Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEwa Włosek Został zmieniony 11 lat temu
1
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Rozwój i umocnienie klastra SIDE- CLUSTER poprzez internacjonalizację, łączenie przedsiębiorczości z nauką, ekoinnowacje. Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
2
Metryka projektu Podstawa prawna : Uchwała Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4088/IV/13 z dnia 21 maja 2013 r. Termin realizacji projektu: r. – r. Miejsce realizacji projektu: województwo dolnośląskie, Niemcy Kwota dofinansowania: ,22 zł
3
Zadania realizowane w ramach projektu
1. Promocja i umacnianie marki klastra Wydanie folderu reklamowego w nakładzie 2000 szt. w trzech wersjach językowych polskiej, niemieckiej i angielskiej, Przygotowanie materiałów promocyjnych, Przebudowa i zwiększenie funkcjonalności strony internetowej SIDE-CLUSTER, Publikacja artykułów prasowych promujących działalność klastra i jego cele (prasa o zasięgu regionalnym i wydanie ogólnopolskie).
4
Zadania realizowane w ramach projektu
2. Seminaria i warsztaty klastra Organizacja dwóch jednodniowych seminariów zawierających panele poświęcone współpracy trójsektorowej, funkcjonowaniu klastrów w Europie, pobudzeniu do internacjonalizacji, rozwoju przedsiębiorczości w UE – aktualnych trendów i perspektyw na przyszłość, technologii budownictwa ekologicznego. Seminaria te dedykowane są członkom i partnerom SIDE-CLUSTER, oraz osobom zainteresowanym przystąpieniem do klastra. Termin: lipiec, grudzień 2013r. Przygotowanie dwudniowych warsztatów dla członków klastra, których celem będzie wzajemna integracja członków klastra, identyfikacja i połączenie potencjałów firm klastrowych, określenie priorytetów działań i zweryfikowanie strategii klastra oraz przygotowanie firm do działań na rynkach międzynarodowych.
5
Zadania realizowane w ramach projektu
3. Współpraca z B + R Pogłębienie zainicjowanej i rozwijanej przez ostatnie dwa lata współpracy z pracownikami naukowymi uczelni wyższych m.in. Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Przyrodniczego, Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej. Udostępnienie członkom klastra możliwości konsultacji z ekspertami z zakresu prawa i finansów, przedstawicielami sektora badań i rozwoju, naukowcami. Opracowanie dwóch ekspertyz : Zielony marketing – jak skutecznie prowadzić ekologiczne kampanie informacyjno-reklamowe, pobudzić ekologiczne zachowania i potrzeby konsumentów; Efektywna logistyka dostaw i produkcji mobilnych ekologicznych, energooszczędnych domów drewnianych, logistyka transportu łączonego, wspólnego dla członków klastra.
6
Zadania realizowane w ramach projektu
4. Udział w targach Budownictwa i Energii w Erfurcie (Niemcy) Zorganizowanie stoiska wystawienniczego SIDE- CLUSTER i udział w targach Haus Bau Energie 2013, które odbędą się w dniach września 2013r. w Erfurcie, w roli wystawcy. SIDE- CLUSTER planuje wykupienie powierzchni wystawienniczej ok. 20 m2 i zaprezentowanie podczas targów produktów oferowanych przez klaster oraz firmy w nim zrzeszone – ekologicznych domów drewnianych i produktów oraz materiałów związanych z ich budową. Promocja oferty firm klastrowych na rynku niemieckim.
7
Zapraszamy do współpracy www.side-cluster.pl
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.