Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMikolaj Walaszek Został zmieniony 11 lat temu
1
WYMIAR PRAKTYCZNY BADAŃ RYNKU PRACY Rafał Muster Instytut Socjologii, Uniwersytet Śląski Kraków, 17.09.2007r.
2
WYMIAR PRAKTYCZNY BADAŃ RYNKU PRACY I. Efektywniejsze wykorzystanie środków finansowych przeznaczanych na aktywizację rynku pracy II. Tworzenie planów szkoleniowych bezrobotnych – w oparciu o rzeczywiste, zidentyfikowane potrzeby pracodawców III. Merytoryczne uzasadnienie pisania programów pod kątem pozyskiwania dodatkowych środków finansowych ze źródeł unijnych IV. Opiniowanie nowych kierunków kształcenia
3
WYMIAR PRAKTYCZNY BADAŃ RYNKU PRACY VI. Pomoc publicznym i komercyjnym służbom zatrudnienia w profesjonalnej obsłudze swoich klientów VII. Nawiązanie nowych kontaktów z partnerami rynku pracy VIII. Przekazywanie informacji o kwalifikacjach lokalnych zasobów ludzkich dla potencjalnych inwestorów V. Tworzenie strategii rozwoju lub zatrudnienia na obszarze gminy/ powiatu/województwa/kraju
4
DZIĘKUJĘ dr Rafał Muster e-mail: r.muster@neostrada.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.