Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEligiusz Kulon Został zmieniony 9 lat temu
1
System informacji oświatowej po dwóch latach Andrzej Urmański, główny specjalista w DKZU MEN
2
Elementy systemu, które będą podlegać ocenie Porównywalność danych Kompletność danych Funkcjonalność systemu Przejrzystość instrukcji Jakość weryfikacji danych
3
Porównywalność danych Uczniowie gimnazjów 2006/2007 Rodzaj szkoły SIO / wg stanu na 15 09 2007 / GUS /wg stanu na 30 09 2007/ Różnica % Dzieci i młodzież 1 492 1701 493 7631 59399,9% Specjalne35 28434 366-918102,7% Dorośli11 88812 71182393,5% RAZEM1 539 3421 540 8401 49899,9%
4
Kompletność danych Na poziomie 99,1% - braki występują przede wszystkim w szkołach policealnych bez uprawnień szkół publicznych
5
Ocena funkcjonalności systemu Ocena programu do gromadzenia danych: -Poruszanie się po programie -„Widzialność” tabel -Czytelność tabel -Kontrola zgodności danych między różnymi tabelami
6
Przejrzystość instrukcji Układ instrukcji Jasność sformułowań Odwołania do aktów prawnych
7
Jakość weryfikacji danych Na poziomie szkoły Na poziomie jst Na poziomie kuratorium Na poziomie MEN
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.