Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJózef Kiepura Został zmieniony 9 lat temu
1
Wyniki anonimowego badania satysfakcji pacjentów z usług medycznych świadczonych w ZOZ Łowicz
2
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania
3
Uprzejmość personelu pielęgniarskiego/położnych w Izbie przyjęć
4
Uprzejmość personelu lekarskiego w Izbie przyjęć
5
Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas pobytu w Izbie przyjęć
6
Jak Pani/Pan ocenia zapoznanie z Kartą Praw Pacjenta, topografią oddziału, regulaminami wewnętrznymi, w tym przekazanie informacji o możliwości korzystania z hotelu dla matek, trybie składania skarg i wniosków
7
Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy w oddziale
8
Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby i leczenia
9
Poszanowanie intymności podczas badań lekarskich
10
Dostępność lekarza w razie potrzeby
11
Przekazywanie informacji dotyczących postępowania po wyjściu ze szpitala
12
Opieka lekarska nad noworodkiem
13
Opieka pielęgniarska nad noworodkiem
14
Pomoc pielęgniarek/położnych w czynnościach pielęgnacyjnych
15
Informowanie o planowanych zabiegach pielęgniarskich oraz poszanowanie intymności podczas zabiegów pielęgnacyjnych
16
Szybkość reagowania na wezwanie i reakcja na prośby chorych
17
Dostępność (odpowiednia ilość) personelu w oddziale
18
Czystość sal chorych, bielizny szpitalnej, łazienek i toalet
19
Jakość – estetyka, walory smakowe, podawanych posiłków
20
Uprzejmość personelu gabinetów zabiegowych i pracowni diagnostycznych
21
Poszanowanie godności i prawa do intymności podczas wykonywanych badań
22
Jak Pani/ Pan ocenia usługi świadczone w naszej placówce?
23
Czy poleciłaby Pani/Pan nasz Szpital rodzinie, znajomym?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.