Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jak skutecznie współpracować. tak to się zaczęło... Nasza współpraca z Tesco, to już ponad 11 lat Kreacją na otwarcie Tesco w Warszawie wygraliśmy pierwszy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jak skutecznie współpracować. tak to się zaczęło... Nasza współpraca z Tesco, to już ponad 11 lat Kreacją na otwarcie Tesco w Warszawie wygraliśmy pierwszy."— Zapis prezentacji:

1 Jak skutecznie współpracować

2 tak to się zaczęło... Nasza współpraca z Tesco, to już ponad 11 lat Kreacją na otwarcie Tesco w Warszawie wygraliśmy pierwszy duży przetarg z Agencją GGK, pod hasłem: Gdzie jest Zygmunt?

3 tak było... Od tej chwili nasza współpraca nabrała tempa, zdobyliśmy zaufanie działu marketingu, którego mamy nadzieję do tej pory nie zawiedliśmy Byliśmy autorami i organizatorami pierwszych dużych akcji: akcje lojalnościowe: Stokrotka, Groszek, Mikołajów Masa

4 tak to się zaczęło... Byliśmy autorami i organizatorami pierwszych dużych akcji: - akcja TDS, którą organizujemy do chwili obecnej, w tym roku już 7 raz - kampania cenowa pod hasłem: Tniemy kolejne ceny - loteria Jajka Pełne Nagród – kompleksowa obsługa akcji i nagród - kampanie otwarciowe w zakresie ATL i BTL kolejnych sklepów - reklama TV do akcji Mikołajów Masa i Zajączki

5 13 osób działu obsługi Klienta (tylko dlaTesco) 6 osób działu logistyki i transportu kim jesteśmy

6 2 zespoły kreatywne, razem 14 osób kim jesteśmy

7 7 osób działu IT dla obsługi www.tesco.pl 8 osób działu DTP

8 Grupa CzART Centrum Produkcji Reklamowej – produkcja wewnętrzna - druk cyfrowy, wielkoformatowy - produkcje dziwne i nietypowe - montaże Xantus - produkcja filmowa - animacje 3D - zaplecze programowe Partnerzy: - drukarnie – wszystkie formaty i techniki druku. Umowy gwarantujące druk w krótkich, nawet 24 godzinnych terminach - ADV – bliska współpraca z największą interaktywną agencją reklamową

9 co robimy dla Tesco badamy rynek, analizujemy działania konkurencji projektujemy i produkujemy materiały na: - promocje bieżące - kampanie cenowe - stacje paliw - Tesco Twoje Finanse - pasaże Tesco (projekt, produkcja i montaż) - tekstylia (produkcja z powierzonych materiałów) - otwarcia nowych sklepów tworzymy, organizujemy i realizujemy duże akcje marketingowe jak: TDS organizujemy eventy otwarciowe, akcje w pasażach, akcje wspomagające sprzedaż projektujemy i obsługujemy serwis www i infolinie Tesco oraz CC

10 Tesco dla Szkół Już od 8 lat jesteśmy organizatorem akcji Tesco dla Szkół. W ramach akcji: -opracowujemy mechanizm -przygotowujemy narzędzia systemowe -prowadzimy bieżący monitoring wyników -dokonujemy przeglądu rynku pod kątem doboru nagród, -przygotowujemy pakiety informacyjno-operacyjne dla szkół, -przygotowujemy projekty komunikacji POS, -magazynujemy i dostarczamy nagrody do szkół. Konkurs „Dbajmy o środowisko - to takie proste” przekaz akcji 2008

11 Kampanie Cenowe DYSKONTOWE CENY Gwarancja najniższej ceny Rewolucja na warzywnym HIT miesiąca

12 Promocje bieżące – nasze przykładowe KV promocyjne Przygotowanie na podstawie briefa KV na kolejne promocje: przestrzeganie zasad CI w projektach wychodzących z agencji, współpraca z innymi agencjami w ramach wypracowania projektów KV, akcje specjalne, konkursy.

