Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
ZGŁOSZENIE SZKODY W PZU
2
Proces przyjęcia zgłoszenia- telefonicznie na infolinii 801-102-102 lub 48 22 566 55 55
Pracownik Telecentrum podaje Klientowi listę dokumentów oraz informuje Klienta o konieczności dostarczenia dokumentów poprzez internetowy status szkody faks na nr Klient Telecentrum Identyfikacja potrzeb/zapytania Klienta Rejestracja zgłoszenia zdarzenia
3
Proces przyjęcia zgłoszenia- internetowo na stronie www.pzu.pl
Najszybciej i najprościej Zapisanie danych w formularzu zgłoszenia zdarzenia. Strona www podaje Klientowi listę dokumentów potrzebnych do zgłoszenia szkody Klient Rejestracja zgłoszenia zdarzenia w formularzu na stronie Załączenie skanów dokumentów do zgłoszenia www
4
Dokumenty niezbędne do zlikwidowania szkody
medyczne z udzielonej pomocy (co najmniej jeden z wymienionych dokumentów) karta informacyjna z izby przyjęć, ze szpitala, SOR, pogotowia ratunkowego, ambulatorium kserokopia historii choroby z przychodni rejonowej – z informacją z udzielonej pomocy
5
medyczne z procesu leczenia (co najmniej jeden z wymienionych dokumentów)
historia choroby z ambulatorium urazowego przyszpitalnego, przychodni rejonowej, gabinetu specjalisty ( ortopedyczny, neurologiczny) karta wypisowa ze szpitala z pobytu po zdarzeniu karta informacyjna z turnusów rehabilitacyjnych organizowanych przez ZUS dokumentacja medyczna z placówek rehabilitacyjnych
6
dokumenty potwierdzające datę i okoliczności wypadku np
dokumenty potwierdzające datę i okoliczności wypadku np. notatka z policji, oświadczenie sprawcy, świadków, wyrok sądu itd… rachunki potwierdzające wysokość kosztów poniesionych w związku z leczeniem (jeśli zawarta umowa ubezpieczenia obejmuje zwrot tego rodzaju kosztów)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.