Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych."— Zapis prezentacji:

1 Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych. Konferencja 31.03.2008 Wyższa Szkoła Promocji

2 Istota tożsamości przedsiębiorstwa Definicja Elementy składowe: –Misja firmy –Kultura organizacyjna –Procedury organizacyjne –Zachowania organizacyjne –System tożsamości wizualnej –Społeczna odpowiedzialność biznesu –Integracja pracowników z firmą –Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu

3 Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru Kształtowanie przewagi konkurencyjnej

4 Specyfika wydarzeń charytatywnych Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną –Pomoc finansowa –Pomoc rzeczowa –Bezpłatne usługi –Pay-roll –Wolontariat pracowniczy

5 Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń

6 Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki Wszystkie eventyEventy charytatywne

7 Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventyEventy charytatywne

8 Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani

9 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google