Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRacław Iwan Został zmieniony 11 lat temu
1
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Wykorzystanie badań satysfakcji klientów w zarządzaniu jakością usług publicznych Dobre praktyki Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Warszawa, 27 listopada 2012 r. W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. 1
2
Jak przejść od badania poziomu zadowolenia klienta do praktycznego działania?
Nawiązanie przez Wydział Spraw Cudzoziemców współpracy z trzecim sektorem, w tym organizacjami migranckimi W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. 2
3
Cele Rozwiązania Korzyści stworzenie platformy współpracy
poprawa jakości obsługi klienta Rozwiązania Forum Cudzoziemców Korzyści wzrost zaufania do instytucji publicznych W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. 3 3
4
…od „drogi przez mękę” do partnerskiego udziału w kształtowaniu zmian
5
Forum Cudzoziemców etapy rozwoju 2011
regularna współpraca i konsultacje Forum Cudzoziemców etapy rozwoju 2009 platforma dialogu, wymiany opinii i informacji W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. 2008 zespół „zarządzania kryzysowego” 5 5
6
Wymierne efekty w Wydziale Spraw Cudzoziemców
W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. wzrost poziomu zadowolenia klienta spadek liczby skarg 6 6
7
Wymierne efekty w Wydziale Spraw Cudzoziemców
wypracowanie Standardów obsługi klienta Wydziału Spraw Cudzoziemców cykliczne ewaluacje funkcjonowania Wydziału (pierwsza w 2009 r., kolejna w 2012) W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. 7 7
8
Dyrektor Wydziału Spraw Cudzoziemców e-mail: iszewczyk@mazowieckie.pl
Dziękuję za uwagę Izabela Szewczyk Dyrektor Wydziału Spraw Cudzoziemców ul. Długa 5, Warszawa tel. /22/ fax 22/ W czasie prezentacji i rozmów o spotkaniu należy podkreślać kontekst EUPAN, nazywając spotkanie „EUPAN EVent”, „the quality event in 2011”, „next quality event”, tak aby eliminować określenie „Polish quality event”, którego używają niektórzy członkowie sieci. Nie chcemy aby wydarzenie to sprowadzano do rangi krajowej konferencji, na którą zapraszamy gości z EUPAN – chcemy, aby spotkanie miało rangę konferencji eupanowskiej, organizowanej z myślą o sieci. 8 8
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.