Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMartyna Mazurek Został zmieniony 9 lat temu
1
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek www.ciu.wroclaw.pl www.ciu.wroclaw.pl
2
Zasoby Wydziału Informatyki 52 pracowników 2 nowoczesne CPD Wdrożony ITIL Roczny budżet na szkolenia to około 50 tys. Sprawny system helpdesk - SDP Przeszkolony klient
3
Zakres zadań Wydziału Informatyki 2000 obsługiwanych klientów ponad 20 usług dla klienta 16 lokalizacji 20 tyś. zleceń rocznie kilkadziesiąt projektów rocznie kilka tysięcy sztuk sprzętu
4
Ocena Wydziału Informatyki Wzrost wydajności pracy serwisu IT o 90% redukcji kosztów etatyzacji o 25%. Ocena pracy WIN 4,89 –raport z ankiet Zarządzamy kilkuset serwerami i systemami IT z dostępnością na poziomie 99,98%. Specjaliści Wydziału Informatyki uczestniczą jako eksperci w ważnych projektach miejskich.
6
Powołanie jednostki bez zwiększania etatów Transfer dobrych praktyk w Gminie Wrocław Optymalizacja kosztów zadań IT Powołanie Centrum Usług Informatycznych założenia projektowe
7
Centrum Usług Informatycznych powołane zostało uchwałą Rady Miejskiej Centrum utworzone zostało z pracowników Wydziału Informatyki UMW Do Centrum przetransferowane zostały dobre praktyki wdrożone przez WIN w urzędzie. Rozszerzanie zakresu świadczenia usług przez Centrum w innych jednostkach zrealizowane zostanie również przez transfer zasobów. Powołanie Centrum Usług Informatycznych
8
89 pracowników Ocena 4,8 Wzrost zatrudnienia o 60% oraz realizowanych zadań o 100% Centralne zakupy Indywidualny katalog usług dla klienta Standaryzacja w obszarze całego miasta Realizacja projektów miejskich CUI dzisiaj
9
Obsługujemy ponad 4 000 końcówek Obsługujemy sprzęt serwerowy i sieciowy ITS o wartości ponad 60 000 000 Obsługujemy ponad 2500 aparatów VoIP Zrealizowanych zgłoszeń jest ponad 51 000 Zarządzamy budżetem: Inwestycyjnym ponad 12,5 mil zł Utrzymaniowym ponad 8 mil. zł Realizowane zadana
10
Transfer dobrych praktyk wypracowanych na przestrzeni 5 lat do jednostek miejskich. Optymalna organizacja pracy w oparciu o światowe standardy Docelowo świadczenie usług wszystkim jednostkom miejskim w oparciu wysokie standardy. Centralizacja i specjalizacja usług IT Centralizacja zakupów IT - konsolidacja wydatków IT Możliwość pozyskania skonsolidowanych środków unijnych w obszarze IT na poziomie miasta Transfer systemów monitoringu wykorzystania zasobów IT (specjaliści, sprzęt, systemy) Korzyści dla Miasta
11
Dziękuję za uwagę.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.