Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałFranciszek Godlewski Został zmieniony 10 lat temu
2
Projekt 2009-1-DE3-COM13- 05605-2 pod nazwą Kształcenie dla Europy oraz z Europą został dofinansowany w wysokości 21.100. Partnerzy w projekcie: -Powiat Policki, Zespół Szkół w Policach oraz Stowarzyszenie na rzecz Zespołu Szkół w Policach, -Neuwied - Państwowe Seminarium oraz David – Roentgen Schule(ze strony niemieckiej)
4
Poprawa kształcenia naszych uczniów w obu szkołach, aby to osiągnąć, wypracowano nową koncepcję nauczania i uczenia się – samodzielne uczenie się, w którym uczeń bierze odpowiedzialność za swój rozwój, za tempo i sposób zdobywania wiedzy i umiejętności, a nauczyciel stwarza mu sprzyjające środowisko i stale towarzyszy w tym procesie.
5
zaczęto wspólnie rozwiązywać problemy młodych ludzi, które jak się okazało, są bardzo podobne, mimo różnic kulturowych, gospodarczych i mentalnych. wzmocniono współpracę instytucji, które stworzyły sieć powiązań. uczestnicy projektu zdobyli wiele doświadczeń w zakresie edukacji, lepiej zrozumieli wewnętrzne procesy nauczania i uczenia się, by móc je urzeczywistniać w swojej pracy.
6
Wspólna praca w ramach projektu
7
Nasi partnerzy w projekcie: Ankara Milli Eğitim Müdürlüğü (AMEN), Atatürk Kiz Teknik Ve Meslek Lissie (szkoła zawodowa) oraz organizacja pozarządowa Türkiye Eğitim ve Sevgi Derneği (TESED).
8
polepszanie jakości zarządzania w placówkach oświatowych, wzmacnianie europejskiego wymiaru edukacji, poprawa współpracy między lokalnymi instytucjami, wymiana doświadczeń i praktyk między partnerami projektu w zakresie zarządzania jakością w placówkach oświatowych i doskonalenia standardów nauczania.
10
Rezultatem projektu będzie zastosowanie Modelu Doskonałości w zarządzaniu placówkami oświatowymi, poprawa wizerunku placówek oświatowych, jak również poprawa jakości nauczania, a tym samym poprawa wyników nauczania
11
Miejsca, które wszyscy kochają…
12
Partnerzy: Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza, Vichy (Francja) - Collège Les Céléstins i Wiesloch (niedaleko Heidelbergu w Niemczech) – Otthenrich – Gymnasium.
13
Oprócz tworzenia wspólnego bloga odbyły się trzy spotkania w ciągu roku u każdego z partnerów, w których uczestniczyli nauczyciele i uczniowie. Wyprodukowano wspólny kalendarz, organizowano warsztaty, na których uczniowie zapoznawali się ze stylem życia i kulturą krajów partnerskich.
14
Projekt dla technikum dofinansowany w wysokości 24.000 Partnerzy w projekcie: niemiecki Hanse-Berufskolleg des Kreises Lippe w Lemgo, włoski Istituto Tecnico Nautico Mario Ciliberto w Crotone, turecki Haayrettin Duran Lissie w Izmirze.
15
Uczniowie spotykali się z rówieśnikami z innych krajów, zawierali przyjaźnie, komunikowali się, przełamywali bariery a także rozwijali swoje umiejętności interpersonalne, stając się świadomymi, tolerancyjnymi i odpowiedzialnymi obywatelami Europy. Uczniowie poszczególnych krajów partnerskich prezentowali swoje szkoły, tańce ludowe, opisywali rodzime tradycje i obyczaje.
16
połączył instytucje szkoleniowe i konsultacyjne z Niemiec, Turcji, Hiszpanii i Polski. Cele to: wymiana informacji o zasadach i regulacjach obowiązujących w poszczególnych krajach partnerskich, promocja współpracy między pracodawcą a władzami edukacyjnymi, poznawanie metod wspierających proces uczenia się i budowania motywacji, dzielenie się doświadczeniami i informacjami o procedurach administracyjnych i metodach pedagogicznych
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.