Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH."— Zapis prezentacji:

1 Czysty marketing III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH

2 O SARE SARE Jesteśmy największą i najbardziej doświadczoną w Polsce firmą specjalizująca się w marketingu. Dostarczamy zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e- mailingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich. Posiadamy unikalną wiedzę i doświadczenie, które przekładają się na efekty biznesowe naszych klientów. Misja Tworząc nowe możliwości związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej staramy się, aby była ona jednym z najskuteczniejszych mediów w komunikacji rynkowej. Nieustannie budujemy świadomość, edukujemy i rozwijamy narzędzia systemu SARE. Pokazujemy jak działać, by osiągać najlepsze efekty. Mamy na koncie dziesiątki publikacji, prelekcji i wykładów. Realizujemy badania, opracowujemy raporty i analizy, przewodzimy inicjatywom branżowym. W ten sposób tworzymy rynek e mail marketingu w Polsce. Czysty marketingwww.sare.pl

3 Grupa SARE S.A. Czysty marketingwww.sare.pl

4 Nasi Klienci Czysty marketingwww.sare.pl

5 Czysty marketingwww.sare.pl

6 "Sprawniejsze doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich dzięki integracji z i mobile marketingiem" Czysty marketingwww.sare.pl

7 Czysty marketingwww.sare.pl

8 Czysty marketingwww.sare.pl

9 JAKI JEST CEL TWOJEJ KOMUNIKACJI? Czysty marketingwww.sare.pl

10 marketing w służbie automatyzacji procesów komunikacyjnych i budowania lojalności. Czyli sprzedaż TU i TERAZ! Czysty marketingwww.sare.pl

11 Czysty marketingwww.sare.pl Długotrwały związek czy przelotny romans?

12 Czysty marketingwww.sare.pl Subskrypcja, to dopiero początek!

13 Czysty marketingwww.sare.pl Sprawdzaj preferencje swoich klientów!

14 Czysty marketingwww.sare.pl Lovemark & WOW Factor

15 Czysty marketingwww.sare.pl CZY ZNASZ SWOICH KLIENTÓW?

16 Czysty marketingwww.sare.pl Ustawa o ochronie danych osobowych Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną: Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej. DZIAŁAJ ZGODNIE Z PRAWEM

17 Czysty marketingwww.sare.pl DOUBLE OPT-IN

18 marketing w liczbach Czysty marketingwww.sare.pl

19 Czysty marketingwww.sare.pl

20 Czysty marketingwww.sare.pl Jak otrzymujesz wiadomości które prowadzą do zakupu?

21 Czysty marketingwww.sare.pl

22 Czysty marketingwww.sare.pl

23 Czysty marketingwww.sare.pl

24 Czysty marketingwww.sare.pl

25 Testy i Badania Czysty marketingwww.sare.pl

26 Czysty marketingwww.sare.pl TEST A/B/X

27 Czysty marketingwww.sare.pl HITMAPA

28 Czysty marketingwww.sare.pl TESTY KREACJI

29 Czysty marketingwww.sare.pl Testy ABX służą do przeprowadzenia testów kreacji bądź tematu wiadomości na określonej części bazy w celu uzyskania informacji, który z parametrów osiągnął wyższy wskaźnik kliknięć lub otwarć. Umożliwiają przeprowadzenie wielu zautomatyzowanych testów różnych elementów e- mailingu, których efektywność należy porównać. TEST A/B/X

30 Czysty marketingwww.sare.pl SPAM TESTY Szczegółowa analiza kreacji wiadomości pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe.

31 Zaawansowane Funkcjonalności Czysty marketingwww.sare.pl

32 Czysty marketingwww.sare.pl Ponad 100 Elastycznych Funkcji !

33 Czysty marketingwww.sare.pl Treść Dynamiczna – Czyli automatyzacja personalizacji

34 Sales Mailing Czysty marketingwww.sare.pl

35 Czysty marketingwww.sare.pl

36 Czysty marketingwww.sare.pl

37 Data Base Marketing Czysty marketingwww.sare.pl

38 Czysty marketingwww.sare.pl

39 Czysty marketingwww.sare.pl

40 Case Study Czysty marketingwww.sare.pl

41 Czysty marketingwww.sare.pl C&A on-line Kampania w modelu CPL Cel kampanii – rozbudowa bazy adresowej C&A Cel mediowy – od 5 tys. do 10 tys. leadów w bazie/miesięcznie Kampanie w modelu CPO ing Afiliacja SEM Opracowywanie kreacji Raportowanie Monitoring konkurencji

42 Czysty marketingwww.sare.pl Szalone Środy z LOT Założenia kampanii Dotarcie do użytkowników z informacją o promocji Szalone Środy LOT. Zwiększenie sprzedaży biletów on-line. Cel kampanii Zagwarantowanie ruchu na poziomie unikalnych kliknięć przez e- mailing. Realizacja zrealizowanych unikalnych kliknięć, czyli planowany przez Klienta zasięg został osiągnięty, wysoka konwersja sprzedażowa – 21 transakcji (mimo, że kampania realizowana była w modelu CPUC).

43 Ul.Sandomierska14/22 02 – 567 Warszawa Dziękuję za uwagę! KontaktZnajdź Nas na: Czysty marketingwww.sare.pl Krzysztof Nowicki Business Development Specialist Kom: E-mial:


Pobierz ppt "Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google