Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabryŝ Szymocha Został zmieniony 10 lat temu
1
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
2
SPECJALNY DODATEK DO MAGAZYNU THINKTANK POŚWIĘCONY RELACJOM MIĘDZY PAŃSTWOWYM SPORNORING WYDAWNICTWA DOSSIER PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY
3
Wydawnictwa THINKTANK poświęcone relacjom bilateralnym Polski i poszczególnych krajów w kontekście współpracy gospodarczej i kulturalnej oraz rozwoju Unii Europejskiej. CYKL PUBLIKACJI THINKTANK O WYZWANIACH GLOBALNEJ WSPÓŁPRACY
4
DOSSIER UE-POLSKA-INDIE: WYZWANIA RELACJI I WSPÓŁPRACY
5
DOSSIER UE-POLSKA-CHINY: WYZWANIA RELACJI I WSPÓŁPRACY
6
DOSSIER UE-POLSKA-ROSJA: WYZWANIA RELACJI I WSPÓŁPRACY
7
DOSSIER UE-POLSKA-MAROKO: WYZWANIA RELACJI I WSPÓŁPRACY
8
THINKTANK: PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW 1
9
(ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
10
MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
11
Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK
12
MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
13
PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów
14
DOSSIER UE-POLSKA-CHINY: PERSPEKTYWY WSPÓŁPRACY I ROZWOJU RELACJI 2
15
1.Celem Dossier, jest analiza relacji między Polską, a innymi krajami w kontekście wyzwań rozwojowych stojących przed Unią Europejską i Polską oraz analiza możliwości związanych z rozwojem relacji gospodarczych, politycznych i kulturalnych. 2.Dossier jest zwykle publikowane w dwóch wersjach językowych. 3.Dossier będzie próbą chłodnego i obiektywnego spojrzenia, okiem autorytetów po obu stronach, na wyzwania współpracy oraz nakreślenia nowego horyzontu współdziałania. DOSSIER - ZAŁOŻENIA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
16
1.Do współpracy przy realizacji DOSSIER (współpraca strategiczna przy projekcie, sponsoring) zapraszamy zarówno firmy, jak i instytucje. 2.Wydarzeniem towarzyszącym DOSSIER jest zazwyczaj dyskusja dotycząca m.in. perspektyw rozwoju relacji gospodarczych oraz kulturalnych. 3.Publikacji Dossier mogą również towarzyszyć inne wydarzenia, realizowane w zależności od ustaleń z partnerami projektu. Możliwości współpracy BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
17
NOWE IDEE I NARZĘDZIA WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA, SPONSORING I WSPÓŁFINANSOWANIE DOSSISER, ZAKUP WYDAWNICTWA NA WŁASNE POTRZEBY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
18
THINKTANK: EKSPEERT IDEI MOŻLIWOŚĆ WSPÓŁTWORZENIA I SPONSORINGU PROGRAMU SPECJALNEJ KONFERENCJI POŚWIĘCONEJ OBUSTRONNYM RELACJOM BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
19
POLSKA- ROSJA: NOWE WYZWANIA UDZIAŁ W DYSKUSJI I DEBACIE NA KLUCZOWE DLA ROZWOJU GOSPODARKI I BIZNESU ZAGADNIENIA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
20
KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK 3
21
AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
22
firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.
23
odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI
24
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.
25
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?
26
Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA
27
72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
28
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.