13 Duże kampanie

14 Akcje, konkursy, eventy. Opracowanie szaty graficznej akcji, regulaminu oraz mechanizmu konkursu. urodziny TescoAkcja „Patelnie” Opracowanie szaty graficznej akcji, regulaminu oraz mechanizmu akcji. Akcja połączona z animacjami hostess w sklepach i prowadzeniem degustacji. Równocześnie trwający konkurs dla Klientów do wygrania 10 wycieczek do Maroko. Akcja POS połączona z www.

15 Nowe rozwiązania komunikacji materiałów POS Akcja „Okopówka”, -przygotowanie przez agencję projektu do kampanii, -zaprojektowanie stałych oznaczeń na samochody wraz z łatwą instrukcją montażu przy wykorzystaniu rekomendowanych przez agencję materiałów, Stałe oznaczenia produkowane przez agencję, - hit miesiąca, -„tanie gotowanie”, - znane z TV, - tablice opony,

16 Opakowania marki własnej Tesco Od kilku lat mamy przyjemność tworzyć projekty opakowań marki własnej Tesco. W swoim dorobku mamy już około 300 ukończonych projektów linii Tesco Standard, Tesco VALUE oraz submarek Tesco.

17 Infolinia Tesco Infolinia TESCO - dwa stanowiska, obsługiwane przez 6 telemarketerów, pracujących w systemie zmianowym. Infolinia CLUBCARD - to osiem stanowisk połączonych systemowo z bazą NGC, obsługiwanych przez 24 telemarketerów, pracujących w systemie zmianowym. Infolinie obsługują teren całego kraju. Telemarketerzy obsługują połączenia telefoniczne oraz zgłoszenia mailowe z adresu „Napisz do nas”. Infolinia pracuje 7 dni w tygodniu, w godz. 8.00 – 23.00.

18 Od 2006 lat współpracujemy z Tesco Twoje Finanse. W ramach tej współpracy: -Przygotowujemy projekty komunikacji POS, -Wykonujemy sesje zdjęciowe, -Produkujemy oznaczenia POS, -Opracowujemy mechanizmy promocji, -Przygotowujemy nowe nośniki i wdrażamy je na sklepie, -Magazynujemy i dostarczamy pakiety promocyjno - informacyjne dla punktów Obsługi Finansowej. Tesco Twoje Finanse

19

20 Od 1998 lat przygotowujemy kreacje komunikujące kredyt ratalny Tesco. W ramach tej współpracy: - Przygotowujemy projekty komunikacji POS, - Produkujemy oznaczenia POS, - Przygotowujemy nowe nośniki i wdrażamy je na sklepie. - Magazynujemy i dostarczamy wyprodukowane nośniki do sklepów. Kredyt ratalny Tesco

21 POS -Tekstylia Odpowiadamy za kompleksową produkcję materiałów tekstylnych POS do sklepów Tesco – współpraca z Marketingiem Tekstylnym. pracujemy nad ustandaryzowaniem zasad produkcji dla krajów Polska, Czechy/Słowacja, Węgry – spotkanie robocze Praga 03.02.2010

22 Opracowanie zamówienia oraz przygotowanie manuala otwarciowego Produkcja materiałów stałych i promocyjnych Pomiar nowych stoisk oraz dobranie i rozmieszczenie grafik Kompleksowy montaż materiałów stałych oraz pomoc pracownikom sklepu w montażu materiałów promocyjnych Raport i dokumentacja zdjęciowa z otwarcia Otwarcia sklepów - wszystkie formaty Cotygodniowa analiza konkurencji pod względem promocji bieżącej Analiza całego oznakowania dużych akcji, takich jak: Wielkanoc, Szkoła, Boże Narodzenie.

