Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałElżbieta Maj Został zmieniony 8 lat temu
1
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online "
2
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Kurs wyrównawczy z matematyki prowadzony jest na studiach internetowych w PJWSTK począwszy od semestru zimowego 2004 roku. W semestrze letnim 2009 roku prowadzony był po raz dziesiąty. Cele kursu: przypomnienie kandydatom na studia internetowe z informatyki, najbardziej istotnej z punktu widzenia studiów, wiedzy z matematyki z zakresu szkoły średniej; wyrównanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów, kończących klasy o różnych profilach. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
3
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Adresaci kursu osoby, które kończyły szkołę średnią jakiś czas temu; osoby po klasach nie przerabiających programu rozszerzonego z matematyki; osoby, które chcą przypomnieć sobie materiał szkoły średniej; osoby, które chcą wdrożyć się w tryb studiowania przez Internet. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
4
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – jednostki tematyczne 1.Elementy logiki i teorii mnogości 2.Relacje, przypomnienie wiadomości o funkcjach 3.Funkcja liniowa (w tym układy równań liniowych), kwadratowa, wymierna, wielomiany – działania na wielomianach 4.Omówienie własności funkcji elementarnych 5.Ciągi liczbowe oraz elementy kombinatoryki i rachunku prawdopodobieństwa 6.Wstęp do geometrii analitycznej i elementy rachunku różniczkowego IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
5
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – moduły Wykłady Foldery zadań Forum Chat Ogłoszenia Kalendarz FAQ Bibliografia IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
6
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – wykłady teoria przykłady z rozwiązaniami zadania z odpowiedziami i uzasadnieniem elementy historii matematyki ciekawostki matematyczne zagadki logiczne zadania do samodzielnego rozwiązania IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
7
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – foldery zadań Na końcu każdego wykładu są zadania do samodzielnego rozwiązania Kurs nie jest przedmiotem obowiązkowym, toteż nie ma obowiązku przesyłania zadań, ocen, zaliczeń ani egzaminów. Każdy uczestnik sam decyduje o tym, na ile z kursu skorzysta. Rozwiązane przez uczestników kursu zadania są sprawdzane przez osobę prowadzącą kurs i odsyłane z komentarzami dotyczącymi poprawności przesłanych rozwiązań. Przesłane rozwiązania można przedyskutować zarówno drogą mailową, jak i podczas spotkań na czacie. Zadania można przesyłać w formie tekstowej, jak i graficznej. Znamienne jest to, że odkąd rozpowszechniło się robienie czytelnych zdjęć telefonami komórkowymi, ilość nadsyłanych rozwiązań wzrosła. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
8
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Opis kursu – chat 12 godzin konsultacji on line tablica graficzna tablet możliwość prowadzenia zajęć w trybie głosowym IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
9
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Wnioski - procentowy udział studentów w kursie IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Semest rRok Liczba osób w kursie Liczba osób ogółem% Zimowy2004274067,50% Letni2005101283,33% Zimowy2005243764,86% Letni2006112250,00% Zimowy2006286145,90% Letni2007213756,76% Zimowy2007245642,86% Letni2008133636,11% Zimowy2008284660,87% Letni200941428,57%
10
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Wnioski – uczestnicy kursu osoby, które kończyły szkołę średnią kilka lub kilkanaście lat temu; osoby, które nie zdawały matury z matematyki lub zdawały ją na poziomie podstawowym i zdają sobie sprawę z pewnych braków; osoby, które chcą sprawdzić swoją wiedzę pod kątem studiów; osoby zdające maturę za granicą. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
11
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Wnioski – aktywność uczestników kursu część osób nastawia się jedynie na zapoznanie się z wykładami (co widać w rejestrze aktywności); część osób uczestniczy w kursie bardziej aktywnie, przesyłając zadania, udzielając się w dyskusjach na forum i rozmawiając na czacie. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
12
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Prezentacja online http://edu.pjwstk.edu.pl IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
13
Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, „Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów na studia metodami online" Dziękuję za uwagę. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.