Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH."— Zapis prezentacji:

1 Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH

2 O SARE SARE Jesteśmy największą i najbardziej doświadczoną w Polsce firmą specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarczamy zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e- mailingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich. Posiadamy unikalną wiedzę i doświadczenie, które przekładają się na efekty biznesowe naszych klientów. Misja Tworząc nowe możliwości związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej staramy się, aby była ona jednym z najskuteczniejszych mediów w komunikacji rynkowej. Nieustannie budujemy świadomość, edukujemy i rozwijamy narzędzia systemu SARE. Pokazujemy jak działać, by osiągać najlepsze efekty. Mamy na koncie dziesiątki publikacji, prelekcji i wykładów. Realizujemy badania, opracowujemy raporty i analizy, przewodzimy inicjatywom branżowym. W ten sposób tworzymy rynek e mail marketingu w Polsce. Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

3 Grupa SARE S.A. Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

4 Nasi Klienci Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

5 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

6 "Sprawniejsze doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich dzięki integracji z e-mail i mobile marketingiem" Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

7 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

8 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

9 JAKI JEST CEL TWOJEJ KOMUNIKACJI? Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

10 Email marketing w służbie automatyzacji procesów komunikacyjnych i budowania lojalności. Czyli sprzedaż TU i TERAZ! Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

11 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Długotrwały związek czy przelotny romans?

12 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Subskrypcja, to dopiero początek!

13 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Sprawdzaj preferencje swoich klientów!

14 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Lovemark & WOW Factor

15 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl CZY ZNASZ SWOICH KLIENTÓW?

16 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Ustawa o ochronie danych osobowych Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną: Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej. DZIAŁAJ ZGODNIE Z PRAWEM

17 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl DOUBLE OPT-IN

18 E-mail marketing w liczbach Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

19 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

20 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Jak otrzymujesz wiadomości które prowadzą do zakupu?

21 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

22 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

23 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

24 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

25 Testy i Badania Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

26 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl TEST A/B/X

27 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl HITMAPA

28 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl TESTY KREACJI

29 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Testy ABX służą do przeprowadzenia testów kreacji bądź tematu wiadomości na określonej części bazy w celu uzyskania informacji, który z parametrów osiągnął wyższy wskaźnik kliknięć lub otwarć. Umożliwiają przeprowadzenie wielu zautomatyzowanych testów różnych elementów e- mailingu, których efektywność należy porównać. TEST A/B/X

30 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl SPAM TESTY Szczegółowa analiza kreacji wiadomości e-mail pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe.

31 Zaawansowane Funkcjonalności Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

32 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Ponad 100 Elastycznych Funkcji !

33 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Treść Dynamiczna – Czyli automatyzacja personalizacji

34 Sales Mailing Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

35 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

36 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

37 Data Base Marketing Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

38 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

39 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

40 Case Study Czysty e-mail marketingwww.sare.pl

41 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl C&A on-line Kampania w modelu CPL Cel kampanii – rozbudowa bazy adresowej C&A Cel mediowy – od 5 tys. do 10 tys. leadów w bazie/miesięcznie Kampanie w modelu CPO E-mailing Afiliacja SEM Opracowywanie kreacji Raportowanie Monitoring konkurencji

42 Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Szalone Środy z LOT Założenia kampanii Dotarcie do użytkowników z informacją o promocji Szalone Środy LOT. Zwiększenie sprzedaży biletów on-line. Cel kampanii Zagwarantowanie ruchu na poziomie 10 200 unikalnych kliknięć przez e- mailing. Realizacja zrealizowanych 10 200 unikalnych kliknięć, czyli planowany przez Klienta zasięg został osiągnięty, wysoka konwersja sprzedażowa – 21 transakcji (mimo, że kampania realizowana była w modelu CPUC).

43 Ul.Sandomierska14/22 02 – 567 Warszawa www.sare.pl www.dev.sare.pl www.saresa.pl www.youtube.com/SAREchannel www.facebook.com/SAREpl Dziękuję za uwagę! KontaktZnajdź Nas na: Czysty e-mail marketingwww.sare.pl Krzysztof Nowicki Business Development Specialist Kom: +48 506 221 067 E-mial: k.nowicki@sare.pl


Pobierz ppt "Czysty e-mail marketing www.sare.pl III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google