Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabryjel Biernacik Został zmieniony 10 lat temu
2
Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie
w branży IT / ICT na Dolnym Śląsku Bartłomiej Postek Funmedia
4
Komercjalizacja wiedzy
nadanie wartości rynkowej; uczynienie przedmiotem obrotu handlowego.
6
Funmedia – kilka słów o firmie
7
Funmedia lider branży e-learning;
twórca 37 produktów e-learningowych, dystrybuowanych w 26 krajach; pomysłodawca trzech ogólnopolskich kampanii społecznych na rzecz podnoszenia kompetencji językowo - informatycznych i wdrażania e-learningu w systemie oświaty;
9
Funmedia autor pierwszego w Polsce e-podręcznika, który uzyskał akceptację Ministerstwa Edukacji Narodowej; dwukrotny laureat prestiżowej nagrody European Language Label – za innowacyjność w nauczaniu i uczeniu się języków obcych.
10
– kilka słów o produktach
Kursy123 – kilka słów o produktach
11
Kursy123 językowe
12
Kursy123 specjalistyczne
16
Seria Kursy123 PROFESJONALIZM – współpraca z międzynarodowym gronem specjalistów; SKUTECZNOŚĆ – stworzenie autorskiej Metody123;
18
Seria Kursy123 MULTIMEDIA – narzędzia gwarantujące efektywne przyswajanie wiedzy, przy możliwie najmniejszym nakładzie czasu; DOSTĘPNOŚĆ – dowolność miejsca i czasu nauki; ELASTYCZNOŚĆ – indywidualne tempo i rozkład nauki.
19
Seria Kursy123 - multimedia
FOTOLEKCJE – funkcjonalne połączenie obrazu i dźwięku, które usprawnia mechaniczne rozumienie ze słuchu; GRY EDUKACYJNE – wprowadzenie elementu kojarzonego z rozrywką, wzmacnia zaangażowanie użytkownika i czyni naukę bardziej przystępną;
21
Seria Kursy123 - multimedia
FILMY – materiały z udziałem aktorów, wzbogacone o komputerowe animacje 3D; DIALOGI – stworzone we współpracy z native speakerami;
22
Seria Kursy123 - multimedia
INTERAKTYWNE ĆWICZENIA – przyswojona wiedza zostaje zweryfikowana w praktyce.
23
Proces komercjalizacji wiedzy
na przykładzie kursu e-learningowego Angielski123.pl
25
1. Badanie i analiza rynku zapotrzebowanie na narzędzia e-learningowe;
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 1. Badanie i analiza rynku zapotrzebowanie na narzędzia e-learningowe; zapotrzebowanie na wysokiej jakości multimedia edukacyjne.
26
niska jakość konkurencyjnych narzędzi edukacyjnych;
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 2. Analiza konkurencji niska jakość konkurencyjnych narzędzi edukacyjnych; brak e-kursów wykorzystujących najnowsze technologie; brak e-kursów zawierających zaawansowane multimeda; brak e-kursów dostosowanych do komputera, tabletu i smartfonu zarazem (strategia 3 ekranów).
27
Proces komercjalizacji wiedzy
Angielski123.pl
28
3. Zaproszenie do współpracy specjalisty
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 3. Zaproszenie do współpracy specjalisty Główny Metodyk – Aleksandra Dykta
29
3. Opracowanie autorskiej Metody123 immersja językowa;
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 3. Opracowanie autorskiej Metody123 immersja językowa; multimedia angażujące do nauki większą ilość zmysłów; stymulacja różnych inteligencji: kinestetycznej, wizualnej, werbalnej, logicznej oraz intrapersonalnej.
30
Proces komercjalizacji wiedzy
Angielski123.pl
31
4. Koncepcja techniczna wykonania kursu autorska platforma LMS;
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 4. Koncepcja techniczna wykonania kursu autorska platforma LMS; multimedia: filmy, gry, dialogi, fotolekcje, interaktywne ćwiczenia; panel nauczyciela; bieżąca analiza postępów w nauce (statystyki); optymalizacja tempa nauki do indywidualnych wyników.
32
5. Koncepcja merytoryczna kursu – sylabus 1280 godzin nauki;
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 5. Koncepcja merytoryczna kursu – sylabus 1280 godzin nauki; 352 lekcje; pełny kurs gramatyki; kompetencje z zakresu czytania, mówienia, pisania oraz słuchania.
33
Proces komercjalizacji wiedzy
Angielski123.pl
34
Specjaliści ds. animacji; Dział IT; Specjaliści ds. językowych;
Proces komercjalizacji wiedzy Angielski123.pl 6. Produkcja Specjaliści ds. animacji; Dział IT; Specjaliści ds. językowych; Filmowcy; Native speakerzy. Graficy;
35
proces wdrożenia kursu na platformę e-learningową,
Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 7. Testowanie proces wdrożenia kursu na platformę e-learningową, uzupełniania i optymalizowania komponentów oraz wykrywania błędów.
37
działania promocyjne; sprzedaż b2b; sprzedaż b2c;
Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 8. Wdrożenie na rynek działania promocyjne; sprzedaż b2b; sprzedaż b2c; tłumaczenia produktu i lokowanie na zagranicznych rynkach.
38
9. Bieżąca analiza opinii konsumentów dział obsługi klienta;
Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 9. Bieżąca analiza opinii konsumentów dział obsługi klienta; reagowanie na opinie klientów poprzez ciągłe doskonalenie produktu i eliminowanie błędów.
39
GAMIFIKACJA – wdrożenie mechanizmów znanych z gier -
Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 10. Rozwój produktu GAMIFIKACJA – wdrożenie mechanizmów znanych z gier - (m.in. odznak, statystyk, rankingów); CEL – zwiększanie zaangażowania użytkownika w proces nauki, a w efekcie wzrost efektywności.
40
Proces komercjalizacji wiedzy
na przykładzie Angielski123.pl
43
APLIKACJA MOBILNA (Kursy123, Courses123) do nauki pięciu
Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 10. Rozwój produktu APLIKACJA MOBILNA (Kursy123, Courses123) do nauki pięciu języków obcych, w dowolnym miejscu i czasie, z telefonu lub tabletu.
45
PLATFORMA DYSTRYBUCJA
Proces komercjalizacji wiedzy na przykładzie Angielski123.pl 11. Podsumowanie AUTOR MULTIMEDIA PLATFORMA DYSTRYBUCJA
46
12. Modele współpracy REV SHARE FLAT FEE Proces komercjalizacji wiedzy
na przykładzie Angielski123.pl 12. Modele współpracy REV SHARE FLAT FEE
47
Dziękuję za uwagę!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.