23 Przebudowa sklepów TESCO i refity Przebudowa sklepów: -Julius Meiln - 9 sklepów w 2005 roku -Leader Price - 135 sklepów w 2007 roku -Savia - 9 sklepów w 2005 roku Refity: W związku z rozbudową istniejących sklepów Tesco obsługujemy część komunikacyjną refitów – projekt, zdjęcia, produkcja, montaż.

24 Opracowanie szaty graficznej mailingu. Opracowanie projektów graficznych i produkcja oznaczeń POS.

25 Od wielu lat kompleksowo obsługujemy Pasaże Tesco w całej Polsce - projekty, zdjęcia, produkcja, montaż/demontaż. Pasaże Tesco

26 Xmas 2009

27 Przygotowujemy kreacje Realizujemy sesje zdjęciowe Drukujemy i montujemy materiały POS Produkujemy spoty radiowe. Supermarkety Savia

28 Obsługa PR Obsługa akcji TDS w zakresie PR od 2002 roku: -pozyskiwanie patronatów medialnych (prasa, radio) -pozyskiwanie patronatów władz lokalnych -kontakty z mediami -przygotowanie raportów medialnych Obsługa wszystkich edycji akcji TDS, w ramach których przeprowadziliśmy ok. 150 eventów w całej Polsce Zorganizowaliśmy otwarcia: -pracowni komputerowych, -pracowni do nauki języków obcych -nowoczesnych pracowni multimedialnych Event finałowy Tesco dla szkół i dla środowiska 2009 zorganizowany w Pałacu Kultury i Nauki dla 700 dzieci ze szkół w całej Polsce. Byliśmy zarówno autorem scenariusza, organizatorem, a także koordynatorem całej imprezy. Eventy z okazji otwarć sklepów. Błonie, Szkoła Podstawowa nr 2, 2004r.

29 Nowy layout strony głównej – luty 2009 roku. Nowe działy: Tesco Twoje finanse, Ekologia, ClubCard, Reklma TV Nowe działy produktowe mające bezpośredni wpływ na zwiększenie wolumenu sprzedaży: Rowery i skutery, Ogród, Leki, Mięso, Warzywa i owoce, Ryby, GameZone, Produkty Tesco, Najtańsze w Tesco, Dyskontowe Ceny, Polskie Produkty, Oferta tygodnia, Produkt regionalny. Serwisy Świąteczne Konkursy: -Szalona licytacja - 160 tys. osób -Schroniska – 120 tys. osób -EKOnkurs – 71 tys. osób www - działania

30 Wybrane nowe działy Wprowadziliśmy nowe działy: Tesco Twoje finanse, Ekologia, ClubCard, Reklma TV

31 Wybrane nowe działy produktowe – strona produktowa

32 Serwisy świąteczne Wielkanoc Boże Narodzenie

33 Planowane działania na 2010 Społeczności lokalne Kuchnia Smaków Serwis Savia

34 Popularność serwisu i budowa bazy adresów e-mail Serwis tesco.pl od kilku miesięcy znajduje się w Polsce w pierwszej 20-ce w kategorii „serwisy firmowe” wyprzedzając bezpośrednią konkurencję, a nawet takie serwisy jak ikea.pl, mediamarkt.pl Co miesiąc wysyłamy do naszych klientów ponad 4 mln maili z ofertą handlową Ilość w miesiącu 01.2010 Zmiana w stosunku do poprzedniego roku Liczba niepowtarzalnych użytkowników2 375 989+ 482,39% Ilość wizyt3 163 348+ 318,69% Ilość odsłon9 037 130+ 47,06% % nowych odwiedzin68,16%+ 86,13% liczba użytkowników w bazie598 857+ 552% liczba wysłanych newsletterów4 183 252+ 669% Podsumowanie


Pobierz ppt "Jak skutecznie współpracować. tak to się zaczęło... Nasza współpraca z Tesco, to już ponad 11 lat Kreacją na otwarcie Tesco w Warszawie wygraliśmy pierwszy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google