Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie."— Zapis prezentacji:

1 Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie Verdana (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcą Państwo używać punktowania, proszę o wzięcie pod uwagę następujących informacji: – zastosowania krótkich równoważników zdań, – nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punkty, – czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

2 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

3 Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów)‏

4 Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów)‏.

5 Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów)‏.

6 Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integracji podczas kampanii (maks. 60 słów)‏.

7 Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów)‏.

8 Materiały prezentujące kreację Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

9 Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA w formularzu zgłoszeniowym (aby jury miało możliwość weryfikacji danych). * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 12, 13, 14 i 15.

10 Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy wypełniony komputerowo dla każdej zgłaszanej pracy – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia c. wydrukowana prezentacja zgłaszanej pracy (PowerPoint) zszyta zszywaczem – 1 kopia d. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia e. płyta CD/DVD lub nośnik USB zawierające: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint)‏ fotografie/zdjęcia dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.)‏ formularz zgłoszeniowy (dla każdej zgłaszanej pracy) f. oryginały zgłaszanych prac, czyli zrealizowane/wyprodukowane materiały promocyjne np. ulotki, gadżety, opakowania etc. (punkt nie dotyczy wszystkich kategorii).


Pobierz ppt "Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google