Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJulian Podgórski Został zmieniony 8 lat temu
1
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU
2
2 PLAN PREZENTACJI: 1.Innowacja inaczej - reguły branży?: 2.Kluczowe elementy działania firmy Kreisel: Produkt - jakość Sprzedaż - serwis Marka - emocje 3.Synergia a zaangażowanie jednostki, zespołu, firmy …
3
3 INNOWACJA INACZEJ - REGUŁY BRANŻY?: 1.Branża typowa B2B, (produkt jako „surowiec”) 2.Olbrzymia konkurencyjność producentów, (blisko 100) 3.Ograniczenia technologiczne, (normy budowlane) 4.Kreatywność jako klucz sukcesu, (przewaga rynkowa)
4
4 KREATYWNOŚĆ JAKO KLUCZ SUKCESU: Firma stawia na każdego i na wszystkich (decentralizacja) Filozofia KAIZEN (odwrotnym pojęciem od innowacji) Wyzwolenie kreatywności i zaangażowania (atmosfera)
5
5 WYZWOLENIE KREATYWNOŚCI I ZAANGAŻOWANIA: 1.Praca indywidualna 2.Działania zespołowe (komunikacja) 3.Synergia doświadczeń 4.Rynek stawia warunki … Złoty Laur raportu TeleInfo 100, dla najlepiej zinformatyzowanego przedsiębiorstwa w kategorii przemysł budowlany
6
6 RYNEK STAWIA WARUNKI … : 1.Produkt – nowe technologie (technologie nano) 2.Sprzedaż – serwis rynku (klient nasz pan) 3.Marka – marketing emocjonalny (monolog czy dialog)
7
7 PRODUKT – NOWE TECHNOLOGIE: 1.Laboratoria, technologia, doświadczenie 2.Czynnik twórczy - pro sprzedażowy 3.Konkurencja jest i będzie
8
8 SPRZEDAŻ – SERWIS RYNKU: 1.Serwis rynku 2.Obserwacja rynku i wnioski 3.Kreatywne koncepcje i działanie
9
9 MARKA – MARKETING EMOCJONALNY: 1.Sponsoring sportowy (emocje) praktycznie wszystkie dyscypliny sportowe przez 12 lat reprezentacja Polski Piłki Nożnej od 2000 r Lech Kreisel jeden z pierwszych sponsorów Członek klubu PKOL 2.Elementy reklamy w terenie (oryginalność) 3.Elastyczne działania rynkowe (promocje)
10
10 FIRMA REALIZUJE CELE PORZEZ INNOWACYJNOŚĆ ZARZĄDZANIA: 1.Zaufanie potencjałowi i doświadczeniu ludzi 2.Orientację na klienta i serwis produktu 3.Elastyczne dostosowanie do reguł rynku
11
11 PONADTO FIRMA NALEŻY DO HOLDINGU FIXIT: 1.Synergia doświadczenia (współpraca) 2.Grupy twórcze („świeża myśl”) 3.Innowacja (rynki wschodnie) cdn.
12
12 Buduj z nami – dla Ciebie gramy Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.