Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrysia Szachniewicz Został zmieniony 10 lat temu
1
Zespół Szkół Samorządowych Gimnazjum w Bielinach Projekt Przystań COOLtura realizowany w ramach programu Szkoły Jagiellońskie Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich, działanie 2.1 Zwiększenie dostępu do edukacji- promocja kształcenia przez całe życie
2
Gimnazjum w Bielinach przystąpiło do konkursu na projekt wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z obszarów wiejskich. Spośród 100 wniosków wybranych z całej Polski przez Kapitułę Konkursową wyłoniono 50 szkół finałowych, które otrzymały dofinansowanie na realizację Projektów Inicjujących. Nasze gimnazjum zwyciężyło w tak silnej rywalizacji i otrzymaliśmy na nasze działania dotację w wysokości 120 tys. zł. To jest duży sukces a zarazem wyzwanie. Stanęliśmy na wysokości zadania i wdrożyliśmy do realizacji zaplanowane zajęcia pozalekcyjne. Nasz projekt nazywa się Przystań COOLtura. W jego zakresie realizowane są następujące zajęcia pozalekcyjne: - Gadu – gadu o sztuce – klub dyskusyjny ( poznanie różnorodnych form dyskusji, bezpośredni kontakt z różnymi dziedzinami sztuki) -Fotograficzna grupa działania Stop – klatka ( nabycie umiejętności komponowania fotografii, organizowania wystawy, obsługa sprzętu i oprogramowania służącego do obróbki zdjęć) - HELLO – HALLO angielsko – niemiecka szkółka językowa ( poznanie języka angielskiego i niemieckiego przy użyciu nowoczesnych i atrakcyjnych metod).
3
W projekt zaangażowało się 12 nauczycieli uczących różnych przedmiotów: 1.Anna Matałowska 2.Ilona Saletra 3.Edyta Góra 4.Małgorzata Winiarska 5.Danuta Jóźwik 6.Julita Skrzyniarz 7.Renata Przepióra 8.Marzena Bera 9.Beata Krawczyk 10.Michał Obarzanek 11.Regina Kałuża 12.Dariusz Wiącek
4
Angielsko – niemiecka szkółka językowa Hello – Hallo Celem zajęć jest: 1. Umożliwienie uczniom uczestnictwa w nieodpłatnych zajęciach językowych 2. Wyrównywanie szans edukacyjnych między młodzieżą wiejską a miejską 3. Rozwijanie czterech sprawności językowych: mówienia czytania pisania słuchania
5
Jesteśmy żądni wiedzy, a nasi językowcy zawsze pogodni i gotowi do pomocy. Czego się nie robi z pasji do języków obcych!
6
Doskonalimy słownictwo... Rozwijamy sprawność rozumienia tekstu... Kształcimy umiejętność komunikowania się w języku obcym..
7
Scenki dialogowe to nie tylko nauka, ale i fajna zabawa! Wywiady i rozmówki to także nasza specjalność! Różnorodne gry i zabawy dydaktyczne zachęcają do większej aktywności. Chętnie pracujemy nad projektami…
8
Zawsze mamy głowy pełne pomysłów… Czasem zadziwiamy nawet sami siebie!
9
Do Krakowa ze słownikiem? Czemu nie! Kraków w wersji angielskiej to dla nas coś nowego! Może dlatego wsłuchiwaliśmy się w słowa przewodniczki z taką uwagą…
10
Po powrocie nauczyciele wciąż czuwają nad ulepszaniem naszych kompetencji językowych To nie lada sztuka zabawić się w belfrów… w dodatku w języku obcym! Ale jakaż satysfakcja podzielić się swoją wiedzą!
11
Lubimy się uczyć?!... Tak! Gdyż między innymi dzięki takim zajęciom odkryliśmy, że nauka też może sprawiać przyjemność! Wspólnie z nauczycielami cieszymy się z naszych sukcesów. Mamy nadzieję, że to dopiero początek!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.