Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie."— Zapis prezentacji:

1

2 Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie

3 O Sporcie, tyś jest Sprawiedliwością! Słuszna miara zasług, której daremnie poszukują ludzie w ustanowionych prawach rodzi się sama z siebie w twym kręgu. Nikt nie wzleci wyżej nad poprzeczkę, nie pobiegnie dłużej o chwilę niż naprawdę zdoła: tylko moc ciała i ducha wyznaczyć może granice zwycięstwa. Pierre de Coubertin Oda do sportu

4 Celem tego WebQuestu jest zapoznanie się z dorobkiem medalowym polskich sportowców w nowożytnych Igrzyskach Olimpijskich oraz poznanie sylwetki jednego z wybranych olimpijczyków. Projekt skierowany jest dla uczniów klas I-IV szkół ponadgimnazjalnych.

5 Korzystając z bazy internetowej lub innych źródeł: stwórz tabelę, obrazującą osiągnięcia polskich sportowców na Igrzyskach Olimpijskich, przygotuj prezentację multimedialną w programie PowerPoint, dotyczącą sylwetki wybranego polskiego olimpijczyka (życiorys, kariera i osiągnięcia sportowe, fotografie).

6 1) Pracuj indywidualnie. 2) Informacji szukaj w Internecie, książkach, czasopismach o tematyce sportowej, filmach edukacyjnych. 3) Zgromadź potrzebne informacje tekstowe. 4) Zgromadź potrzebne fotografie. 5) Wyniki swojej pracy przedstaw w formie tabeli oraz prezentacji multimedialnej.

7 6) Tabelę stwórz według wzoru: 7) Masz 2 miesiące na wykonanie zadań. 8) Podczas pracy możesz prosić o konsultacje nauczyciela wychowania fizycznego. 9) Gotowy projekt zaprezentujesz na forum klasy. RokMiejsceMedalNazwisko i imięDyscyplinaWynik 1976MontrealZłotySzewińska IrenaBieg 400 m49,29

8 Możesz skorzystać z podanych poniżej źródeł: Polski Komitet Olimpijski Wikipedia Onet.pl Olimpiady Wiem Olimpiada YouTube

9 WymaganiaPodstawoweRozszerzająceDopełniająceWykraczającePunktacja Zawartość merytoryczna opracowania Informacje chaotyczne, niepełne, duża pobieżność w opracowanym materiale. Temat opracowany poprawnie, lecz dość pobieżnie. Wyczerpujące przedstawienie tematu. Wyczerpujące przedstawienie tematu, dużo ciekawych informacji. 1-4 punkty Wizualne wrażenie pracy Układ treści mało czytelny, źle dopasowane kolory i czcionka. Układ treści czytelny, źle dobrane kolory i czcionka. Treści poprawnie rozmieszczone, dobrze dobrana kolorystyka i czcionka. Treści rozmieszczone przejrzyście, właściwa kolorystyka i wielkość czcionki. Zastosowana np. animacja niestandardowa, film itp. 1-4 punkty Ortografia, stylistyka Błędy ortograficzne, stylistyczne. Brak błędów ortograficznych, kilka stylistycznych i literówek. Niewielka ilość literówek, brak błędów ortograficznych i stylistycznych. Brak błędów ortograficznych, stylistycznych i literówek. 1-4 punkty

10 WymaganiaPodstawoweRozszerzająceDopełniająceWykraczającePunktacja Oprawa graficznaPrezentacja nieestetyczna, uboga. Brak zdjęć i ilustracji. Niewielka, uboga ilość zdjęć, ilustracji. Wystarczająca ilość zdjęć, ilustracji. Zdjęcia, ilustracje ciekawe, dobrze dobrane do przedstawionych treści. 1-4 Sposób prezentacjiPrezentacja mało ciekawa, brak pewności siebie, brak przygotowania. Prezentacja ciekawa, lecz mało widoczne zaangażowanie w realizację projektu. Bardzo ciekawa prezentacja, dobry styl, przedstawienie wszystkich informacji w dobrze uporządkowany sposób. Wzorowa, oryginalna prezentacja, przedstawienie informacji w interesujący sposób, widoczne zaangażowanie w pracę, duża pewność siebie. 1-4

11 Punktacja: 20 pkt. - ocena celująca 19 pkt. - 16 pkt. - ocena bardzo dobra 15 pkt. - 12 pkt. - ocena dobra 11 pkt. - 8 pkt. - ocena dostateczna 7 pkt. - 4 pkt. - ocena dopuszczająca 3 pkt. i mniej - ocena niedostateczna

12 Dzięki temu zadaniu dowiesz się, od ilu lat Polacy uczestniczą w Igrzyskach Olimpijskich, jakie są ich zdobycze medalowe oraz poznasz sylwetki niektórych sportowców. W przyszłym roku w Londynie odbędą się Igrzyska XXX Olimpiady. Liczymy na to, że powiększymy nasz dorobek medalowy…

13 Powodzenia w realizacji zadania!

14 WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas I-IV szkół ponadgimnazjalnych. Uczniowie pracują indywidualnie. Czas na wykonanie zadania to 2 miesiące. Produktem pracy będzie prezentacja stworzona w programie PowerPoint. Informacji należy szukać w Internecie oraz książkach sportowych i filmach edukacyjnych.

15 Przykładowa bibliografia: B. Tuszyński, H. Kurzyński – Od Chamonix i Paryża do Vancouver, Wydawnictwo Fundacja Dobrej Książki, 2010 B. Tuszyński – Polscy olimpijczycy XX wieku, Wydawnictwo Europa, Wrocław 2004 A. Pawlak – Olimpijczycy. Polscy sportowcy w latach 1924- 1998, Wydawnictwo AWF Kraków, Kraków 2000 Z. Głuszek - "Leksykon polskich olimpijczyków", Wydawnictwo "Sprint", Warszawa 1999 Multimedialny leksykon Igrzysk Olimpijskich, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2000

16 Agata Światły Kurs Belfer Online 43/SM/TG/2011


Pobierz ppt "Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google