Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZiemowit Lejk Został zmieniony 9 lat temu
1
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień 2014 netedukator@interia.pl; 695 4949 58; www.webfronter.com/feo/odn Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator
2
Jak? Jak uruchomić Frontera w szkole?
3
Harmonogram 1. Faza planowania i informacji 2. Faza szkoleń i realizacji wskaźników 3. Faza określenia skuteczności wdrożenia
4
- cele projetu; - narzedzia projektu; - wskaźniki wdrożenia; - harmonogram wdrożenia; nabór uczestników w szkole, 1 godzina - na zdalne wsparcie problemu naboru szkolenie podawcze z całą radą pedagogiczną zdalne zasilenie bazyprzygotowanie danych dla środowiska Czas 2h Czas 1h 6h spotkanie robocze z zz na temat harmonogramu Czas 6h Czas 2h ustalenie składu zespołu zarządzającego i przekazanie danych dla komórki wdr Fr; ustalenie struktury szkoły, uczegółowienie harmonogramu wdrożenia na okres 6 miesięcy odpowiedzialność za dane, polityka bezpieczeństwa Harmonogram – faza I - 1 - 2- 3 - 4 1. Faza planowania i informacji 1 tydzień2 tydzień3 tydzień4 tydzień
5
1. Faza Czas 6h Czas 6h Czas 4h Warsztat z grupą do 15 osób (5+1 zz) Warsztat z grupą do 15 osób (3+1 dyr.) Harmonogram – faza II 5 3 1 2. Faza szkoleń - dostęp do środowiska nauczania; - dostęp do materiałów dedykowanych; - jak korzystać z contentu; - realizacja wskaźników korzyści i trudności; - metoda projektu i praca z zespołem w środowisku Fronter; -konkursy, punktowanie i rywalizacja w narzędziach grywalizacyjnych - realizacja wskaźników uczniów - jak modyfikować content w celu zwiększenia motywacji uczenia się; - metoda projektu na Fronterze; - narzędzie zarządzania projektem i Ankieta; - narzędzia grywalizacji - zasady automatyzacji statusów i systemy natychmiastowego punktowania, najważniejsze korzyści i podstawowe błędy; 6 tygodni 8 tygodni 1 miesiąc 3. Faza
6
1. Faza - 1/tyg. - 0,5/tyg. - 0,2/tyg. - *0,5/tyg. -**0.2/tyg. - 3/tyg. - 1,5/tyg. - 0,5/tyg. - 1,5/tyg. - 1/tyg. Wskaźniki Warsztat Warsztat Podręcznik Zadania Testy Zmiany Własne Warsztat Harmonogram – faza II 6 tygodni 14 tygodni 22 tygodnie Wskaźniki 1 6 4 2 5 3 2. Faza szkoleń i realizacji wskaźników 6 * odhaczenie kolorem lub dopisanie treści na str tyt. ** zamieszczenie większej niż test i zadanie liczby contentu, w części multimedia 3 1 3 1 24 12 4 6 8 - 4/tyg. - 2/tyg. - 0,8/tyg. - 1,5/tyg. - 1/tyg. 32 16 6 12 8 3. Faza
7
Raport zbiorczy dla szkoły z wdrożenia Webinarium dla wszystkich Warsztaty wspólne zespołu zarządzającego w szkole 2. Faza Harmonogram – faza III 987 3. Faza określenia skuteczności wdrożenia Analityka na Fronterze: - jak nadzorować postępy uczniów; - jak (sobie) tworzyć zestawienia automatyczne z pracy nauczyciela; -analityka w środowisku grywalizacji; -tematy pomiędzy warsztatem, a końcem realizacji wskaźników danego okresu; -podsumowanie całościowe; -Decyzja o kontynuacji; 1. Faza 5,5 miesiąca 1 tydzień 2 tydzień3 tydzień Czas 2h Czas 2h Czas 7h
8
System nagród podczas wdrożenia Cel i kluczowe korzyści: Wspólne zasoby Intensywność nauki Wiedza dyrektora: jak wykorzystuje się w szkole IT IT dla nauczyciela Jak: ranking co miesiąc, mała nagroda co miesiąc ranking co końcowy, duża nagroda na koniec 2. Klasa1. nauczyciel Kto : 3. Rodzic np. coroczne nagrody dla klasy i nauczyciela przedmiotu która najszybciej zrealizowała cel / wskaźniki lub statystycznie ma najwięcej aktywności: nauczyciel - nagrodę na uzupełnienie własnych zasobów (np. x zł) i uznanie w rankingu szkoły, uznanie na RP; klasa - wspólne wyjście do kina i ogłoszenie rankingu na apelu. Ranking co miesiąc publikowany na str. szkoły
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.