Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAniela Cieślikowski Został zmieniony 10 lat temu
1
P U B L I S H I N G CYKL PRESTIŻOWYCH SPOTKAŃ PT. LEKCJE LIDERÓW O SPECYFICE POLSKIEGO PRZYWÓDZTWA
2
WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK PRZY REALIZACJI CYKLU SPOTKAŃ Z LIDERAMI LEKCJE LIDERÓW: SPOTKANIA THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY
4
CZYM SĄ LEKCJE LIDERÓW THINKTANK 1
5
(ang. dosłownie: zbiornik myśli ) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. THINKTANK: IDEA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
6
MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
7
1.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 2.Rozwijać dialog i wymianę doświadczeń między liderami biznesu i administracji publicznej. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MISJA THINKTANK
8
Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK
9
MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą skuteczniej działać. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
10
Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
11
PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów
12
2 CO MOŻEMY ZROBIĆ WSPÓLNIE? MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY Z THINKTANK PRZY PROJEKCIE LEKCJE LIDERÓW
13
Dobrze przemyślany magazyn LEKCJE LIDERÓW THINKTANK proponuje współpracę przy realizacji dyskusji z serii LEKCJE LIDERÓW: DOŚWIADCZENIA PRZYWÓDZTWA W POLSCE. THINKTANK stworzył ten cykl po to, by dyskutować o najlepszych doświadczeniach, wyzwaniach, trudnościach i porażkach liderów – o tym, co oznacza bycie liderem w polskich warunkach, jak przez lata tworzył się model przywództwa w Polsce, w czym jest specyficzny, a w czym – wspólny z wzorcami przywództwa na świecie.
14
LEKCJE LIDERÓW PRZYWÓDZTWO PO POLSKU CYKL DYSKUSJI I ARTYKUŁY SZEFÓW FIRM O POLSKICH WYMIARACH PRZYWÓDZTWA NA ŁAMACH MAGAZYNU THINKTANK. PRZYWÓDZTWO W POLSCE.
16
DYSKUSJE LEKCJE LIDERÓW ODBYWAJĄ SIĘ W KLUBIE POLSKIEJ RADY BIZNESU W WARSZAWIE. Jedyny prywatny klub
17
W DYSKUSJACH THINKTANK BIORĄ UDZIAŁ LIDERZY BIZNESU I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Platforma dyskusji i debat
18
CYKL SPOTKAŃ Z LIDERAMI O MEANDRACH PRZYWÓDZTWA - PROF. LESZEK BALCEROWICZ - MACIEJ WITUCKI - JÓZEF WANCER - MARIUSZ GRENDOWICZ - PROF. ANDRZEJ JACEK BLIKLE - JACEK SANTORSKI - ALEKSANDER KWAŚNIEWSKI - HENRYKA BOCHNIARZ - KRZYSZTOF ZANUSSI
19
OFERTA DLA PARTNERÓW SPOTKAŃ LEKCJE LIDERÓW 3
20
KORZYŚCI DLA PARTNERA 1)BRANDING I WIZERUNEK: współpraca przy realizacji wydarzenia, co-branding, korzyści wizerunkowe. 2)MOŻLIWOŚĆ ZAPROSZENIA SWOICH KLIENTÓW NA SPOTKANIE: pakiet zaproszeń dla klientów firmy na wykład (korzyści relacyjne). 3)REKLAMA W ZAPOWIEDZI/PODSUMOWANIU SPOTKANIA: ekspozycja reklamowa w zapowiedziach wykładu, podczas wykładu (banery itp.), inne ustalone z klientem formy współpracy wizerunkowej i dodatkowe korzyści.
21
PROPOZYCJA DLA PARTNERA Proponujemy w ramach pakietu dla Partnera: 1.Realizację wykładu wraz z Partnerem (co-branding wydarzenia, wspólne zarządzanie projektem) 2.Co-branding wszystkich materiałów (zaproszenia, pakiety po spotkaniu, specjalny materiał w THINKTANK i na www) 3.Możliwość zaproszenia kluczowych klientów Partnera na spotkanie KOSZT PAKIETU PARTNERSKIEGO (WYŁĄCZNY): 35 000 ZŁ
22
P U B L I S H I N G LEKCJE LIDERÓW THINKTANK I KLUBU POLSKIEJ RADY BIZNESU
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.