Koszty emisji papierów wartościowych REVENUE STREAMS / PRICING sprzedaż biletów, usług innych dotacje pociągi specjalne, wynajem taboru i pomieszczeń prawo do ulgi sprzedaż powierzchni reklamowych prowizje usługi remontowe dla branży kolejowej inne usługi na bazie dostępnego sprzętu poza branżę przychody ze szkoleń Emisja papierów wartościowych

3 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Punkty gastronomiczne Firmy audytujące Wydawnictwa (akcje społecznościowe) Instytucje kulturalne Serwis IT Media VALUE PROPOSITION usługi rewidenckie CUSTOMERS KEY ACTIVITIES proces przewozowy Proces zatrudniania, szkolenia, rozwoju pracowników Pozyskiwania dofinansowania (dotacje unijne) Proces organizacji imprez/eventów & PR&marketing RELATIONSHIPS badania satysfakcji, ankiety skargi, wnioski, reklamacje, uwagi infolinia, www, pisma bezp. kontakt o utrudnieniach akcje społeczne bezp. kontakt z obsługa, intercom Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Sekcje sportowe (sponsoring) Wsparcie ZOO (Jak) Obecnacość na imprezach regionalnych Targi Konkursy na nazwę KEY RESOURCES budynki ludzie z doświadczeniem systemy Wiedza (targi) Przewaga konkurencyjna (monopol - częciowy na niektórych liniach) Marka - logo Potencjał (niewykorzystany do dalszego rozwoju) kapitał, dotacje Monitory, gabloty, gazetka DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS wydział sprzedaży Gazetka Targi COST STRUCTURE Koszty emisji papierów wartościowych REVENUE STREAMS / PRICING Emisja papierów wartościowych

4 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Inni przewoźnicy - spólki kolejowe, w tym telko, IT, energetyka, PLK, przewozy regionalne PESA, NEWAG, Bombardier (tabor kolejowy) VALUE PROPOSITION usługi naprawcze Przeglądy techniczne CUSTOMERS inni przewoźnicy mający tabor (naprawy) sektor elektromaszynowy KEY ACTIVITIES proces napraw RELATIONSHIPS KEY RESOURCES pojazdy zaplecze techniczne infrastruktura DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS handlowcy-usługi techniczne udział w przetargach COST STRUCTURE Koszty pracowników Koszty energii trakcyjnej koszty IT, admisistracji Nieruchomości koszty zleceń zewnętrznych (napraw REVENUE STREAMS / PRICING pociągi specjalne, wynajem taboru i pomieszczeń usługi remontowe dla branży kolejowej inne usługi na bazie dostępnego sprzętu poza branżę

5 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Urząd Marszałkowski Samorząd Województwa Mazowieckiego WKD, ZTM - miasto RENOMA (kontrola biletów) SOK Agenci Kas Drukarnia (bilety) Inni przewoźnicy - spólki kolejowe, w tym telko, IT, energetyka, PLK, przewozy regionalne VALUE PROPOSITION usługa przewozowa doświadczenie związane z podróżą wynajem pociągów sprzedaż biletów innych przewoźników Dobrej jakości obsługa, bezpieczeństwo podróży Pozytywne doświadczenia związane z podróżą CUSTOMERS Młodzież szkolna, studenci wycieczki, turyści, rowarzyści Pracownicy dojeżdżający do pracy Kibice (masowi- wynajem, indywidualni) Niepełnosprawni, rodzice z dziećmi Pasażerowie samolotów partnerskie agencje inni przewoźnicy, firmy/korporacje, urzędy, instytucje Klienci sezonowi (pociąg słoneczny) klienci - parkingi KEY ACTIVITIES proces sprzedaży proces planowania rozkładu jazdy RELATIONSHIPS KEY RESOURCES pojazdy zaplecze techniczne infrastruktura sieć sprzedaży baza klientów DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS kasy własne i agencyjne biletomaty telefon na miejscu - drużyna w pociągu wydział sprzedaży Bezp. korespondencja handlowa (ofert, broszury) COST STRUCTURE Koszty infrastruktury kolejowej Koszty pracowników Koszty dostępu do infr. kolejowej Koszty energii trakcyjnej koszty IT, admisistracji Inwestycje w tabor Prowizje dla kas, koszty biletomatów Nieruchomości koszty windykacji należności za bilety koszty zleceń zewnętrznych (napraw REVENUE STREAMS / PRICING sprzedaż biletów, usług innych dotacje pociągi specjalne, wynajem taboru i pomieszczeń prawo do ulgi prowizje

6 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Urzędy pracy VALUE PROPOSITION szkolenia CUSTOMERS specjaliści branży kolejowej KEY ACTIVITIES Proces zatrudniania, szkolenia, rozwoju pracowników RELATIONSHIPS KEY RESOURCES sale szkoleniowe, podręczniki, instrukcje DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS COST STRUCTURE Koszty pracowników koszty IT, admisistracji koszty organizacji szkoleń Nieruchomości REVENUE STREAMS / PRICING przychody ze szkoleń

7 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Producenci reklam VALUE PROPOSITION Powierzchnia reklamowa - media kolejowe CUSTOMERS Chętni na reklamę na kolei, w pociągach KEY ACTIVITIES Proces stworzenia reklamy RELATIONSHIPS KEY RESOURCES Monitory, gabloty, gazetka DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS Kontakty własne (reklama) COST STRUCTURE Koszty pracowników koszty reklamy koszty IT, admisistracji REVENUE STREAMS / PRICING sprzedaż powierzchni reklamowych


Pobierz ppt "Created by BM|DESIGN|ER KM_obecny default usługi naprawcze sprzedaż/dystrybucja szkolenia powierzchnia reklamowa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google