Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
Wykorzystanie technologii informacyjnej na zajęciach korekcyjno – kompensacyjnych Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali multimedialnej z wykorzystaniem programów edukacyjnych.
2
Programy wykorzystywane na zajęciach: „Porusz umysł”
Program wykorzystywany w klasach I –III, rozwija myślenie logiczne oraz percepcję słuchowo – wzrokową oraz koordynację ruchową.
3
Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy.
„Klik uczy czytać” Multimedialny elementarz przeznaczony do nauki i zabawy. Program wykorzystywany jest w pracy z uczniami klas pierwszych. Którzy maja problemy z opanowanie obrazu graficznego liter drukowanych i pisanych oraz analizą i syntezą wyrazów
4
„Klik uczy ortografii”
Program jest wykorzystywany w klasach I – III. Uwzględnia podstawowe trudności: pisownia ó, u pisownia rz,ż pisownia h, ch pisownia spółgłosek miękkich pisownia wielką literą
5
Wykorzystanie Internetu Na zajęciach uczniowie korzystają też z bezpłatnych programów edukacyjnych umieszczonych w Internecie (e-szkółka) matematyka dla dzieci (darmowy program do pobrania z internetu)
6
Uczniowie w pracowni komputerowej
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.